Naiset, onko teillä paljon meikkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä olen aina vähän kadehtinut niitä, joiden meikkipussi pursuaa jos ja ties mitä: on montaa eri lajia ja merkkiä, eri väriä ja hirveästi sivellintä jos toista. Siis sellanen oikeen säkki, ei mikään meikkipussi vaan ennemmin laukku. :D

Mutt sitt mä olen miettinyt, ett milläs rutolla ne kerkiää kaikki käyttämään ennenkö pilaantuvat ne tuotteet: musta tuntuu ett vaikka mulla on vaan ihan perusjutut ja ostan meikkejä tosi harvoin tarpeen vaatiessa, ne ei siltikään kulu juuri yhtään (luomivärit ja kajalit ja sellaset). Ja mä siis käytän meikkiä paljon, ja joka päivä. Silti. Ett mitenkäs on?? :D

On mulla kai melko paljon meikkejä. Aika ajoin karsin niitä ja heitän pois.
Nykyään ei tule niin paljon hankittua/käytettyä itse, ennen "joutui" työn puolestakin puljaamaan enemmän.

No ei mullakaan ole kuin ne perusjutut, vaikka meikkaan myös joka päivä. Ei kauheen usein tartte uusia ostella. En itse näe järkeä hamstrata kaikenlaisia meikkejä, joita ei sitten tule käytettyä.

On, ei ne nyt kauheen pilalla oo..kai :snotty: mulla on sellanen pieni työkalupakki missä niitä pidän, saa hyvin sudit siellä pysymään siistinä. Muoks. ja meikkaan aika harvoin nykyisin...ja yleensäkin..

Mulla on tosi paljon meikkejä.Ei ole laukkua vaan meikki salkku :D
Käsiveskassa sitten pieni pussukka ja perus meikit.
Luomivärin väriä vaihdan joka päivä,siksi niitäkin löytyy muutamat paletit.
Huulipunia ja kiilteitä,kajaaleja,poskipunia ja ripsareita useimpia värejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
No ei mullakaan ole kuin ne perusjutut, vaikka meikkaan myös joka päivä. Ei kauheen usein tartte uusia ostella. En itse näe järkeä hamstrata kaikenlaisia meikkejä, joita ei sitten tule käytettyä.

Niinpä, itse ostan myös vain ne tuotteet joita käytän ja käytän ne loppuun saakka ennenkuin ostan uutta. Mitä järkeä on ostaa hirveästi tuotteita vanhenemaan? Joskus olen joutunut heittämään pois hirveän määrän käyttämättömiä vanhoja rasvoja, meikkivoiteita ym. Tuntui tosi haaskaukselta semmoinen. :ashamed:

Mä käytän yleensä joka päivä meikkiä ja mulla on vaan ihan perusjutut,
ripsiväri
kajal
kulmakynä
huulipuna
peitepuikko
2 x luomiväri yhdistelmiä (siis 2 sellasta jossa on 2 yhteensopivaa luomiväriä)
puuteri
sit meikkivoide
niin ja sit tietty erilaisia rasvoja..

Noi riittää yleensä aika kauan joten minäkin oon ihmetelly et miten muut saa kulutettua ne loppuun ennen päiväyksiä..

kyllä mä aina meikkejä ostelen vaikkei mulla sellaista säkillistä olekaan. Tykkään että esim huulikiiltoja/punia on joka takin taskussa varmuudeksi ja laukussa aina muutama vaihtoehto. Käsilaukkuun pakkaan myös puuterin, ripsarin ja huulenrajauskynän. Mut yleensä ihan turhia en ostele, vaan ihan sellaisia mitä oikeesti käytän. Nyt kun oon hoitovapaalla niin joka päivä en välttämättä meikkaa, mut silloin kun meikkaan ja lähden jonnekin niin meikkaan kyllä ihan sopivasti.

sopivasti (aika vàhàn ehkà) meikitkin vanhenee, ei kananta haalia liikaa ja turhaa. mulla mottona, vanhat ensin alta pois. silti satsaan kosmetiikkaan ja kàytàn aika paljonkin rahaasiihen

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:

Niinpä, itse ostan myös vain ne tuotteet joita käytän ja käytän ne loppuun saakka ennenkuin ostan uutta. Mitä järkeä on ostaa hirveästi tuotteita vanhenemaan? Joskus olen joutunut heittämään pois hirveän määrän käyttämättömiä vanhoja rasvoja, meikkivoiteita ym. Tuntui tosi haaskaukselta semmoinen. :ashamed:

No niin just. Ja musta ois oikeasti ihan hienoa, jos niitä ois enemmän: ja jos ois aikaa oikeen niiden kanssa vekslata, istua tuntikausia ja vaan meikata ja ihailla niitä purnukoita. :D Mutt eihän mulla ole, joten ihan hukkaanhan ne menis. :ashamed:

Sen jälkeen kun tutustuin Avoniin niin määrä on kasvanut aika huimasti :D Jokin aika sitten sain peilipöydän jonne kaikki mahtuu hyvin :) Mukana kuljettelen vaan "pienehköä" pussukkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Sen jälkeen kun tutustuin Avoniin niin määrä on kasvanut aika huimasti :D Jokin aika sitten sain peilipöydän jonne kaikki mahtuu hyvin :) Mukana kuljettelen vaan "pienehköä" pussukkaa...

Avonilla on liikaa hyviä meikkejä. :D :xmas:

Yhteistyössä