Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu
Hyvältä kuulostaa
Kiva, ettet ole antanut muiden naisten ja kaikenmaailman "kampaaja-asiantuntujoiden" aivopestä itseäsi!
Hih, mä aloin vasta kasvattaa yli 4-kymppisenä, nuoruusvuosien jälkeen. Siihen saakka aina poikatukka ja permis. Nyt suunnilleen olkapäille ja ilman permistä, niin helpot. Ponnarille vain ellei joskus jaksa laittaa. Laitan kyllä yleensä lämpöharjalla mutta nytkin sykeröllä kun liimautuu niskaan.