V
vierailija
Vieras
olen ollut mieheni kanssa 10 vuotta, naimisiinkin menty ja lapsia neljä iältään 9, 7, melkein 5 ja 2 vuotta. Alamäki alkoi kun aloimme rakentaa taloa, välillä mennyt paremmin mutta nyt 6 vuotta asuttu tässä talossa ja tuntuu että en enää jaksa. Tietysti mietin miksi minä annoin periksi vauvakuumeelle niin että sain miehen suostumaan näin moneen lapseen. Olen ollut kotona siitä asti kun esikoista odotin. Käynyt kuitenkin perhekerhoissa yms etten olisi liian yksin. ei olla kauheasti vietetty aikaa kaksin ja kotona aina mies keksii omia hommiaan. viime aikoina yrittänyt itseäni piristää että myynyt tutuille kosmetiikkaa, samalla alkanut vähän meikkaamaan uudestaan ja peilikuvaani kyllästyneenä vaihdoin herkuttelun liikuntaan joka alkanut näkymään jo lyhyessä ajassa. Pahin ahdistus helpottanut kun käynyt ryhmäliikuntatunneilla, aiemmin en kauheasti osannut ottaa omaa aikaa. Mutta kaipaan niin kovasti että olisi ketä rakastaa yms mutta nyt vaan tuntuu etten mieheni lähellä edes halua olla. Voiko kipinä löytyä vai eroko ainoa ratkaisu? Olen 36 vuotias, edelleen kotiäiti, työpaikkaa ei ole odottamassa. Miten edes pärjään jos erotaan? Talosta puolet on mun mutta ei tätä hetkessä myy.