Neljännen kuumeilijat!!!

Nachsal. Mietinkin et millon ne menkat nyt kuuluis tulla?? Vuoto alko sillon lokak.lopulla 2pvää kierukanpoist.jälk. ja mun laskujen mukaan kyllä nyt jo menkkojen kuuluis alkaa..vaikka vuoto kestikin kauan..vai mitä tuumaat? Tuumaatte?pitäisköhän vielä odottaa uuden testin tekoa vai mennä lääkäriin vai???sanokaa kanssa sisaret jotain mielipiteitä
 
@lolu mulla ei ole kokemusta noista kierukoista yms mutta olen lukenut että joillakin alkuun kest'' ennen kun kierto tasaantuu normaaliksi. ja voihan sitä kiertoa pitkittää jos vaikka on ovuloimaton kierto. mutta seuraile nyt. jos ei muuta niin sitten lääkäriin jos kierto vaan venyy
 
Hormonaalisen ehkäisyn jälkeen voi olla kierto alkuun sekaisin. Kun lopetin ehkäisyrenkaan käytön, niin meni 3 kuukautta ennen kuin hormonitoiminta palautui. Sattui siihen gyne käynti johonkin väliin, niin siellä ihan ultralla oli todettavissa, ettei oo mitään elämää munasarjoissa. Sit kyllä huomasin olossa, kun kierto alko palautua.

Mulla varmaan alkaa menkat tässä lähipäivinä. Oon suurimmassa osassa kierroista selkeesti huomannu oviksen, mut tässä kierrossa en. Nyt on vasta kp 26, mut laitoin jo kuukautiskupin varoilta, kun tuntuu, et saattaa menkat kohta alkaa.. Kierto on ollu vikan synnytyksen jälkeen aika epäsäännöllinen 26-37.. o_O

Sinänsä menkat ei nyt harmita, kun aattelinkin, et jos oisin oviksen tuntenu, niin oltais kortsua vielä sen aikaan käytetty. Mulla on tulossa viisaudenhampaiden poisto joulukuussa, enkä halua raskaana sitä tehtävän, mut haluun niistä nyt eroon. Eli meillä pistetään peukut pystyyn vasta sit ens kierrossa (y)
 
Omaa napaa: Mulla alkaa ovis pikku hiljaa lähestyä. Parhaat päivät ois varmaan viikonloppuna. Mulla on ovis yleensä ollut kierron 14-16 päivinä tai no silloin ainakin se on tuntunut siltä. Siihen siis tähtäillään. Toki tällä hetkellä toivoisin, että raskautuminen menis ens vuoden puolelle. Ei tarvis sitten syksyllä tuskailla töiden kanssa tai/ja keväällä töiden hakemisten kanssa. Vois olla ihan rauhassa ja odotella vauvaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Pahoittelut @lolu negasta. Mä olen kans huomannut ettei se niin helpolla nyt tuukaan.

Dpo 10 menossa, hirvee flunssa päällä. Lantiota särkee ja alavatsaa... liekö flunssasta johtuu. En uskalla muuta syyä kun panadolia ja sepä ei paljon auta.
 
Nachsal. Pikaista paranemista. Juu ei oo itsestään selvää.tosin ei oo alkanut vieläkään..soittelin jo lekuriin.neuvoivat odottamaan jouluk.loppuun jos ei ala menkat ni lääkäriin mentäväjos ei tärppää tai oo jo..ärsyttää vaan tää odottaminen :mad:
 
Menkkoja ei sitte tullu lauantaina niinku yleensä (y), tänään ihan vähä vaaleenpunasta pyyhkiessä. Voi että kun tää meniski niinku toivoo. Koska toi ovis oli niin myöhään ni varmaa vasta loppuviikosta voin saada plussaa testiin (tähän asti pelkkää negaa, dpo 10 menossa). iiks...
Hermoja raastavan jännää.... :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: lolu ja Nachsal
Mä oon koko viikonlopun palellu ihan horkassa (nukkunukki fleeceaamutakki päällä peiton alla :LOL:), ja ihmetelly ku muut on kulkenu kotona t-paidalla :D. Alavatsaa nippaillu myös koko viikolopun just niiku ennen menkkoja...koko ajan pitää käydä tarkistelees että nykkö alko..
 

Attachments

Onnea Nachsal!:love:
Toivottavasti myös Pikitsu saa plussan(y)

Mulla kp32/26-37,dpo:sta ei tietoa. Oli jo ihan selkeet menkkaolot useemman päivän,mut nyt ei mitään.. Viimesimmät kierrot ollu nyt alle 30pv. Olin ihan varma,et menkat alkaa,mut nyt en enää tiedä. Testikin jo vähän houkuttelee:oops: mut onhan tässä vielä pisimpään kiertoon monta päivää,malttia vaan:D toki oisin iloinen,jos nyt heti ekasta kierrosta ois tärpänny,mut vähän ristiriitaiset tunteet kuitenkin. On se hammasoperaatio tulossa puolentoista viikon päästä ja jos oon raskaana,niin jää kyllä väliin. Sit vaan pitää laittaa peukut pystyyn,ettei raskausaikana ala oireilemaan..(n) mut tää nyt on vielä liian aikasta spekulointia:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Täällä ihan masis... Eilen holahti ihan kirkasta verta reilusti pönttöön ja sen jälkeen pyyhkiessä tummempaa, nyt aamulla kans tummempaa vähän. Pelkään et tää oli tässä. katotaa miten päivä menee, alkaako vuotaan kunnolla :(
 
Tsemppiä Pikitsu83 ja lolu! Seuraavaa kiertoa vaan putkeen!
Ja Nachsal onnea :love:!!!!
Ovis oli ja meni. Peiton heiluttelu vähäistä... Pientä kärhämää miehen kanssa. Välillä tuntuu, että se on kyllä ihan täys URPO!
Noh katsellaan miten onnistui tällä kertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Joo- yx urpo löytyy meidänkin kotoo :D.

Se elokuun vauva-haave vaihtu nyt sitte Syyskuun vauva-haaveeksi (vaikka en aluksi ihan tykänny ajatuksesta et samassa kuussa kun meidän pikkukakkonen, ens vuonna 6v).
Uus satsi ovistikkuja ja raskaustestejä tilattu ja tein yhen heräteostoksenkin, geisha-kuulat :ROFLMAO:. Josko sais vähä potkua siihen "tekemiseen";) (vaikka toki aattelin siinä myös synnytyksestä palautumista :)).

Pakko heittää positiivisuutta kehiin kun tuli oltua aika masis pari viime päivää... elämä jatkuu.

Lolulle myös tsempitykset täältä, alkoko sullaki kunnolla?
 
Menkat ei oo alkanu ja nyt alkaa kovasti jo tuntua siltä,ettei alakaan.. Tänään on ollu huonoa oloa:confused:ehkä oon vaan mielikuvituksella saanu sen aikaseks..:whistle: mut nyt ois menkoista laskettuna 4+5 ja näillä viikoilla mulla on ennenkin jo alkanu pahaolo.. En taida testiä ees tehä,jos tää jatkuu ja vuotoja ei näy:)
 
Nachsal..vuotoa oli eilen ja tänään ihan vähän aamupvästä.kävin terkkarissa verikokeissa et nyt katotaan onko vai ei.huomenna tulee vastaus.ainut oire tosi turvonnut olo.tein aamulla testin ja haalea haamu tuli mutta huonommin ku eilen.harmi kun en osaa laittaa kuvaa tänne.
 
Mulla ainakin onnistuu kuvan laitto niin et kännyl laitan. Painan ensin tuosta liitä tiedosto , sitten valitse tiedosto ja siitä kamera jolla sit otan kuvan. Valmiins olevaa kuvaa minäkään en saa liitettyä.

Mutta toivottavasti huomenna sitten selviää.. odotan kovasti tulostasi. Tsemppiä. Toivotaan parasta
 
  • Tykkää
Reactions: lolu

Yhteistyössä