Naiset miettikää tukkavalintaanne, ei lyhyttä kiitos

  • Viestiketjun aloittaja Mies40+
  • Ensimmäinen viesti
vanha ja normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Hih, olen 50+ ja hiukset niin vaaleat että sävytys vain kirkastavalla vaalealla ja olen blondi. Harmaata oikeasti on. Tulee varmaankin yhtä kauniin vaaleat hiukset kuten 84-vuotiaalla tädilläni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vanha ja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Hih, olen 50+ ja hiukset niin vaaleat että sävytys vain kirkastavalla vaalealla ja olen blondi. Harmaata oikeasti on. Tulee varmaankin yhtä kauniin vaaleat hiukset kuten 84-vuotiaalla tädilläni.
Onnellinen Sinä :D Vanhemmiten me kaikki ollaan blondeja. Ihanaa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Miten taas voi porukka vetää herneen nenään jos mies kertoo/ohjeistaa jotain naisten ulkonäöstä? Mä en tajua noita "ei päällikaljua sitten"-juttuja.

Onko naisilla oikeasti näin huono itsetunto, että pitää alkaa hyökkäillä ja vittuilla? Kyllähän naiset on aina arvostelemassa kaljamahoja ja muita, mutta sitten kun on näin päin niin mitään mikä koetaan arvosteluksi ei saisi sanoa. :eek:

Kai sitä ulkonäköasioista voisi ihan keskustella ilman palkoja tai loukkauksia? Vai? Jos ei niin miksi ei?

Kun täälläkin aina hoetaan, että ulkonäkö on sivuseikka ja luonne ratkaisee niin miksi sitten siitä sivuseikasta puhuminen nostattaa hirveät kierrokset? Eikö se ole ihan sama mitä muut ulkonäöstä ajattelevat. Tällä tarkoitan noita kärkkäitä vastavittuiluita :D
Se koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Jotkut parat joutuivat heti puolustuskannalle. Oikeasti pitäisi pistää vinkki korvan taa ja tarpeen mukaan ottaa keinot käyttöön.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Miten taas voi porukka vetää herneen nenään jos mies kertoo/ohjeistaa jotain naisten ulkonäöstä? Mä en tajua noita "ei päällikaljua sitten"-juttuja.

Onko naisilla oikeasti näin huono itsetunto, että pitää alkaa hyökkäillä ja vittuilla? Kyllähän naiset on aina arvostelemassa kaljamahoja ja muita, mutta sitten kun on näin päin niin mitään mikä koetaan arvosteluksi ei saisi sanoa. :eek:

Kai sitä ulkonäköasioista voisi ihan keskustella ilman palkoja tai loukkauksia? Vai? Jos ei niin miksi ei?

Kun täälläkin aina hoetaan, että ulkonäkö on sivuseikka ja luonne ratkaisee niin miksi sitten siitä sivuseikasta puhuminen nostattaa hirveät kierrokset? Eikö se ole ihan sama mitä muut ulkonäöstä ajattelevat. Tällä tarkoitan noita kärkkäitä vastavittuiluita :D
Se koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Jotkut parat joutuivat heti puolustuskannalle. Oikeasti pitäisi pistää vinkki korvan taa ja tarpeen mukaan ottaa keinot käyttöön.
No mulla on kyllä ihan pitkähkö tukka ja pidän pitkästä, en vaan pidä siitä, että joku tavallaan yrittää määrätä, että on pakko, ollakseen miellyttävä silmälle.
 
vieras
Kyl ihmiset osaa laittaa hiukset just niin kuin tykkää ja mikä itselle sopii. Miksi naisten pitäisi kuunnella miehiä hiusasioissa yhtään sen enempää kuin miehet naisia eli ei ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Mun kohdallani pitää osittain paikkansa :D mulla todella tummat hiukset luonnostaan, mutta niin vaan on alkanut päältä harmaantumaan...oikein karkeita ja paksuja ja pakkohan ne on värin alle piilottaa =) :D
 
SyysYön Sade hetken harmaana
oma mies myös ihailee pitkiä hiuksia, mutta hyvältäpä tälläinen supernopeasti rasvoittuva, säälittävän ohut hiirenhäntä näyttää pitkänä.. :( :headwall:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Jos on vaalea tukka, se harmaantuu usein vasta kuudenkympin jälkeen.
voi harmaantua aiemminkin, mutta se ei näy vaaleissa niin selvästi kuin tummissa :D
Mä ainakin aattelin, että vaaleet ei harmaannu, kun äidillä on aina ollut vaaleat, eikä se värjää niitä. Olen katsonut tarkkaan ja huomannut, että nyt yli kuusikymppisenä sille on tullut ihan muutamia harmaita. Sillä ei ole mikään kirkkaanvaalea tukka, vaan sellainen surehtavan vaalea.

Kai se on siis aika yksilöllistä, tukan väristä huolimatta. Monia tummatukkaisia tiedän, jotka on aika ajoissa harmaantuneet. Mutta helppohan se on peittääkin, jos se muka haittaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Pian ei sit ole karvoja päässä lainkaan jos lyhyt hius on näinkin kamala asia joillekin

*Lähtee etsimään koiratrimmeriä*
Lyhyttukkaisilla pääsevät silmät enemmän esille. Sulla on kauniit silmät, joten unohda trimmeri.
 
Apua
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Jos on vaalea tukka, se harmaantuu usein vasta kuudenkympin jälkeen.
Kyllä " prinsessan " nyt kelepaa. :9
Mikä sua vaivaa hei? :eek: Mitä tälläset kommentit on?
Hei mua ei vaivaa mikään. Sua senkin edestä.
 
vanha ja normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha ja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille paljastus: nelikymppiset harmaantuvat jo kovaa vauhtia ja pitkan tukan värjäys tulee hiton kalliiksi.
Hih, olen 50+ ja hiukset niin vaaleat että sävytys vain kirkastavalla vaalealla ja olen blondi. Harmaata oikeasti on. Tulee varmaankin yhtä kauniin vaaleat hiukset kuten 84-vuotiaalla tädilläni.
Onnellinen Sinä :D Vanhemmiten me kaikki ollaan blondeja. Ihanaa!
Ei muuten kaikki ole. Isälläni oli tummat hiukset ja vain ripaus harmaata.
 
parikymppinen femakko
Minä en jaksa tajuta miten miehillä on POKKAA tulla kertomaan vieraille ihmisille, miltä näyttää!! :O Enhän minäkään kulje osoittelemassa nelikymppisten kaljapötsejä, kuulapäitä tai munanjatkeita!
 
Minunkin mies pitää enemmän pitkistä hiuksista naisilla. Mutta mun mielestä jokainen voi leikkauttaa ihan sellaiset hiukset kuin haluaa, ei siihen välttämättä tarvita kenenkään miehen mielipiteitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
Me ollaan tyttöjen kans mietitty, että mikä kaikkee me voitais tehdä jotta miellytettäs miehiä ihan h i m o n a :saint:
kiitti mielipiteestä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä kasvatinkin uudelleen pitkät, pätkäisin 2kymppisenä. :D

Mä haluaisin ainakin sellaisen homokaverin joka kulkis mun kanssa ostoksilla :snotty:
Mun siskoilla on molemmilla omat ja mulla ei :snotty: Byääääää!
Mulle myös sellainen kiitos!
Onneks mulla on aivan iihana homo kaveri.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
Makuasia olen ammatiltani myös ASIANTUNTIJA mutta nainen ja minua ei kuule haittaa sinun mielipiteesi!!Minua kiinnostaa se mikä Minulle sopii!
BTW minua ainakin yököttää karvakasat lavuaareissa ym ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ite oon vielä kaukana kolmekymppisestä ja itelläni on melko pitkät hiukset mutta saa nähdä...
Mun mielestä se on kamalan näköstä jos on ohuet ja pitkät hiukset... Ja vanhemmiten yleensä ne hiukset oheneekin. Se on musta rumaa. Eli ymmärrän kyllä että miksi monet leikkaa lyhyemmäksi.
Vähä riippuu mitä pitkillä hiuksilla tarkoitetaan. Miehen siskolla on ohut tukka, pituutta vissiin vähä yli olkapäitten, nätti tukka mutta ilmeisesti vaatii laittoa kun ei oo koskaan sen näkönen että ois vaan harjannu ja jättää silleen. Jotain kiharan tapaista tai sitte kiinni. Että niin...ohuttakin voi pitää pitkänä ilman että on kamalan näköistä. :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs jos on tyttömäinen lyhythiuksinen parikymppinen? :D Mulle ei vaan pitkä sovi niin hyvin kuin lyhyt, ihan kaikki sanoo niin. Nyt kun olen alkanut miettiä hiusten kasvattamista niin olen kuullut vastalauseita vähän joka suunnalta. Mikään poikatyttö en kyllä ole vaan käytän paljon hameita ja korkokenkiä.
Nehän on sun kavereita ja oma mies/susta kiinnostunut mies jotka on sanoneet et pidä lyhyenä? ;)
 

Yhteistyössä