Onpa ihana, että lolun plussa säilyi
Mulla on aamusta asti nipistelly alavatsaa, ärsyttävää, kun on nyt koko ajan niin varpaillaan... Jos nyt kaikki menee hyvin tässä pari viikkoa, niin aattelin käydä ennen joulua yksityisellä uä:ssä ihan sillä, et jos tulee joulun aikaan tarvetta kertoa lähipiirille raskaudesta. Mulla on parissa viimeisessä raskaudessa ollu niin voimakas pahoinvointi 5-6 viikolta lähtien, etten oo pystynyt salaamaan.
Oon kuitenkin ennen kertomista käyny varmistamassa, ettei nyt ainakaan tuulimuna oo ja muutenkin on sillä hetkellä kaikki kunnossa.
Onko teillä muilla ollu millaiset raskausajat? Mitä mahtaa olla odotettavissa?
Eka raskaus oli kaikin puolin superhelppo, aattelin, et voisin olla aina raskaana
Mut kaks jälkimmäistä on kyllä kääntäny kelkan totaalisesti!
Mulla pahoinvointi on ollu sellasta kestokrapulaa, ei oksentelua, mut 24/7 huono olo. Oon ollu molemmista sairaslomalla n. 7-10 viikot. En oo jaksanu välillä ees telkkaria kattoa, kun olo on ollu niin vetämätön. Lähinnä siis syöny koko ajan ja maannu sohvalla. Ja kun pahoinvointi on helpottanut, niin on alkanu närästys, liitoskivut, supistelu, peräpukamat jne...... Ihan hirveen innoissaan en sinänsä tätä raskausaikaa odota..
ps. tuli muuten nuorimmaisen joulukalenterista eilen ihana kuva!
Siinä oli kolme kissaa/koiraa vierekkäin koko järjestyksessä ja pienimmäin vieressä oli pikkuinen lahjapaketti
Supersuloista, kun heti aattelin, et siinä on lapset ja paketissa tulossa tämä pikkuinen
Sattui niin sopivasti sille päivälle tuo kuva, kun tein testin