Ai farkkukauppaan... Mä en tykkää käyttää farkkuja, koska ne pilaa mun pyllyn muodon.
Mutta hiuksista saa hyvän otteen kyllä
Mutta hiuksista saa hyvän otteen kyllä
Olet onnekas. Mun poikani on nyt 2,5 ja imetysaikana lähteneet hiukset ulottuvat nyt melkein leukaani asti.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mulla kesti kasvaa lyhyestä 3 vuotta puoleenväliin selkää. Edelleen ovat paksut ja hyväkuntoiset.Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:kestäähän se pari vuotta kasvaa takaisin lyhyeenkin mittaan.
Ja siis 3 vuotta sitten imetin vielä ja hiuksia lähti todella runsaasti.
Ohuet lyhyet on rumat ellei niitä tuuheuta jollain aineella, jolloin ne näyttää ihan räjähtäneiltä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ite oon vielä kaukana kolmekymppisestä ja itelläni on melko pitkät hiukset mutta saa nähdä...
Mun mielestä se on kamalan näköstä jos on ohuet ja pitkät hiukset... Ja vanhemmiten yleensä ne hiukset oheneekin. Se on musta rumaa. Eli ymmärrän kyllä että miksi monet leikkaa lyhyemmäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehet miettikään ei harvenevia hiuksia eikä kaljamahaa, kiitos. Miehillä on tapana harventaa hiuksia liikaa ja kasvattaa mahaa 30 v+, halutaan varmaan irti poikamaisuudesta ja haetaan jotain charmia.
Ohut tukka tahtoo olla ruma vaikka mitä tekisi. Kokemusta on. :/ Mutta lyhyempänä voi sentään leikata kerroksittain tms. tuuheamman näköiseksi. Pitkänä on tosiaan sellainen hiirenhäntä. Ainakin jos on yhtä ohut tukka kuin minulla nykyisin.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ohuet lyhyet on rumat ellei niitä tuuheuta jollain aineella, jolloin ne näyttää ihan räjähtäneiltä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ite oon vielä kaukana kolmekymppisestä ja itelläni on melko pitkät hiukset mutta saa nähdä...
Mun mielestä se on kamalan näköstä jos on ohuet ja pitkät hiukset... Ja vanhemmiten yleensä ne hiukset oheneekin. Se on musta rumaa. Eli ymmärrän kyllä että miksi monet leikkaa lyhyemmäksi.
Eli ohuet hiukset on joka tapauksessa kamalan näköset?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ohuet lyhyet on rumat ellei niitä tuuheuta jollain aineella, jolloin ne näyttää ihan räjähtäneiltä.
Ei mua ainakaan tähän päivään mennessä ole mieheks luullu, naisellisuus on muutakin kun hiuksien pituusAlkuperäinen kirjoittaja torture:Joo, mutta mie ainakin haluan erottua miesten seasta ihan naisena.Alkuperäinen kirjoittaja jissa:joskusn tukan pituuden määrää myös käytännöllisyys... EI NAISET OLE OLEMASSA VAIN MIEHEN SILMÄÄ MIELLYTTÄÄKSEEN!
Olisihan sellainen kynitty tukka helpompi pitää puhtaanakin...
Mulla kävi päinvastoin, parikymppisenä oli ohut hiirenhäntä, mutta raskauksien myötä hius vahvistui ja kasvatin alaselkään asti olevat paksut hiukset. Joita en aio ikinä leikata, haluan olla nutturapää mummeli aikakaan enkä kynitty kananpeffaAlkuperäinen kirjoittaja Lissu:Miehet miettikää kanssa oma tukkavalintaanne. Ei kaljua kiitos.
No ei teillä tullut mieleen, että naistenkin tukka ohenee iän myötä? Mun 20 v pitkä tukka olisi 30 v näyttänyt naurettavalta, varsinkin kun (kahtena) imetysaikana siitä on lähtenyt varmaan kolmasosa pois kertaheitolla ja kestäähän se pari vuotta kasvaa takaisin lyhyeenkin mittaan.
Tarkoitin lähinnä työssäni. Kroppani kun ei ole sirommasta päästä ja jos tukkakin on lyhyt, niin eihän ihmiset erota onko se nainen vai mies vai mikä.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei mua ainakaan tähän päivään mennessä ole mieheks luullu, naisellisuus on muutakin kun hiuksien pituusAlkuperäinen kirjoittaja torture:Joo, mutta mie ainakin haluan erottua miesten seasta ihan naisena.Alkuperäinen kirjoittaja jissa:joskusn tukan pituuden määrää myös käytännöllisyys... EI NAISET OLE OLEMASSA VAIN MIEHEN SILMÄÄ MIELLYTTÄÄKSEEN!
Olisihan sellainen kynitty tukka helpompi pitää puhtaanakin...
Ohhoh! Upeat hiukset! Itsellä samanmoiset.Alkuperäinen kirjoittaja 40v:http://2.bp.blogspot.com/_YoV_2oYu1NQ/TEcEa0ptp8I/AAAAAAAAAj8/_hekQjwYpy8/s1600/Kuvat+2009+272.jpg
Sama tääl..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei mua ainakaan tähän päivään mennessä ole mieheks luullu, naisellisuus on muutakin kun hiuksien pituus
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Mä oon kolmekymppinen, ja mua ei pätkääkään kiinnosta mitä jotkut nelikymppiset plusplus ikäloput papparaiset musta ja mun hiuksista ajattelee.
Mä kasvattaisin ehdottomasti heti pitkän tukan, ellei tukkani olisi niin ohut. Mutta näillä on mentävä, on sitä pahempiakin ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja hiuspää:Mulla kävi päinvastoin, parikymppisenä oli ohut hiirenhäntä, mutta raskauksien myötä hius vahvistui ja kasvatin alaselkään asti olevat paksut hiukset. Joita en aio ikinä leikata, haluan olla nutturapää mummeli aikakaan enkä kynitty kananpeffaAlkuperäinen kirjoittaja Lissu:Miehet miettikää kanssa oma tukkavalintaanne. Ei kaljua kiitos.
No ei teillä tullut mieleen, että naistenkin tukka ohenee iän myötä? Mun 20 v pitkä tukka olisi 30 v näyttänyt naurettavalta, varsinkin kun (kahtena) imetysaikana siitä on lähtenyt varmaan kolmasosa pois kertaheitolla ja kestäähän se pari vuotta kasvaa takaisin lyhyeenkin mittaan.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Aika monella miehellä on tosi ruma hiusmalli, sellanen päältä keskeltä kalju ja tukkaa vaan sivuilla. Vois miehetkin edes vähän miettiä, ei tuollainen malli kaikille sovi :/