"vieras"
Miten niin tuulipuku tai urheilullinen toppapuku ei ole naisellinen. Naisten ja miesten ulkoiluvaatteissa on selvä ero. Reipas tuulipukuun pukeutunut nainen voi olla todellinen hottis
Suomen talvessa se näyttäis idiootti-bimboltaMietis miltä se hottis näyttää tiukemmissa vaatteissa hieman hotimmalta.
Joo tuolla jäätyy nytkin, varsinkin jos kauppaan meneeSuomen talvessa se näyttäis idiootti-bimbolta
eli sun mielestä laittautuvat naiset on idiootti bimboja?Suomen talvessa se näyttäis idiootti-bimbolta
Kyllä, jos tuohon keliin pitää pukeutua "hottis-asuun".eli sun mielestä laittautuvat naiset on idiootti bimboja?
Kyllä, jos tuohon keliin pitää pukeutua "hottis-asuun".
Aika monet saattaa käydä kaupassa ulkoilun aikana... Pitääkö silloinkin olla tälläytyneenä vain siksi, että hakee ne maidot ja leivät samalla reissulla?Joo tuolla jäätyy nytkin, varsinkin jos kauppaan menee
Toiset ulkoilevat ihan farkuissa ja muissa ns. normivaatteissa. Tuulipuvut yms. sopivat liikunnan harrastamiseen.Aika monet saattaa käydä kaupassa ulkoilun aikana... Pitääkö silloinkin olla tälläytyneenä vain siksi, että hakee ne maidot ja leivät samalla reissulla?
Jos "ulkoilee" ostoskeskuksissa, niin siinä tapauksessa toppis on turha ja se hotimpi asu voi olla paikallaan.
Ei sulta löytyis myös perustelua tälle?SÄ vaikutat idiootti bimbolta, sori.
Haukuit juuri idiootti bimboksi kaikki kellä ei ole toppapukua päällä tällä kelilllä.Ei sulta löytyis myös perustelua tälle?
Joo, pukeudun ulkoillessani toppapukuun talvella. Mun ulkoilu on oikeasti ulkona olemista, säällä kuin säällä ja siellä on turhaa yrittää kivoissa pikkuvermeissä keikistellä. Juhlat, teatteri ym on sitten sitä tälläytymistä varten.
Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät halua näyttää hottiksilta? Varsinkaan silloin, kun ovat lastensa kanssa liikenteessä? Lasten ollessa pieniä olin hoikka, mutta isorintainen. Mulla oli kapea vyötärö ja pitkät, naiselliset hiukset. Silloinkin, kun olin meikittä, tuulipuvussa ja vetäissyt hiukseni ponnarille, sain usein ohikulkevista autoista tööttäilyjä ja miehiltä pitkiä katseita ja viheltelyjä perään. Minusta se oli erittäin vastenmielistä, ikäänkuin tuntemattomat äijät olisivat käyneet lääppimään. Ja selitä siinä tyttärelle, mistä on kysymys.Mietis miltä se hottis näyttää tiukemmissa vaatteissa hieman hotimmalta.
Joo, meidän yliutelias naapuri oli koittanut toiselta naapurilta udella minne mä oikein aina meen niin hienoissa vaatteissa, eikä ollut millään uskonut että mä käyn ihan ruokakaupassakin korkkareissa ja kesällä mekko päällä. Töihin laittaudun myös, sillä olen ammatiltani parturi-kampaaja. Olisi kaiketi epäluottamusta herättävää jos oisin töissä ihan minkäsattuu näköisenä, enkä mä tosiaan jaksa kotiin tullessa pestä niitä meikkejä poiskaan ja vaihtaa johonkin rönttövaatteisiin. Viikonloppuna en aina meikkaa, mutta kyllä mä silti pidän aina tukan kuosissa, ja siistit vaatteet päällä. Lököttelyvaatteina mulla on mm. Juicy couturen verkkapukuja, leggareita, neuleita jne. eli naisellisia mutta mukavia pääällä.No mun pointti olikin lähinnä että olen "laittanut itseäni" ennen lapsia ja odotusaikana niin en näe mitään syytä olla tekemättä sitä nyt äitinä. Ehkä kosmetologikäynnit ja kampaaja on jotenkin tuomittavaa tällä palstalla mutta hitot siitä, käytän niitä palveluja edelleen. Käyn myös hierojalla ja kuntosalilla, vaikka se varmaan tekee musta ihan paskan äidin?
Ai niin, käyn lähikaupassa korkokengissä ja saatan työnnellä rattaita mekko päällä. Sehän on suorastaan huorahtavaa?
Niin no, mikä on sitten kellekin sitä ulkoilua. Joku ulkoilee lenkkeilemällä (eikö se ole liikuntaa?), toinen lasten kanssa pulkkamäessä (osallistuen myös muuhunkin kuin sivusta seuraamiseen), joku vaan kököttelee pihalla lapsia vahtien ja yksi "ulkoilee" siirtymällä autosta sisätiloihin.Toiset ulkoilevat ihan farkuissa ja muissa ns. normivaatteissa. Tuulipuvut yms. sopivat liikunnan harrastamiseen.
Oletko tullut ajatelleeksi että hyvin harvalla +30 naisella jolla on lapsia on tätä ongelmaa ihan sama mihin pukeutuisivat..Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27983277:Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät halua näyttää hottiksilta? Varsinkaan silloin, kun ovat lastensa kanssa liikenteessä? Lasten ollessa pieniä olin hoikka, mutta isorintainen. Mulla oli kapea vyötärö ja pitkät, naiselliset hiukset. Silloinkin, kun olin meikittä, tuulipuvussa ja vetäissyt hiukseni ponnarille, sain usein ohikulkevista autoista tööttäilyjä ja miehiltä pitkiä katseita ja viheltelyjä perään. Minusta se oli erittäin vastenmielistä, ikäänkuin tuntemattomat äijät olisivat käyneet lääppimään. Ja selitä siinä tyttärelle, mistä on kysymys.
Hottiksena oleminen on ihan jees, mutta mun kohdallani sille oli aikansa ja paikkansa. Ja se aika ja paikka ei tosiaankaan ollut lasten kanssa ulkoillessa