Neljännen kuumeilijat!!!

Mulla oli eilen ihan järjettömät kivut munasarjojen kohdilla, erityisesti vasemmalla puolella. En tiedä oliko se sitten varsinainen oviskipu vaiko mitä. Mulla on todettu myös kystiä munasarjoissa, jotka ajoittain oireilee TODELLA kipeästi, tämä ei kuitenkaan ollut samanlaista. Nyt kai ei auta siis kuin odotella 20. päivää. Silloin pitäis seuraavat menkat alkaa. Ois kyllä melkoinen joululahja!!!
 
Pahoittelut Pikitsulle :unsure: ja lolulle tsemppiä, jospa se ois vaan jotain alkuraskauden vuotoa..

Ostin sit kuitenkin eilen testin, niin ei tarvii yhtään arpoa.. Tänä aamuna tuli selkeä plussa :love: aika hämmentyny olo.. ei tullu plussa viime päivien olojen jälkeen yhtään kyllä yllätyksenä, mut lähinnä yllätti tämä nopeus :rolleyes: Ei oikein ehditty tilausta tehdä, kun se on jo matkalla :ROFLMAO: Nyt vaan pitäs osata ottaa kaikki ilo irti tästä, kun tää on nyt sit oikeesti viimenen kerta.. :rolleyes: kauhulla kyllä odotan pahoinvointia ja liitoskipuja jne.... :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Voi kun on nyt monella jännät paikat! Tsemppiä kaikille, toivotaan plussien pysyvän plussina! (y)

Täällä eletään viimeistä yrityksetöntä kiertoa, kierukka lähtee kahden viikon päästä pari päivää ennen oletettua vuodon alkua. Luulisi, että vuoto sitten alkaa kierukan poiston myötä ja jatkuu menkkoina? Ovistestit ajattelin laittaa tilaukseen, niin pysyn kartalla kierrosta. Ehkä täällä joku muukin vielä jatkaa kirjoittelua minun kanssa, vaikka toki kaikille pikaisia plussia toivonkin. :rolleyes:
 
Onpa ihana, että lolun plussa säilyi (y)

Mulla on aamusta asti nipistelly alavatsaa, ärsyttävää, kun on nyt koko ajan niin varpaillaan... Jos nyt kaikki menee hyvin tässä pari viikkoa, niin aattelin käydä ennen joulua yksityisellä uä:ssä ihan sillä, et jos tulee joulun aikaan tarvetta kertoa lähipiirille raskaudesta. Mulla on parissa viimeisessä raskaudessa ollu niin voimakas pahoinvointi 5-6 viikolta lähtien, etten oo pystynyt salaamaan.:sick: Oon kuitenkin ennen kertomista käyny varmistamassa, ettei nyt ainakaan tuulimuna oo ja muutenkin on sillä hetkellä kaikki kunnossa.

Onko teillä muilla ollu millaiset raskausajat? Mitä mahtaa olla odotettavissa? :D

Eka raskaus oli kaikin puolin superhelppo, aattelin, et voisin olla aina raskaana :) Mut kaks jälkimmäistä on kyllä kääntäny kelkan totaalisesti! :confused: Mulla pahoinvointi on ollu sellasta kestokrapulaa, ei oksentelua, mut 24/7 huono olo. Oon ollu molemmista sairaslomalla n. 7-10 viikot. En oo jaksanu välillä ees telkkaria kattoa, kun olo on ollu niin vetämätön. Lähinnä siis syöny koko ajan ja maannu sohvalla. Ja kun pahoinvointi on helpottanut, niin on alkanu närästys, liitoskivut, supistelu, peräpukamat jne...... Ihan hirveen innoissaan en sinänsä tätä raskausaikaa odota..:oops:

ps. tuli muuten nuorimmaisen joulukalenterista eilen ihana kuva! :love: Siinä oli kolme kissaa/koiraa vierekkäin koko järjestyksessä ja pienimmäin vieressä oli pikkuinen lahjapaketti :love::love::love: Supersuloista, kun heti aattelin, et siinä on lapset ja paketissa tulossa tämä pikkuinen :love: Sattui niin sopivasti sille päivälle tuo kuva, kun tein testin :)
 
Täällä kuviteltuna jo kaikkia mahdollisia oireita!!! Tissejä kiristelee, eilen illalla oikealla puolella kipuja, ei pahoja mutta paineen tunnetta tms, limoja enemmän ku normisti.... En tiiä voiko kroppa vaan tehdä tämmöstä kun toivoo oikein kovasti. Ens viikolla tähän aikaan vois jo testailla. Tänään siis dpo6.
Kuinka aikaisia plussia ootte saaneet?
 
Snowmamma82. Mulla oireina oli vaan turvotus:LOL: ja tietty rinnat tuntuu täyteläisemmiltä ja kuumottavat menkkoja ei sen tyhjennysvuodonjälk.oo ollut. Ensvkolla ultraan ja sit oon viisaampi millä vkolla mennään.toivotaan et on tärpännyt sulla:ROFLMAO:
 
Heippa! Minäkin voisin liittyä mukaan.
Luulin lapsilukuni olevan täynnä, mutta elämä yllättää..
Olen 36v, olemassa olevat lapset ovat jo isoja, kaksi teiniä ja eskarilainen. Nykyisellä miehellä myös kolme lasta. Ensimmäiseen yhteiseen aloite tuli mieheltä ja yritystä takana yli vuosi, oisko nyt 13 kierto menossa, ei oo helppoo
Nyt mennään Joulun ja vuoden vaihteen yli ja sitten taas jännätään oisko jo meidän aika.
 
On tämä niin vaikeaa. Mä kuumeinen neljättä. Kaksi kertaa olen raskautunut mut uloshan ne on tulleet heti alussa. Nyt mies ei enää olekaan niin innokas. Pitää meitä liian vanhoina. Itseäkin ärsyttää varhaiset keskenmenot. Hormoonit heittelee miten sattuu. Ollaan nyt kahdenvaiheilla miten tässä edetään. Ikää mulla on 39v, joten vielä haluaisin raskautua. On vähän sellainen olo et tässäkö tää olikin. Kai 40 kriisiä pukkaa päälle. Onhan meillä nuo 3 rakasta tässä pyörimässä, mut jotenkin vauvakuumetta vain pukkaa. Jos oisin tullut raskaaksi heti, ei ois tarvinut alkaa miettimään mitään... Onnea teille raskautuneille.
 
Täällä ihan hirveä flunssa pukkaamassa päälle! Joka paikka räkää täynnä ja ihan sairaan huono-olo. Sinne ne raskaus"oireet" on kaikki peittyneet flunssa alle. Ei kyllä jää energiaa niitä tarkkaillakaan!
Sen verran tuossa aamulla itkeä tihrustettiin, työkaveri jää tänään äippälomalle ja ollaan syksy tiiviisti tehty yhteistyötä. Yleensä en kyllä helposti tunteile tämmösissä tilanteissa, että kai tässä jotku tunteet on pinnassa.
 
Mitäs tämän ketjun plussanneille kuuluu? Toivottavasti on onni edelleen myötä :)

Tilasin jo ovistikut ja tulivatkin nopeasti, odottavat nyt käyttöä tammikuun alussa. Kierukka lähtee alkavalla viikolla ja vuodon pitäisi alkaa joulun pyhinä - tiedä sitten alkaako jo kierukan poistosta ja mihin ovis sitten ajoittuu? Mutta siksipä ovistestit nyt ovatkin tuolla valmiina. :) Kohta päästään yrittämään, jee! Ja jännää myös, yritän henkisesti valmistautua taas sellaiseen lähes vuoden yritykseen, mutta toivon kyllä pikaista plussaa niin kovasti! :X3:

Tsemppiä yritykseen kaikille, mukavaa joulun odotusta!
 
Täällä kaksi tyylipuhdas negaa testattuna. Toki aivan liian aikaisin olen ollut liikenteessä, tänään kp vasta 27 ja testit tehty eilen ja lauantaina päiväpissasta. Oireista en osaa sanoa mitään. Toiveita enemmän kuin oireita. Pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä niin ei tipu kovin korkealta... Tuskaisia nämä viimeiset päivät!
 
Täällä yksi plussannut. Vuotoja pari kertaa ollut mutta plussaa nuo testit näyttää edelleen.. viimeeksi kun tein one stepin huonon testin niin viivat piirtyi jo dipattaessa. 30.12 on varhaisultra niin sitten varmistus onko oikeassa paikassa ja oikeasti joku kasvaakin siellä.
Tänään ja eilen pahoinvointi näyttänyt vähän päätään jollei koko ajan syö. Huimausta vähän mutta odottelen niitä pahoja oireita joita edellisissä raskauksissa on ollut.
Pojasta oli vähemmän aikaa pahoinvointia kuin tytöistä. Rinnat kipeät jos ottaa rintsikat pois, mahakipuja ja heikko olo.Ei kummimpaa vielä kovin pahoja oireita. 10 päivää putkeen olisi töitä huomisesta lähtien joten se pitäisi selvitä, sitten olisi lomaa 10 päivää.

Onnea kovasti kaikille yritykseen ja kiva että uusiakin tullut. Käyn kyllä täällä lukemassa kun töiltä ja perheeltä kerkeän.
 
  • Tykkää
Reactions: lolu
Tervetuloa uusille! (y)

Mulla pahoinvointia, ei ihan niin paljoa kuin kahdesta viimesimmästä, mut syödä pitäs koko ajan. Kestokrapula päällä :sick: Tosi ristiriitasta, kun toki on kiva, ettei ihan sängynpohjalle oo joutunu, mut toisaalta taas vähän pelottaa, et onko kaikki kunnossa, kun olo on aiempia raskauksia parempi.. :unsure: Vatsaa turvottaa myös ihan tolkuttomasti ja röyhtäyttää.. :oops: tyypillisiä raskausoireita mulle.. Rinnat on ehkä pikkasen turvonneet. Ekassa ja tokassa raskaudessa rinnat oli alkuun tosi kipeät, mut kolmatta ja tätä neljättä oottaessa ei niinkään. Näillä kerroilla mulla on imetys jatkunut alkuraskaudessa, niin se varmaan on syy, miks rinnat ei niin reagoi. Kaikenlaisia mahan vihlontoja on myös ollut, mitkä tunnistan normaaliksi. Mut sit pari päivää on ajoittain alaselällä tuntunu jomotusta..(n) Se vähän huolestuttaa.. Valkovuotoa on normaalia enemmän, mutta mitään veristä ei oo näyttäytyny.

Huomenna ois jo ultra yksityisellä. Silloin viikot kuukautisista laskettuna 6+5. Vähän turhan aikaista, mutta tekee mieli ennen joulua käydä, eikä torstaille ja perjantaille ollu aikoja.. Jospa siellä jo jotain näkys..(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Täällä menossa ovis, monta päivää ollu jo tuntemukset ja haalee viiva ovistestissä mut tänään jo melkein 2 yhtä vahvaa viivaa. On muute kiva ku ollu koko viikon kuumeessa ja flunssassa, mut hitto että en oo antanu periksi "vauvan teossa" :D. Onneks mies ei oo vastustanu yhtään. Viime kuussa mentiin "joka toinen pvä" - tekniikalla, mut nyt en jätä mitää sattuman varaan. Niin kauan ku näkyy toinen viiva ovistestissä ni joka päivä hommaillaan :ROFLMAO:...

Oli jotenki hirveen vaikeeta olla miehen raskaanaolevan siskon seuras viikoloppuna kun ite toivo kokoajan olevan samas tilas... :notworthy:
 
Kamala pettymyksen kyynel vuodatettu eilen. Kp 2 menossa siis. Ostin eilen foolihappovalmisteen. Tuntuu että vauvauutisia sataa joka suunnasta ja itsellä ei vaan tärppää. Miten ihmeessä tämän asian kanssa osaisi rauhoittua? Mies jo sanoi, että mä stressaan tätä asiaa liikaa!
 
Mä täällä taas kuulostelen itteeni vähä liikaakin. Viime yönä ku poika herötteli huomasin et tissit oli kipeet (?) ei mulla koskaan normisti. Ja sit ollu vasemman puolista pistelykipua välillä kovasti.... Maanantaina pitäs vissii menkat alkaa (dpo 5 nyt.. Kai), mut plussia tulee tuskin ennen ens vkon perjantaita...
Kumpa, kumpa... :rolleyes:
 
Täällä voidaan hyvin pahoin. rv 7+1 menossa ja huomenna ar-ultra. Hengessä mukana kaikille yrittäjille. Tsemppiä ja toivottavasti kaikki pian pääsee plussanneisiin.
 
Heippa kaikille ja ihanaa lukea plussaneita tullut lisää ja oon hengessä mukana :geek: täällä selvitty nyt ns.keskeytyksestä ku oli tuo tuulimunaraskaus.ei kyllä ollut kiva kokemus haikeena oon miettinyt kaikkee..noh kevättä kohti mennään ja aurinkokin tulkoon jo esiin pikkuhiljaa :) hyvää alkanutta vuotta kaikille :LOL: :p
 
Voi lolu, kuulostaa kamalalta :unsure::cry:. Hali sinulle.
Kaikkea tosiaan voi tapahtua..

Mulla menossa taas ihan loppukierto, tai tarkemmin sanottuna kpl 31/28 ( eli yli menty). Eilen testasin puhtaan negan ja seuraavan kerran vasta huomenna jos ei menkkoja näy. Kokoajan kyllä tunne että menkat alkais, mut ei edes pienen pientä tuhrua. Sinänsä on ihan erilainen meininki menossa kun viime kuussa. Katotaa kuinka naisen käy (y)(y)
 

Yhteistyössä