Naisten nro:t kännykässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Olen aivan hukassa enkä tiedä mitä tehdä...

Olemme olleet vuoden verran naimisissa ja seurustelleet n. 2 vuotta. Mieheni on aina antanut katsoa/käyttää kännykkäänsä ja nykyisin soitan joskus puheluja hänen työsuhdepuhelimellaan.

Jo seurutelumme alkuaikana huomasin nimiluettelossa mielenkiintoisen nimen (Juicy Baby=mehukas beibe?). Kysyin mieheltä kuka se on ja mies vastasi sen olevan eräs Juha, joku hänen kaverinsa. Nimi on kuulemma huumorisävytteinen. No onpa tosiaan, ajattelin, mutta annoin asian olla. Mieheni puhelinnumero on vaihtunut useita kertoja, viimeksi firman puhelimeen, mutta tämä kyseinen ""Jyicy babe"" on edelleen pysynyt matkassa, vaikka muita numeroita hän positelee tiuhaan. Olen kai mustasukkainen/neuroottinen, mutta eilen uteliaisuuteni voitti, otin ylös ko numeron ja laitoin Finderiin. KYSEESSÄ ON JONKUN NAISEN NUMERO!!! En uskaltanut sanoa miehelleni mitään, murruin täysin. Hän on valehdellut minulle!!! :(

Samalla huomasin, että miehen kännykästä on melkein aina poistettu kaikki soitetut/vastatut puhelut, myös tekstiviestit (ja myös minun laittamani rakkausviestit!!)

Mies vaikuttaa muuten kaikinpuolin uskolliselta. Muutimme n.vuosi sitten toiselle paikkakunnalle, ja täällä hän on viihtynyt paljon kotona ja minun kanssani. Se johtuu ehkä siitäkin, että kaverit jäivät toiselle paikkakunnalle Sillloin kun asuttiin vielä toisella paikkakunnalla, mies kävi paljon ulkona kavereidensa kanssa. Ja tämä ""juicy baby"" saattoi olla mukana kuvioissa?

Minusta tuntuu että mieheni on pettänyt minut. Mistä tiedän onko hän? En pysty luottamaan häneen koska hän valehteli jo kerran. (On valehdellut muistakin asioista) Miksi tuon naisen numero on vieläkin hänen puhelimessaan, ja vielä tuollaisella nimellä? :(

Auttakaa mitä teen? Mielestäni tässä tapauksessa ei auta ""yritä kohentaa itsetuntoasi"" ja lopeta ""urkkiminen"".

Luottamus on mennyt. Enkä uskalla kertoa miehelle...

No miehesi voi olla yhtä hankalassa tilanteessa, jos hänellä on jokin vanhempi tuttavuus, jota hän arvostaa. Hän voi olla pelkkä ystävä, mutta ei uskalla sanoa enempää, koska on voinut olla ihastunut häneen ja pelkää reaktiotasi. Voi olla harmiton ystävyys.
Mutta lainaa hänen kännykkäänsä ja ""huomaa"" taas tämä nimi ja kysy hänestä, koska hän on roikkunut puhelimen muistissa niin pitkään, ""etkä ole kertonut enempää hänestä"" Sano hänelle suoraan, että naisen vaistosi sanoo, että kysymys ei välttämättä ole miehestä ja kerro totuus.
Sinun on erittäin tärkeää saada keskustelu tästä nimestä. Älä kerro ratsanneesi puhelinta, mutta jos totuutta ei tule , niin soita tähän numeroon miehen aikana. Sinun on PAKKO ottaa asia esille ja selvittää.
Onnea.

Joo ,aion jossain välissä ottaa asian puheeksi kysymällä uudestaan kuka tämä ""juicy babe"" on? Jos vastaukseksi tulee taas se ""juha"" tms. niin sitten en kyllä tiedä mitä teen... En todellakaan ala soittamaan tälle naiselle!!! Ongelmana on, että olen niin loukkaantunut, että mies on jo huomannut sen ja kysynyt että mikä vaivaa... :( Haluaisin kovasti tietää miksi mieheni on valehdellut minulle mutta en halua paljastaa olleeni epätoivoinen urkkija, ja mustasukkainen. Ja lisäksi, kun sitten kysyn häneltä asiasta, hän tulee melko varmasti valehtelemaan jälleen!! Tämä ko.nainen tuntuu miehelle melko tärkeältä koska numeroa ei ole vieläkään poistettu. Muistaakseni joskus yli vuosi sitten, miehen krapulaamuina, kun selasin hänen kännykkäänsä tähän henkilöön oli oltu yhteyksissä. Minä en reagoinut mitenkään, koska kuvittelin tosiaan olleen jonkun miespuolisen kaverin.

En voi tietää vaikka mies olisi pettänyt. Ainakin hän on ihastunut tuohon naiseen, koska kutsuu häntä tuollaisella mauttomalla nimellä. Tunnen itseni todella typeräksi. Jos meillä ei olisi vauvaa, ottaisin eron. :(

ensinnäkin; miehen kanssa ei voi olla VAIN ystäviä! Ja jos, niin miksi kys henk ei ole myös sinunkin ystävä?

Pyydä että saat joskus tavata tuon mukamas nimeltään Juhan.

Itse en kyllä tuollaista puppua uskoisi sitten millään. Kyllä miehet osaavat keksiä ihan kaikelle mitä hauskimpia selityksiä.

Käykö miehesi paljon yksin ulkona, tuleeko myöhään kotia, onko öitä poissa, venyvätkö työpäivät??? Jos niin, niin sitten Juha onkin nainen!!!!!!!

Joo, Tuijan kommentti oli hyvä. Pyydä että saat tavata tuon Juhan, tai ainakin keskustella hänen kanssaan puhelimessa, sinulla on siihen oikeus. Kyllähän sinun pitää nyt toimia, näethän itsekin mihin suuntaan parisuhteesi on menossa.

Kun nyt tälle tielle olet lähtenyt ja saanut itsesi aika kurjaan jamaan, niin teepä kotiläksyt sitten kunnolla. Mene googleen ja kokeile, löytyykö finderista saamallasi naisen nimellä mitään. Ellei, selvitä osoite (edelleen finderista), osoitteen sijainti ja onko naisen perheessä kenties muita jäseniä, esimerkiksi Juha-niminen puolisko... Perheenjäsenet yleensä selviää numerotiedustelusta, kun vaan kysyy, että onkos tässä osoitteessa muita puhelimia. Jos sinulle selviää naisen työpaikka esim. googlen kautta, ratkaisun avaimet voivat olla jo käsissäsi.

Ja sitten oikea aikuisen neuvo aikuiselle: Jätä mitään mainitsemiani urkkimiskeinoja et tarvitse, kun hoidat asian, kuten aikuisessa suhteessa pitääkin. Kyllä puolison kanssa pitää kyetä selvittämään tällaisetkin asiat. Sano suoraan niin kuin asia on. Olet pistänyt merkille kummallisen nimen puhelimessa, etkä ole saanut siihen kunnollista selitystä. Olet myös pistänyt merkille, ettei nimi ole sieltä ajan kuluessakaan hävinnyt ja nyt tahdot viimeistään tietää, mistä on kyse. Voithan sanoa soittavasi siihen numeroon, vaikket aikoisi soittaakaan, näethän miehesi reaktion uhkaukseesi.

Mutta siis, nyt härkää sarvista ja mieti sitä eroa vasta sitten, kun olet asian selvittänyt.

Onnea matkaan!

Kuten jo aikaisemmin mainitsin, ""Juha"" eli ""juicy babe"" on nainen. Tarkistin asian finderista ja tuntui ihan hirveältä.

Nyt kun olemme asuneet uudella paikkakunnalla pian vuoden, mieheni on viihtynyt paljon kotona, aikaisemmin kävi tosi paljon ulkona kavereiden kanssa. Täällä valittaa, kun kaverit ovat toisella paikkakunnalla (myös juicy babe..) niin ei pääse kotoa minnekään. JOskus matkustaa viikonlopuksi sinne ja tulee sunnuntaisin hirveässä krapulassa.

Mä en voi sille mitään että luottamus on mennyt. En voi luottaa enää mihinkään mitä hän sanoo. Valehteli jo tuon ihmisen henkilölisyyden ja tulee todennäköisesti valehtelemaan lisää, jos kysyn. En jaksaisi edes kysyä... :(

Ei varmaankaan ole paljoa vaihtoehtoja. Jos en pysty antamaan anteeksi valehtelua ja luottamaan, jos en pysty olemaan epäilemättä, ainoa vaihtoehto on ero. Mä en tosiaankaan ala miestä kyttäämään, tehköön mitä haluaa, ei toista voi omistaa.

Totta se voi olla että se on joku hyvä ystävä tai tuttu moneen vuoden takaa. Mutta toisaalta onhan se myös aika kelju jos miehesi ei voi kertoa totuuden sinulle. Vaikka kännyssä on nimi juicy babe niin ei se välttämättä tarkoittaa että se henkilö/nainen ole juuri noin. Voihan se myös tarkoittaa hänen mielestä että tämä henkilö on hänen mielestä mukava. Inhottava tilanne kuitenkin sinun kannalta. Mutta kyllä sinun on saatava selville mikä on homman nimi! Ei muuta kun puhu miehesi kanssa. Toinen asia mikä sinua rassaa on varmasti se että olet urkkinut hänen känny. Tietääkö miehesi että olet niin tehnyt? Tuskin. Siinä sinulla sitten toinen asia joka vaivaa sinua että olet noin tehnyt. Voithan sinä tehdä niin että menet ja poistat se numeron sieltä kun joskus pääset käyttämään sitä. Mutta vaikka nyt hänellä on sellainen nimi siellä niin ei kai nyt sen takia kannattaa ota eron? Selvitä tilanne ensin ja katsot sitten mitä teet. Tsemppi sulle!

Olen kokenut aivan saman muutama vuosi sitten. Monien vaiheiden jälkeen selvisi, että miehellä oli ollut ""omia ystäviä"" yli puolen vuoden ajan. Nämä ""ystävät"" olivat löytyneet chatista pääosin, mutta muutamaan oli tutustunut myös työmatkoillaan.
Kuukausiin en ollut mitään huomannut; opiskeluissani oli loppukiri menossa, joten ajatukseni olivat pitkälti siellä. Sitten kun valmistuin, olin ikään kuin tässä hetkessä ja huomasin heti, kuinka mies pitää hyvää huolta kännykästään. Työsuhdekännykkä on muuten vihonviimeinen keksintö tällaisia asioita ajatellen. Aloin tarkkailemaan miestä puhelimineen ja yksityisyyttä loukaten tutkin myös puhelinta. Kaikki oli kiistatonta ja mies joutui myöntämään asioita.
Vuoden ajan mies kuitenkin valehteli koko homman laajuudesta; tuli kovat riidat ja minulle mielenterveysongelmia.Naisia oli pitänyt olla vain kolme, mutta vuoden päästä tutkin myös ""työ""puhelinmuistion ja sieltähän naisia yhteystietoineen löytyi parikymmentä lisää.

Kunnolla ei koskaan asioista juurikaan kyetty puhumaan, miestä varmaan häpeä painoi. On jäänyt tyhjyys ja paha olo, avioliitto aika huonoissa kantimissa nyt neljä vuotta myöhemmin. Uskon, ettei tapaillut ketään tai mennyt sänkyyn. Ja toisaalta positiivista se, että naisia oli paljon, eli ei ketään sydänystävää. Mutta silti tämäkin asia yksi taakoistamme. Yritettiin parisuhdeterapiaa, mutta miehelle liian ylivoimaista, eikä se parantanut asioita. Tänä päivänä meillä ei tunne-elämää lainkaan. Puhutaan niitä näitä ja pinnallisia asioita. Arki kaatuu toisinaan päälle, kun ei kummallakaan voimia kodinhoitoon, masentuneita ollaan kai molemmat.
Itse koen valtavaa tyhjyyttä ja tuntuu, että koko ajan kuolee sisältä. Läheisyys miehen kanssa ei onnistu ei siis seksielämääkään ole. Mies yrittää lähestyä, mutta kaikki se on vain seksuaalista kopelointia ja tuntuu epämiellyttävältä.Tunteiden ilmaisu on kaikki poissa.Pari- suhteesta ei voi puhua, koska mies ei siihen pysty, ajattelee itseään vain syytettävän kaikesta. Aivan mahdotonta siis.

Mutta tässä siis varoittavaa esimerkkiä siitä, miten käy, jos asioita ei selvitetä kunnolla ja vilpittömästi.Kriisihän voi olla myös uuden ja paremman alku... sitä kaikille toivotan.

Googlella ei löytynyt mitään... Uskomatonta että olen alennut tälläiseen. Finderin mukaan tämä kännykkänumero on ko. naisen henkilökohtainen liittymä, eikä taloudessa asu muita.

Olen aina luottanut mieheeni täysin, nyt vaan alkaa usko murenemaan. Pohjaa tälle uskon murenemiselle olisi ollut jo aikaisemmin, mutta jostain syystä olemme vain jatkaneet.

Suhteemme alkuaikoina, kun olimme olleet pari kertaa treffeillä(ei seksiä), mies kertoi kännissä että hänellä oli ollut joku nainen, olivat olleet jopa sängyssä!! Olin tosi loukkaantunut, koska itse tapailin vain yhtä kerrallaan. Perusteli tätä sillä että emme vielä seurustelleet. Tästä loukkaantuneena epäilin suhdettamme ja ajauduin sänkyyn ex-poikaystäväni kanssa ja heti sen jälkeen ilmoitin miehelleni mitä olen tehnyt, halusin lopettaa suhteemme. Suhde oli katkolla n. viikon, jonka jälkeen mieheni soitti ja itki, sanoi että rakastaa minua niin paljon että haluaa jatkaa ja unohtaa tapahtuneen.

Suhdetta jatkettiin ja tapaus on unohdettu. Kadun sitä kovasti, mutta miestäni ko.asia ei tunnu enää vaivaavan yhtään.

Annan ajan kulua ja katsele rauhassa. Ketään ei voi omistaa ja et voi tavallaan tilanteelle mitään jos hän on pettänyt, joten älä anna sen sotkea välittömästi elämääsi. Varsinkaan kun et tiedä onko niin edes tapahtunut. Rauhoita itsesi ja seuraa tilannetta. Tälläiset jutut eivät varmaan selviä päivässä, eikä kahdessa, mutta maailmasi ei myöskään kaadu, vaikka odottaisit jonkun aikaa. Tee ihan jotain muuta, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä. Elämässä on aina tärkeintä luottaa itseensä ja siihen, että asiat selkiytyvät johonkin suuntaan, vaikka niitä ei salamana pyrkisikään laittamaan paikoilleen.

Olen kyllä aikaisemmin luottanut itseeni. Nykyään en. Aikaisemmissa suhteissani (2 pitkää parisuhdetta takana ennen nykyistä miestä) tunsin oloni paljon itsevarmemmaksi koska tunsin että minua rakastettiin sellaisena kuin olen. Lapsen saaminen voi osaltaan lisätä epäviehättävyyden tunnetta, mutta mieheni mysö sanoi minulle suhteemme alussa (kännissä) että kauniimpiakin naisia löytyy kuin minä. Se sattui todella. Olen aina odottanut/toivonut että oma mieheni pitäsi minua kaikkein haluttavimpana/kauneimpana. Oma mieheni näköjään ei. Unohdin koko jutun koska haluasin olla tämän miehen kanssa ja rakastaa. tuntuu että avioliitto ja lapsi tämän miehen kanssa oli ihan virhe ratkaisu. ja nyt vielä tämä puhelinnumerohässäkkä. Tätäkään en olisi tiennyt jos en olisi heittäytynyt salapoliisiksi. Hävettää.

En meinaa tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä, ihan lapsenkin takia. Mutta nämä pienet asiat, joita on näiden vuosien varrella kertynyt, vain lisäävät sitä tunnetta etten rakasta miestäni enkä luota häneen. Epäilen hänen pettävän minua. En myöskään tunne itseäni halutuksi/hyväksi miehelleni. Tämä on tosi surullista ja olen käynyt siitä jos puhumassa terapeutilla. Olen luullut kuvittelevani asioita, mutta tuo puhelinnumeron valehtelu paljasti että ehkä epäilykseni ovat totta.

Samantapaista salamyhkäisyyttä minullakin kokemuksena. Toisten naisten numeroita puhelimessa. Jos esittelee kännykkää minulle, niin aina löytyy selitys, kenestä kysymys.
Ulkopuolisten silmissä todella kiltti ja reipas mies. Jäänyt kuitenkin kerran jo kiinni rysän päältä.
Viestit ja puhelut poistaa kännykästä, kaikki muuta paitsi työ yms.
Minä olen nyt prosessoinut eroajatusta vuoden. Joutunut käymään terapiassakin. Olen sitä mieltä tämän kokemuksen jälkeen, että petturi ei lopeta viehkeilyään. Se on jllkn miehille elämän suola. En enää koskaan halua näin sairaaseen suhteeseen.

Jäänyt jo kerran kiinni rysän päältä ja silti jatkat hänen kanssaan? Ei ihme, että olet tarvinnut terapiaakin! Miten sellaista miestä pystyy edes katsomaan päinkään?

Hyvä ihminen, PUHU MIEHELLE!

Nyt ei auta ihmetellä eikä pelätä, että mies suuttuu.

Herrajumala sentään. Ei se auta yhtään, että kirjoittelet täällä ja pohdit asiaa.

Nyt kun ukko tulee illalla duunista kotiin, otat asian puheeksi. Sanot, että juicy babe ei ollutkaan sitten juicy juha, vaan nainen. Jos äijäs rupee urputtamaan, että mistäs tiedät, niin sanot vain, ettei sen ole väliä, tiedät vain ja se ei ole pääasia, vaan se, että äijä on valehdellut juicystä babesta.

Että REHELLISYYTTÄ pelliin eikä mitään vinkumista.

Otat vastaan sen, mitä tulee. Vaikka paskaa sataisi lasiin, niin sekin on vain elämää. Turha olla niin pelokas. Onhan asia selvitettävä.

Puhuminen on tosiaan paras vaihtoehto, mutta se on yllättävän vaikeaa.

Alkuperäiselle neuvoisin, että et voi menettää mitään kun avaat suusi.

Lapsen takia ei kannata jäädä huonoon suhteeseen, jossa itsekin olet masentunut.

Mikä ne aikaisemmat parisuhteet kaatoi?
Miehet olivat liian rakastavia ja kilttejä, kaipasit äijää joka ei nöyristele sinua vaan jossa olisi hiukan haastetta?

Onneksi olkoon, taisit löytää etsimäsi.

Tänään illalla puhun. Tuli mitä tuli. Huomenna kerron teille miten kävi.

Parisuhteesta lähteminen tässä tapauksessa on tosi vaikeaa. Ainoa vaihtoehto olisi muutto takaisin paikkakunnalle, josta vuosi sitten tänne muutimme. Nykyisellä paikkakunnalla en nimittäin löydä töitä. Mies ei varmasti suostuisi antamaan lasta mukaani, eikä minulla ole lainkaan sukulaisia, eikä lastenhoitoapua kummallakaan paikkakunnalla. Vierailta ihmisiltähän sitä tietenkin maksua vastaan saa... Olen myös taloudellisesti tosi heikoilla, mitään säästöjä ei ole ja ainut tulo on kotihoidontuki n.200 euroa kuussa. Mies maksaa ruuat ja asumisen. jos lähtisin, tarvitsisin iso lainan jostain asuntoa varten jne.jne.

Voi itku kun elämä on vaikeeta :( Täytyy ensin hankkia työ että saan omat tulot ja pääsen jaloilleni..

""ollille"", jos kiinnostaa...

Ensimmäinen suhde (6vuotta) kaatui siihen että meistä tuli lähinnä hyviä kavereita, kuin sisko ja veli. Mies oli ihana, mutta halusin jotain muuta. Aikaisempaa kokemusta ei ollut, nyt tajuan että mies oli tosi ihana!! Ei pettänyt, ei edes katsellut muita naisia jne. halusi minua loppuun saakka, mutta minun puoleltani tunteet kylmeni.

Toinen suhde 2. oli täysin toivoton jo alusta lähtien mutta rakastin niin p..keleesti. Mies oli peluri, kova naisten perään, mutta en välittänyt. Uskoin kun hän sanoi että rakastaa/haluaa vain minua. Valehteli ja jäi kiinni parin vuoden jälkeen pettämisestä. Tämä mies yritti saada minua takaisin vielä silloin, kun odotin jo lasta nykyiselle miehelleni. Uskomaton tyyppi. Onneksi pääsin eroon hänestä.

Ja siten tulikin tämä nykyinen. JOs olisin tiennyt mitä tuleman pitää, olisin pysynyt ensimmäisen mieheni vieressä. Turha itkea jälkeenpäin :(

Palattiinpa taas perimmäisten kysymysten äärelle. Eli rahaan.

Tässä maassa on selittelyä jäädä suhteeseen syystä, ettei muka pärjää ilman puolison tuloja. Meillä on toimeentulotuki, jonka varassa ihminen pystyy kyllä elämään.

Ja mitä jos ajattelisi sitä työn ja ammatin hankkimista ennen kuin hankkii lapsia suhteeseen, jonka on valmis lopettamaan siksi, että puolison kännykästä löytyy ""epäilyttävä"" puhelinnumero?

Minulla on ammatti, ja oli työ. Muutimme uudelle paikkakunnalle raskaana ollessani, joska mies sai unelmiensa työpaikan. Minä suunnittelin olevani kotona n.3 vuotta ja hankkivani sitten uuden työn, joko täältä(melko vaikeaa) tai muuttaisimme toiselle paikkakunnalle.

Taidan olla tyhmä. Aina pitäisi varautua pahinpaan eikä uhrata omaa elämäänsä toisen valintojen takia.

Yhteistyössä