Naurattaa persujen aluevaalimainos radiossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Aluevaalien yhteydessä on ehkä syytä keskustella myös bensan hinnasta osana isompaa yhteiskunnallista kehystä, sillä bensan hinnan nousu vaikuttaa myös sotepe-alueiden toimintaan. Ilman polttonestettä eivät kulje ambulanssit, paloautot, kotihoidon työtekijät, kela-taksit, rokotebussit, sosiaaliviranomaisten kotikäynnit, jne. Bensan hinnan nousu lisää aivan varmasti sotepe-alueiden menoja.
Aluevaalien yhteydessä varmasti voisi keskustella myös Nato-jäsenyydestä, koska se vaikuttaa sosiaali- ja terveydenhoitoon jos Venäjä valloittaa Suomen.
 
vierailija
Ei taida peruspersua paljon aluevaalit kiinnostaa. Siksi puoluejohto yrittää saada ihmiset antamaan edes jonkinlaisen protestiäänen jos ei muuta.
Mainostoimistoväki on osannut asiansa.
Bensajuttu pääsi iltauutisiin.
En kuuntele suomenkielisiä kaupallisia radioasemia. Luultavasti mainos on hyvä ja herättää paljon keskustelua.
Persuilla on oma huumori ja ajatusmaailma.
He myös tarvitsevat sotepalveluja. Joten oma lehmä on heillä ojassa ja kuka lypsävän lehmänsä ojaan jättää.
Kannattaa ymmärtää kaikenlaisia ajatussuuntia. Siihen nämä keskustelupalstat ovat mainio alusta.
Asun pk-seudulla ja katsoin eilen sotekeskustelun. Annika Saarikolla on ylivertaiset puhujanlahjat. Tuli tunne, että entisenä Kepun äänestäjänä puolue on oikeilla raiteilla. Sipilän hallitus teki elämästäni vaikean. Nykyään jo muistelen niitäkin vuosia hymyssä suin.
Olen usein muistellut keskustelupalstoilla istuneeni Kyllikki Virolaisen kanssa kahvipöydässä. Hän ihmetteli miten olen niin nuoren näköinen ikäisekseni.
Samaa ihmettelevät aikuiset lapseni.
Sanoin heille, että ehkä johtuu siitä, että luin kirjan Dorian Grayn muotokuva.
Vaaliväittelyt ovat liian totisia. Huumori ja nauru keventäisi tunnelmaa.
Johannes Virolainen oli leikkisä mies. Hän sanoi, että jos leipä loppuu, syödään pullaa. Tänään kiersin pullahyllyn kaukaa, mutta sorruin Royal-uutuussuklaaseen. Levyssä on monta palakokoa kaikenkokoisiin suihin.
Käykää äänestämässä. Minä odotan innolla pakettia tullin kätköistä. Sapetti vietävästi, että Boris järjesti minulle turhaa vaivaa.
 

Yhteistyössä