Itse en ole 100% varma oliko ex-poikaystäväni narsisti, mutta sen voin sanoa että ainakin jollakin tapaa persoonallisuushäiriöinen. Tässä muutamia ex-poikaystävääni kuvaavia piirteitä:
- Ei KOSKAAN nähnyt itsessään mitään vikaa, osasi kääntää asiat aina niin, että lopulta kaikki olikin yhtäkkiä minun vikani
- Manipuloi ihmisiä omien tarkoitusperiensä ajamiseen
- Vähätteli muita, vain omilla saavutuksilla merkitystä
- Ns. rakentava keskustelu hänen kanssaan oli mahdotonta
- Ei omaatuntoa, ei koskaan katunut mitään vaikka satutti muita
- Vain hänellä oli raskasta töissä jne, kukaan ei voinut ymmärtää sitä kuinka raskasta hänellä oli
- Ei sietänyt minkäänlaista kritiikkiä
- Jos hänellä oli huono päivä, eivät muutkaan saaneet olla hyvällä tuulella
- Täysin holtiton rahakäytön kanssa
- Alkoholia nautittuaan muuttui täysin hulluksi, jopa vaaralliseksi
- Ei kriittistä arvointikykyä ja suhteellisuudentajua: kehitteli kaikenlaisia business-ideoita, joita piti sitten kannustaa
- Ei ollut aidosti kiinnostunut muiden kuulumisista tai tunteista, teeskenteli välittävänsä, jos se ajoi hänen etuaan
- Seksiä harrastaessa agressiivinen, saattoi jopa satuttaa fyysisesti. Ei silti omasta mielestään ollut anteeksipyyntövelvollinen, jos teki niin
- Ei ollut kiinnostunut muista keskustelun aiheista kuin niistä, jotka liittyivät häneen ja joista oli hänelle hyötyä
- Kaikki joilla oli jotakin häntä vastaan olivat ""vittumaisia kusipäitä"" - itsessä ei tietenkään ollut koskaan mitään vikaa
- Väkivaltainen
- Raivostui käsittämättömistä pikkuasiosta
- Hänellä ei ollut ystäviä
...tässä siis eräitä ex-poikaystäväni piirteitä. Olen onnellinen että pääsin hänestä lopulta eroon, vaikka otinkin takaisin kolme kertaa. Viimeinen niitti oli se, että hänellä oli suhde 16v tytön kanssa selkäni takana. Tämäkin oli hänen mielestään tietenkin täysin perusteltua, tyttö kuulemma tarvitsi ""isällisiä neuvoja""...
Kaikki jotka olette tällä hetkellä ex-poikaystäväni kaltaisen miehen kanssa lähtekää menemään ja helvetin äkkiä! Ette te niitä miehiä pysty parantamaan, kun viimein pääsette irti huomaatte oikeasti kuinka sairaita nämä ns. persoonallisuushäiriöiset ovat.