Naiset, onko teillä paljon meikkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liikaa :D

Nojoo, meikkaan joka päivä ja teen aika usein eri luomiväreillä jne, joten niitä on kerääntynyt.. Sitten niitä kerääntyy kun haluaa kokeilla uutta ja joku tuote ei sovikaan. Nytkin mulla on 3-4 aika kallistakin ripsaria tuolla "vanhenemassa" piloille, kun ei vaan sopinut, en vaan tykännyt. Paljon hehkutettu Diorin Diorshow Blackout esimerkiksi oli täys fiasko mulle, ripset yhtä kökköä. Löytyy kyllä niin iso arsenaali et jos joku ostais käytettyjä meikkejä niin saisin varmaan aika satsin rahaa :D

Käytän meikkiä melkein joka päivä mutta ei mulla paljoa meikkejä ole. Sellanen meikkipaletti jossa on biljoonaa eri luomiväriä, sitten se perussetti eli puuteri, meikkivoide, rajauskynät, ripsarit, huulikiilteet, lähinnä yhtä sävyä huulipunaa kerrallaan. Mun värimaailma pysyy melko samana meikatessa ja tuotteina on ne tutut ja turvalliset niin en kaappitolkulla meikkejä tarvitse.

Eipä oikeestaan..oisko muutama luomiväri, pari puuteria ja joku peitevoidesysteemi ja muutama sivellin.Huulipunia mahtaa olla 2 ja yks huulikiilto. Ripsareita ei oo yhtään tällä hetkellä.

olisi todella kiva jos meikit pakattaisiin pienempiin rasioihin. Ei nimittäin ole oikeen järkeä että esimerkiksi meikkivoide on melko suuressa pakkauksessa ja säilyy avattuna vain vuoden (useimmissa on sellainen merkintä) ja silti se määrä siittää reilusti pidemmäksi aikaa, etenkin kun kesällä ja tavella ei voi ruskettumisen ja talvisen ihon kuivumisen takia edes käyttää samaa tuotetta.

On. Tässä päivänä eräänä valitin miehellä että meikkipussi ei mene kiiinni. Miehen mielestä mun pitäisi vähentää sieltä niitä, ja mun mielestä mun pitää vaan ostaa uusi pussi :D

On niitä kyllä muuallakin kuin meikkipussissa, yksi laatikko täynnä. Enkä mä edes käytä meikkivoidetta tai kajalia... tai edes huulipunaa :x

Mulla oli paljon, kunnes päätin karsia niitä. Nyt mulla on 2 puuteria, 2 ripsiväriä, 2 luomiväripalettia (toinen melkein loppu), ripsentaivutin ja rajauskynä sekä nestemäinen kajali + huulikiiltoja.

Mun meikki"pussissa" on:
blascon meikkivoide
mineraalimeikkivoide
siveltimiä, luomiin, huuliin, meikkivoiteeseen, myös blascon sieniä
puuteri
poskipuna
musta eyeliner
4 tavallista kajalia (musta,ruskea,valkoinen,tumman harmaa)
kulmakynä
valokynä
huultenrajauskyniä
peitepuikko
luomivärejä 4 palettia
irtoripset
3 ripsaria
huulikiilto
huulirasva
3 huulipunaa
ripsentaivutin
sekä ripsarin kokoinen hajuvesi

*muoks* sit peilikaapissa on kaikki loput mitä ei joka kerta tartte mukana jos vaikka lähtee viihteelle :snotty:

:D:D:D

Mä myyn niitä oheistyökseni, joten kröhöm joooooo :whistle: :p :wave: :ashamed:

Ripsareita käytössä 4 kait, luomivärejä kasa samoin kynsilakkoja jne jne :xmas:

Marimekko for Avon luomiväri ja ripsari nyt lempparit =) B)

liikaa ja suurimman osan sais hävittää, koska ei niitä tuu käytettyä ja varmasti ovat menneet jo vanhoiksi.. mutta ei sitä vain osaa hävittää, koska aina ajattelee, että jos kuitenkin niille tulee käyttöä.. :whistle:

Ei ole yhtään ylimääräisiä, kaikkia käytän lähestulkoon päivittäin:
-meikkivoide
-puuteri
-ripsiväri
-kulmakynä
-eyeliner
-luomiväriduo
-poskipuna
-huulikiilto ja rasva

Yhteistyössä