Nautitko miehesi seurasta ihan arkisena päivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt erityisesti ikävöi miestä töissä ja harrastuksissa kun olen silloin niin kiireinen etten ehdi muuta ajatella, mutta jos mies on poissakotoa töissä tai omissa harrastuksissaan niin silloin tulee ikävöityä. Kaipaan iltaisin miestä sohvalle vierelleni, ei tarvitse tehdä mitään ja saa vaikka nukkuakin, kunhan on vain vieressä.

Nautin miehen seurasta ja ikävöin välillä ihan vain työpäivänkin aikana. Paljon vietetään aika yhdessä, kummallakaan ei juuri ole tarvetta omiin menoihin. On ihan tuskaa olla esim. yö erossa, en saa edes unta, joten niitä tilanteita pyrin välttämään =)
Tosin ihan viime aikoina olen oppinut nauttimaan olosta ihan itsekseni eli jos mies on hieman myöhempään töissä niin se ei enää ole ikävä-tasolla katastrofin paikka...

Todellakin.

Ja hänkin mulle tässä yks päivä niin ihanasti kertoi, kuinka tuntee että on löytänyt mut ja rakastunut taas uudelleen. Että huomaa nauravansa mun kanssa ja olevansa tosi onnellinen. Ne asiat kun joskus unohtuu ihan arjen keskellä. Kieltämättä oli kyllä aivan ihana kuulla, vaikka rakkautensa näyttää muutenkin päivittäin. :heart: :heart:

Yhteistyössä