Naiset, joilla erityisen kiltti mies:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
En ihan tarkasti tiedä, mitä "väive" tarkoittaa, mutta luulisin että jotain vaivaa, heikkoa kohtaa, jne... ELi turha olla kenellekään kateellinen, jokaisella on väiveensä....

Jokaisella on oma ristinsä, niinkin olen kuullut vanhempien ihmisten (minuakin vanhempien :D ) sanovan, mahtaisiko tarkoittaa samaa tuo väive?

Ukon kaverit kannustaa kapinoimaan mua vastaan. Mua sanotaan pirttihirmuksi, joka pitää sitä tossun alla. Niin ja mä myös kuulemma kiusaan ja piinaan tota ressukkaa. Ukko palvoo mua ja tekee kaikkensa. Mä vaan oon tämmönen karsee rääkkäjä... hohhoijaa :headwall: No ei mun kanssa ole pakko olla, ukko on vapaa lähtemään pois jos on paha olla.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
En ihan tarkasti tiedä, mitä "väive" tarkoittaa, mutta luulisin että jotain vaivaa, heikkoa kohtaa, jne... ELi turha olla kenellekään kateellinen, jokaisella on väiveensä....

Jokaisella on oma ristinsä, niinkin olen kuullut vanhempien ihmisten (minuakin vanhempien :D ) sanovan, mahtaisiko tarkoittaa samaa tuo väive?

VArmaan samantapaista.

KAteus on turhaa, mutta ah niin inhimillistä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oletteko huomanneet, että muita miehiä ärsyttäisi teidän parisuhde? Minä olen huomannut, että joillain miehillä on tarve kuittailla nimenomaan minulle.

Siis siitä, että mies osoittaa mulle hellyyttä paljon ja tekee kotihommia, eikä koskaan valita musta. Ja että mies ei pidä mua orjana.

No joo näitä miehiä kyllä löytyy jotka kuittailee, ehkä he eivät ole yhtä onnellisia tai arvosta naistaan tarpeeksi se on niin helppo aina sitten miesten kääntää noin päin on muka miehekästä mollata jotain jos toinen viihtyy kotona ja vaimon/lasten kanssa. Ihanaa kun on tollasia miehiä.

Oletteko huomanneet, että muita miehiä ärsyttäisi teidän parisuhde? Minä olen huomannut, että joillain miehillä on tarve kuittailla nimenomaan minulle.

Siis siitä, että mies osoittaa mulle hellyyttä paljon ja tekee kotihommia, eikä koskaan valita musta. Ja että mies ei pidä mua orjana.

Mistä "muut miehet" tietävät, että miehesi tekee kotihommia? Etkai mainosta tätä näille "muille miehille"?

Oma mieheni on määrityksesi mukaan kiltti, mutta kukaan ei koskaan arvostele minua tai häntä. En myöskään itse milloinkaan komentele saati arvostele miestäni muiden läsnäollessa vaan kohtelen häntä kunnioittavasti -näin toimivat myös kaikki muutkin. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

On muakin morkattu et pidän miestä tossun alla mut helppohan se on sanoa kun eivät tiedä todellisuutta meidän elämästä. Mies on kiltti ja sen kaverit saattavat herjalla naljailla sille että on tossun alla kun tykkää tehdä kotihommia ja olla paljon lasten kanssa.
Mutta eniten ärsyttää se että kaverit kuittailee meidän parisuhteesta joka nyt vaan sattuu olemaan hyvä. Mun yksi kaveri kävi läpi eroa miehestään ja ei pitänyt yhteyttä vähään aikaan sanoen ettei jaksa kuunnella sitä miten onnellinen olen. Ymmärrän että oli vaikeaa mutta tuntui väärältä etten olisi saanut puhua omasta parisuhteesta. Myös se ärsyttää että moni sinkkukaveri sanoo olevansa niin kateellinen siitä millaisen miehen ja elämän yleensäkin olen saanut. Nämä sanojat siis naisia...

Juu, tässä joku epäilikin, että kovaan ääneen nolaan miestäni muiden kuullen. Ei pidä paikkaansa. ja irvailu muiden miesten taholta ei kohdistu minun mieheeni, vaan suoraan minuun. En vain tiedä, miten voisin esim. töissä olla niille enemmän mieliksi, yritän hymyillä ja vastata aina nätisti ja jutella, mutta kun saan jatkuvasti kuulla olevani tyhmä, kuten kaikki naiset, niin enpä taida jaksaa.

Sota julistettu, ukot!

En oo huomannut. Mutta mulla onkin myös muita kilttejä miehiä kavereina. :D Monet vaan sanoo, että me ollaan kaunis pari ja sovitaan hyvin yhteen. :D Siis ne miehetkin sanoo noin.

Mun mielestä on oikeesti rasittavaa, kun jatkuvasti joku nostaa miehen osallitumisen esiin jotenkin erityisen esimerkillisenä asiana tyyliin "Ai teillä mies siivoaa/laittaa ruokaa!? Oletpas helmen löytänyt"... Niinhän minäkin teen eikä kukaan sitä erityisemmin mainosta. Tai kun hän kohtelee minua huomaavaisesti - niin minäkin häntä. Pointtini: Miksi miehillä on heti sädekehä pään päällä, jos tekevät neljänneksen hommista, kun taas nainen saa tehdä vaikka yksin kaiken eikä saa kuin korkeintaan haukut siitä, että niin tekee...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on oikeesti rasittavaa, kun jatkuvasti joku nostaa miehen osallitumisen esiin jotenkin erityisen esimerkillisenä asiana tyyliin "Ai teillä mies siivoaa/laittaa ruokaa!? Oletpas helmen löytänyt"... Niinhän minäkin teen eikä kukaan sitä erityisemmin mainosta. Tai kun hän kohtelee minua huomaavaisesti - niin minäkin häntä. Pointtini: Miksi miehillä on heti sädekehä pään päällä, jos tekevät neljänneksen hommista, kun taas nainen saa tehdä vaikka yksin kaiken eikä saa kuin korkeintaan haukut siitä, että niin tekee...

Mä oon huomannut semmosen, että jos mies on laiska, sitä pidetään suht koht normaalina, mutta jos nainen vastaavasti on laiska, sitä pidetää ihan sairaana ja hirviönä, huonona ihmisenä.

Ei oikeastaan enää. Me ollaan niin vanha pari jo, että muutkin tietävät suhteemme laadun ja työnjaot. Tosin isäntä kyllä tykkää kulkea "TOSSUNALLA" pipo päässään :D

Minulla on kiltti mies, joka auttaa kaikessa missä suinkin osaa ja ajattelee muita, hellii minua ja on kaikin puolin symppis ja avulias. Kukaan toinen mies ei ole minulle mitään nakellut asiasta, mutta mieheni siskot ja äiti luulivat kauan -elleivät luule vieläkin- että mieheni on tossun alla ja minä olen se pirttihirmu, joka pakottaa hänet kaikkeen...voi hyvä ihminen. Luulisi, että tuntisivat omaa lastaan ja veljeään vähän enemmän. :)

Minun mies on oikeasti hirveän kiva ja minä siis olen meillä se laiska. Jos kerron muille, miten laiska olen, mies sanoo, etten saisi suurennella sitä ja että on ihan tyytyväinen. En vaan tiedä, mikä siinä sitten ärsyttää, olenko kenties vaan niin sietämätön tyyppi. :whistle:

Kuin suoraan minun suustani. Tosin miesten mielipiteet jakautuu aika äärilaitaisiksi.

No mulla on ns. kiltti mies ja itse asiassa asiaa mietittynä KYLLÄ toisia miehiä (ja naisia) ärsyttää..

Joo siis hän on "liian" hyvä mies mulle ja hän on tossun alla jne.. Mut nää on siis sellassia vitsailuja mukamas..

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
No mulla on ns. kiltti mies ja itse asiassa asiaa mietittynä KYLLÄ toisia miehiä (ja naisia) ärsyttää..

Joo siis hän on "liian" hyvä mies mulle ja hän on tossun alla jne.. Mut nää on siis sellassia vitsailuja mukamas..

Mua ärsyttääkin eniten just toi vitsailu aiheesta. Tosin nykyisin töissä nää ukot on alkaneet myös "vitsailla" siitä, miten tyhmä nainen olenkaan tai jotenkin alentuvasti puhuvat mulle. :( Tuntuu, että haluavat minut pois kokonaan.