Naiset miettikää tukkavalintaanne, ei lyhyttä kiitos

  • Viestiketjun aloittaja Mies40+
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
kestäähän se pari vuotta kasvaa takaisin lyhyeenkin mittaan.
Mulla kesti kasvaa lyhyestä 3 vuotta puoleenväliin selkää. Edelleen ovat paksut ja hyväkuntoiset.
Ja siis 3 vuotta sitten imetin vielä ja hiuksia lähti todella runsaasti.
Olet onnekas. :) Mun poikani on nyt 2,5 ja imetysaikana lähteneet hiukset ulottuvat nyt melkein leukaani asti.
 
Mä leikkasin pidemmän tukkani "olkapäille ja sitä lyhyemmäksi" sillälailla kerroksittain:
http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/7303/2.jpg

^^ vähän tähän tyyliin

KOSKA mä ole ollut vuosi sitten raskaana ja nyt vuoden imettänyt. SIKSI mun hiuksista on jäljellä muisto vain. Aivan ohut hiirenhäntä, koska tuo maailman rakkain loiseläjä joka ensin söi mua sisäisesti ja sitten ulkoisesti, kertakaikkiaan vei mun hiukseni ja muutenkin hehkeän :whistle: ulkonäköni.

No ei se haittaa, kun tuli niin pirun kaunis likka :LOL:
 
vieras
Miehet miettikään ei harvenevia hiuksia eikä kaljamahaa, kiitos. Miehillä on tapana harventaa hiuksia liikaa ja kasvattaa mahaa 30 v+, halutaan varmaan irti poikamaisuudesta ja haetaan jotain charmia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ite oon vielä kaukana kolmekymppisestä ja itelläni on melko pitkät hiukset mutta saa nähdä...
Mun mielestä se on kamalan näköstä jos on ohuet ja pitkät hiukset... Ja vanhemmiten yleensä ne hiukset oheneekin. Se on musta rumaa. Eli ymmärrän kyllä että miksi monet leikkaa lyhyemmäksi.
Ohuet lyhyet on rumat ellei niitä tuuheuta jollain aineella, jolloin ne näyttää ihan räjähtäneiltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehet miettikään ei harvenevia hiuksia eikä kaljamahaa, kiitos. Miehillä on tapana harventaa hiuksia liikaa ja kasvattaa mahaa 30 v+, halutaan varmaan irti poikamaisuudesta ja haetaan jotain charmia.
:D
 
Jaa, kaikille ku ei vaan passaa ne pitkät hiukset.. On mullaki pitkät hiukset ollu mut ei passaa niin hyvin ku lyhkäset.

Nyt on sinimustat lyhyet hiukset ja toiselta puolelta kalju (samalla tavalla ku esim. Rihannalla) joten aika kauas heittää virkanais -tyylistä :LOL: Enkä oo huomannu et mua miehet sen takia syrjis.. :whistle:
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ite oon vielä kaukana kolmekymppisestä ja itelläni on melko pitkät hiukset mutta saa nähdä...
Mun mielestä se on kamalan näköstä jos on ohuet ja pitkät hiukset... Ja vanhemmiten yleensä ne hiukset oheneekin. Se on musta rumaa. Eli ymmärrän kyllä että miksi monet leikkaa lyhyemmäksi.
Ohuet lyhyet on rumat ellei niitä tuuheuta jollain aineella, jolloin ne näyttää ihan räjähtäneiltä.
Ohut tukka tahtoo olla ruma vaikka mitä tekisi. Kokemusta on. :/ Mutta lyhyempänä voi sentään leikata kerroksittain tms. tuuheamman näköiseksi. Pitkänä on tosiaan sellainen hiirenhäntä. Ainakin jos on yhtä ohut tukka kuin minulla nykyisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:
joskusn tukan pituuden määrää myös käytännöllisyys... EI NAISET OLE OLEMASSA VAIN MIEHEN SILMÄÄ MIELLYTTÄÄKSEEN!
Joo, mutta mie ainakin haluan erottua miesten seasta ihan naisena.
Olisihan sellainen kynitty tukka helpompi pitää puhtaanakin... :whistle:
Ei mua ainakaan tähän päivään mennessä ole mieheks luullu, naisellisuus on muutakin kun hiuksien pituus ;)
 
hiuspää
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Miehet miettikää kanssa oma tukkavalintaanne. Ei kaljua kiitos.

:D No ei teillä tullut mieleen, että naistenkin tukka ohenee iän myötä? Mun 20 v pitkä tukka olisi 30 v näyttänyt naurettavalta, varsinkin kun (kahtena) imetysaikana siitä on lähtenyt varmaan kolmasosa pois kertaheitolla ja kestäähän se pari vuotta kasvaa takaisin lyhyeenkin mittaan.
Mulla kävi päinvastoin, parikymppisenä oli ohut hiirenhäntä, mutta raskauksien myötä hius vahvistui ja kasvatin alaselkään asti olevat paksut hiukset. Joita en aio ikinä leikata, haluan olla nutturapää mummeli aikakaan enkä kynitty kananpeffa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:
joskusn tukan pituuden määrää myös käytännöllisyys... EI NAISET OLE OLEMASSA VAIN MIEHEN SILMÄÄ MIELLYTTÄÄKSEEN!
Joo, mutta mie ainakin haluan erottua miesten seasta ihan naisena.
Olisihan sellainen kynitty tukka helpompi pitää puhtaanakin... :whistle:
Ei mua ainakaan tähän päivään mennessä ole mieheks luullu, naisellisuus on muutakin kun hiuksien pituus ;)
Tarkoitin lähinnä työssäni. Kroppani kun ei ole sirommasta päästä ja jos tukkakin on lyhyt, niin eihän ihmiset erota onko se nainen vai mies vai mikä. :D
 
niin
Aika monella miehellä on tosi ruma hiusmalli, sellanen päältä keskeltä kalju ja tukkaa vaan sivuilla. Vois miehetkin edes vähän miettiä, ei tuollainen malli kaikille sovi :/
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja hiuspää:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Miehet miettikää kanssa oma tukkavalintaanne. Ei kaljua kiitos.

:D No ei teillä tullut mieleen, että naistenkin tukka ohenee iän myötä? Mun 20 v pitkä tukka olisi 30 v näyttänyt naurettavalta, varsinkin kun (kahtena) imetysaikana siitä on lähtenyt varmaan kolmasosa pois kertaheitolla ja kestäähän se pari vuotta kasvaa takaisin lyhyeenkin mittaan.
Mulla kävi päinvastoin, parikymppisenä oli ohut hiirenhäntä, mutta raskauksien myötä hius vahvistui ja kasvatin alaselkään asti olevat paksut hiukset. Joita en aio ikinä leikata, haluan olla nutturapää mummeli aikakaan enkä kynitty kananpeffa ;)
Mä kasvattaisin ehdottomasti heti pitkän tukan, ellei tukkani olisi niin ohut. Mutta näillä on mentävä, on sitä pahempiakin ongelmia. :)
 
miuu
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Aika monella miehellä on tosi ruma hiusmalli, sellanen päältä keskeltä kalju ja tukkaa vaan sivuilla. Vois miehetkin edes vähän miettiä, ei tuollainen malli kaikille sovi :/
:LOL:

juu, vois vähän miettiä siellä parturissa tai pyytää joku nainen sanomaan, miten leikataan.
 

Yhteistyössä