Naiset miettikää tukkavalintaanne, ei lyhyttä kiitos

  • Viestiketjun aloittaja Mies40+
  • Ensimmäinen viesti
Just aattelin et pitäiskö leikata lyhyemmäksi. Mieskin haluaa... Ei olis toisaalta mitään erityistä tarvetta, kun ei ole kaksihaaraisiakaan tms. Mutta siitä on kohta vuosi, kun viimeksi on leikattu. En tiä mitä tekisin.

Mutta farkkuja en tykkää käyttää siltikään.
 
mies30
On totta että jos hiukset ovat "heikot" ja huonokuntoiset niin lyhyt kampaus on parempi. Mielestäni useimmiten nuorelle alle 40 sopii paremmin pitkät ja vanhemmalle naiselle lyhyet hiukset. Mutta se on varsin yksilöllistä, ei todellakaan voi yleistää. Myös lyhyet hiukset voivat olla kauniit ja tyylikkäät jos ne sopivat kasvoihin ja ovat nätisti leikatut. Joskus kyllä näkee sellaisia kynittyjä poikatukkia että kampaus on miehekkäämpi mitä monilla tuntemillani miehillö:O Joskus tietenkin taustalla voi olla sairaus jolle itse ei mitään mahda joten ei pidä tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä hiusten perusteella.
 
41 v.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen40+:
eiköhän aikuinen nainen valitse tukkansa mallin ja pituuden ihan omien mieltymystensä mukaan. se aika, kun kaikessa piti miellyttää miestä, on jo tässä iässä onneksi ohi! ;)
samaa mieltä ja vastaajalla ikää 42v =)
Peesailen. Ja miksi kaikkien naisten pitäisi miellyttää juuri ap:ta ja hänen kavereitaan?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hmm, Toisaalta, tykkään pitkästä tukasta, mutta ärsyttää, että pitäs olla pitkä tukka jotain setää varten.
Kyllä mä pidän tukkaani pitkänä ihan yhtälailla itseäni kuin miestäni varten :) No, en kylläkään jotain setää tms. tuntematona ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 41 v.:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen40+:
eiköhän aikuinen nainen valitse tukkansa mallin ja pituuden ihan omien mieltymystensä mukaan. se aika, kun kaikessa piti miellyttää miestä, on jo tässä iässä onneksi ohi! ;)
samaa mieltä ja vastaajalla ikää 42v =)
Peesailen. Ja miksi kaikkien naisten pitäisi miellyttää juuri ap:ta ja hänen kavereitaan?
Siksi, ettei suurin osa Suomen kansasta olisi kohta sekoittunut thaimaalaiseen ja slaavilaiseen vereen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hmm, Toisaalta, tykkään pitkästä tukasta, mutta ärsyttää, että pitäs olla pitkä tukka jotain setää varten.
Kyllä mä pidän tukkaani pitkänä ihan yhtälailla itseäni kuin miestäni varten :) No, en kylläkään jotain setää tms. tuntematona ;)
No sitä yritin sanoa, mutten osannut. Se on hassua, että joku vieras tulee kehoittamaan tukan ja vaatteiden suhteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja 35v ikuinen pitkätukka:
Nämäkö hiukset rumat?
http://www.self.com/images/beauty/2008/07/gray-hair-bear296.jpg

Ap kirjoitti ihan asiaa, taisi kolahtaa moniin ;)
Mulla on tosta tukkamäärästä ehkä kolmasosa.
Ei pitkät hiukset ole vain paksuhiuksisten etuoikeus! Minusta siistit, terveet pitkät hiukset ovat aina kauniit, ohuinakin. Suomalaiset vaan värjäävät hiuksiaan liikaa, joten monen hiukset ovat siksi huonokuntoiset.
 
PsychoKiller
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei pitkät hiukset ole vain paksuhiuksisten etuoikeus! Minusta siistit, terveet pitkät hiukset ovat aina kauniit, ohuinakin. Suomalaiset vaan värjäävät hiuksiaan liikaa, joten monen hiukset ovat siksi huonokuntoiset.
No minulle ei joka tapauksessa pitkiä hiuksia tule, koska ne ei mulle sovi ja kun kasvaa tietyn pituuden ohi, niin tukka on kivaa haperoa takkukasaa. Värjännyt en ole koskaan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hmm, Toisaalta, tykkään pitkästä tukasta, mutta ärsyttää, että pitäs olla pitkä tukka jotain setää varten.
Kyllä mä pidän tukkaani pitkänä ihan yhtälailla itseäni kuin miestäni varten :) No, en kylläkään jotain setää tms. tuntematona ;)
No sitä yritin sanoa, mutten osannut. Se on hassua, että joku vieras tulee kehoittamaan tukan ja vaatteiden suhteen.
Joo, ymmärsin mitä tarkoitit. Sitä vain ajattelin, kun monet närkästyvät jopa OMAN miehen toiveista pitkää tukkaa kohtaan.
 
kuula
Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
Sori, mulla on ollu lyhyet hiukset jo teinistä lähtien, en aio kasvattaa ikinä pitkiä hiuksia.
 
pitkätukka
Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
Sori, mulla on ollu lyhyet hiukset jo teinistä lähtien, en aio kasvattaa ikinä pitkiä hiuksia.

Sopii! Sitä enemmän saan itse huomiota, mitä enemmän näitä tyypillisiä miesnaisia kaduilla pyörii ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitkätukka:
Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
Sori, mulla on ollu lyhyet hiukset jo teinistä lähtien, en aio kasvattaa ikinä pitkiä hiuksia.

Sopii! Sitä enemmän saan itse huomiota, mitä enemmän näitä tyypillisiä miesnaisia kaduilla pyörii ;)


:LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja 41 v.:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen40+:
eiköhän aikuinen nainen valitse tukkansa mallin ja pituuden ihan omien mieltymystensä mukaan. se aika, kun kaikessa piti miellyttää miestä, on jo tässä iässä onneksi ohi! ;)
samaa mieltä ja vastaajalla ikää 42v =)
Peesailen. Ja miksi kaikkien naisten pitäisi miellyttää juuri ap:ta ja hänen kavereitaan?
Siksi, ettei suurin osa Suomen kansasta olisi kohta sekoittunut thaimaalaiseen ja slaavilaiseen vereen.
Olisiko se niin paha?
 
pitkätukka
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkätukka:
Sopii! Sitä enemmän saan itse huomiota, mitä enemmän näitä tyypillisiä miesnaisia kaduilla pyörii ;)
Siis pitkillä hiuksillako saa enemmän huomiota?! :eek: No hemmetti, sit on kyl parempi pysyä näissä lyhyissä.. ;) :whistle:
No se nyt ei ole mitään uutta, että suomalaiset naiset eivät arvosta naisellisuuttaan (jota eri siksi juuri näekään enää...)ja osaa ottaa vastaan miesten huomiota. Kevyeen leikkimieliseen flirttiinkin suomalainen nainen vastaa suurin piirtein nyrkeillä!
Junttila mikä junttila.
 
kuula
Alkuperäinen kirjoittaja pitkätukka:
Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies40+:
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
Sori, mulla on ollu lyhyet hiukset jo teinistä lähtien, en aio kasvattaa ikinä pitkiä hiuksia.

Sopii! Sitä enemmän saan itse huomiota, mitä enemmän näitä tyypillisiä miesnaisia kaduilla pyörii ;)
Ihan vapaasti, mä en haluakaan huomiota 40+ miehiltä. Ja voin sanoa, että suurimmalle osalle suomalaisista naisista sopisi paremmin lyhyt tukka, sen onnettoman ohuen hiuslaadun takia.
 
no miten sen nyt ottaa
Minä kasvatin pitkän tukan takaisin oltuani vuosia, vuosia lyhyttukkainen. ikää mulla on nyt 37v ja naisellisimmillani olen nyt, niin omasta mielestä kuin mieheni mielestä :)
En aio ihan heti leikata lyhyeksi vaikkei tää vallan paksu letti olekaan.

Itse haluan kyllä miellyttää miestäni, enkä koe sitäkään pahaksi asiaksi, että muutkin miehet pitäisivät ulkonäöstäni. Ei se sen enempää tarkoita.
 

Yhteistyössä