Naiset miettikää tukkavalintaanne, ei lyhyttä kiitos

• Viestiketjun aloittaja Mies40+
  • Ensimmäinen viesti
hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei edes OMAN miehen huomio ja ihailu? Outoa! Lyhyt tukkako useimmiten kauniimpi, LOL! Lyhyt tukka ei ole koskaan kaunis!
Ootko koskaan ottanu huomioon sellaista ihmettä että joku MIESKIN saattais tykätä naisella lyhyistä hiuksista?! :eek: :xmas:

Miehet vastaavat

Kauneimmat hiukset naisella

Optimaalinen pituus
Pitkät 71 %
Keskipitkät 24 %
Lyhyet 5 %
Siilitukka 0 %

http://www.city.fi/artikkeli/Se+hiusten+hieno+ero/2635/

toinen äidistä toinen tyttärestä
Ei edes OMAN miehen huomio ja ihailu? Outoa! Lyhyt tukkako useimmiten kauniimpi, LOL! Lyhyt tukka ei ole koskaan kaunis!
Ootko koskaan ottanu huomioon sellaista ihmettä että joku MIESKIN saattais tykätä naisella lyhyistä hiuksista?! :eek: :xmas:
Esim mun mies :D Alettiin seurustella, mulla oli todella lyhyt poikatukka. Ehkä kauniit kasvot ei tarvi hirveetä peruukkia kehykseksi ;)
Nyt ollaan yli 12v oltu yhdessä ja nyt on hiukset mulla pisimmillään, lähes polkka.
Makuasioista ei voi kuin kiistellä!

Minä olen yhden kerran kiinnittänyt huomioni sellaiseen rotanhäntäliuroiseen ponnariin. Enkä ole oikeastaan edes miettinyt, tarviiko sen tukan olla paksu ollakseen pitkä.

Itsellä tukka on vielä imetyksen raiskaama, mutta silti ponnarilla paksuutta onneksi yli 8 cm. joo, piti turhamaisuuttaan mitata. :D

vieras
Aktiivinen lisääntymisvaihe on nelikymppisillä jo ohi. Tukan pituus lyhenee sitä mukaa.
Eli lisääntymisvaiheen ohittaneen naisen tulisi näyttää mahdollisimman epäviehättävältä ja miesmäiseltä? Miksi ihmeessä?
Ei tulisi, mutta niin se vaan on. Niitä ei kiinnosta miehen huomio, kun on oma jo olemassa. Eri asia on 40+ sinkut. Niin, ja lyhyt tukka ei ole miehekäs. Se on useimmiten kauniimpi.
On se kaunis, koska pukee suurempaa osaa ihmisiä kuin pitkä tukka. Tunnen parin, jossa mies halusi vaimolle pitkän tukan, jotta tämä näyttäisi rumalta :D Tämän totuuden paljasti minulle tämän naisen miehen sisko pienessä hiprakassa. Mies juoksi vieraissa varmana siitä, että ruma vaimo pysyy kotona. Tästä naisesta tuli kaunis, kun leikkautti tukkansa lyhyeksi. Nyt he ovat eronneet ja naisella on uusi mies.

vieras
Aktiivinen lisääntymisvaihe on nelikymppisillä jo ohi. Tukan pituus lyhenee sitä mukaa.
Eli lisääntymisvaiheen ohittaneen naisen tulisi näyttää mahdollisimman epäviehättävältä ja miesmäiseltä? Miksi ihmeessä?
Ei tulisi, mutta niin se vaan on. Niitä ei kiinnosta miehen huomio, kun on oma jo olemassa. Eri asia on 40+ sinkut. Niin, ja lyhyt tukka ei ole miehekäs. Se on useimmiten kauniimpi.
On se kaunis, koska pukee suurempaa osaa ihmisiä kuin pitkä tukka. Tunnen parin, jossa mies halusi vaimolle pitkän tukan, jotta tämä näyttäisi rumalta :D Tämän totuuden paljasti minulle tämän naisen miehen sisko pienessä hiprakassa. Mies juoksi vieraissa varmana siitä, että ruma vaimo pysyy kotona. Tästä naisesta tuli kaunis, kun leikkautti tukkansa lyhyeksi. Nyt he ovat eronneet ja naisella on uusi mies.
Tätä soopaa nyt ei usko erkkikään! :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja toinen äidistä toinen tyttärestä:
Esim mun mies :D Alettiin seurustella, mulla oli todella lyhyt poikatukka. Ehkä kauniit kasvot ei tarvi hirveetä peruukkia kehykseksi ;)
Nyt ollaan yli 12v oltu yhdessä ja nyt on hiukset mulla pisimmillään, lähes polkka.
Makuasioista ei voi kuin kiistellä!
No näinpä juuri :D Mä ainaski pidän sen pituset hiukset ku itte haluun. Jos ei joku äijä mun hiuksista tykkää ni sit voipi olla tykkäämättä :D

vieras
Tätä soopaa nyt ei usko erkkikään! :LOL:
Miehiä on monenlaisia, kuten naisiakin. Miksi minun pitäisi keksiä tänne juttuja? Itselläni on ollut lyhyt tukka ja kerran vain pitkä. Sopivat kummatkin yhtä hyvin.

pieni ja siro
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ei mua ainakaan tähän päivään mennessä ole mieheks luullu, naisellisuus on muutakin kun hiuksien pituus ;)
Sama tääl.. :whistle:
Mutta jos vielä lihava, pienitissinen, lyhyttukkainen, ei aina ensimmäisellä silmäyksellä tiedä onko mies vai nainen ja isokokoinen lisäksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ei mua ainakaan tähän päivään mennessä ole mieheks luullu, naisellisuus on muutakin kun hiuksien pituus ;)
Sama tääl.. :whistle:
Mutta jos vielä lihava, pienitissinen, lyhyttukkainen, ei aina ensimmäisellä silmäyksellä tiedä onko mies vai nainen ja isokokoinen lisäksi.
Eli sun kannattaa pysyä pienenä ja sirona ;)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Jos on vaalea tukka, se harmaantuu usein vasta kuudenkympin jälkeen.
Kyllä " prinsessan " nyt kelepaa. :9
Mikä sua vaivaa hei? :eek: Mitä tälläset kommentit on?

Dodii
Parikymppisestä ollu kokoajan lyhyet hiukset... siilit,keesi ja millo sitte pikkuse pidemmät ja malleiki yhtenää erillaisii. Ei hermo kestä montaa kuukautta pitää samanlaisii hiuksii :D
Värikii ollu blondista mustaan ja punasen erisävyt ja violetti ja aina miehein on tykänny ;)
...ja kehui kyl kuullu muiltakii.
Pikäks en kyl ikinä kasvata!

Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Mun suvun naiset ovat kaikki mustatukkasia (paitsi minä ja serkkuni) ja isoäitini alkoi harmaantua vasta 80vuotiaana....

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun suvun naiset ovat kaikki mustatukkasia (paitsi minä ja serkkuni) ja isoäitini alkoi harmaantua vasta 80vuotiaana....
Vau! :)

vanha ja normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja vanha ja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
Hyvältä kuulostaa :) Kiva, ettet ole antanut muiden naisten ja kaikenmaailman "kampaaja-asiantuntujoiden" aivopestä itseäsi!

Hih, mä aloin vasta kasvattaa yli 4-kymppisenä, nuoruusvuosien jälkeen. Siihen saakka aina poikatukka ja permis. Nyt suunnilleen olkapäille ja ilman permistä, niin helpot. Ponnarille vain ellei joskus jaksa laittaa. Laitan kyllä yleensä lämpöharjalla mutta nytkin sykeröllä kun liimautuu niskaan.

Sanos muuta, mulla on omapää ja itse leikkaankin muutamien kampaamo kokemuksieni jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun Ima täytti juuri 60v ja valitettavasti alkaa jo näkyä harmaata....on muutenkin sairaaloinen...
No kyllähän sen ikäsillä saakin harmaata olla. Monella tummatukkaisella on paljon aiemmin.
Ima on vanhentunut ihan muutamassa vuodessa.

Miten taas voi porukka vetää herneen nenään jos mies kertoo/ohjeistaa jotain naisten ulkonäöstä? Mä en tajua noita "ei päällikaljua sitten"-juttuja.

Onko naisilla oikeasti näin huono itsetunto, että pitää alkaa hyökkäillä ja vittuilla? Kyllähän naiset on aina arvostelemassa kaljamahoja ja muita, mutta sitten kun on näin päin niin mitään mikä koetaan arvosteluksi ei saisi sanoa. :eek:

Kai sitä ulkonäköasioista voisi ihan keskustella ilman palkoja tai loukkauksia? Vai? Jos ei niin miksi ei?

Kun täälläkin aina hoetaan, että ulkonäkö on sivuseikka ja luonne ratkaisee niin miksi sitten siitä sivuseikasta puhuminen nostattaa hirveät kierrokset? Eikö se ole ihan sama mitä muut ulkonäöstä ajattelevat. Tällä tarkoitan noita kärkkäitä vastavittuiluita :D

Yhteistyössä