Taas kiltti poikamies valittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001141045.html

Nimimerkki Voi voi kommentoi tosi hyvin:

"Kehottaisin suhtautumaan varauksella mieheen joka huutaa ettei kelpaa naisille koska on niin kiltti ja kunnollinen. Nimittäin niillä oikeasti kunnon miehillä harvemmin on tarvetta sitä kunnollisuuttaan erityisesti mainostaa, se tulee ilmi muutenkin ja naiset kyllä kiinnostuvat heistä. Pikemmin se menee niin että ne jotka mainostavat ovat todellisuudessa kaikkea muuta kuin kunnollisia. Usein näistä "en kelpaa naisille koska olen liian kunnollinen" -viesteistä myös paistaa läpi katkeruus ja viha naisia kohtaan. Vaikuttaa enemmänkin siltä että näillä miehillä on usein todella epärealistiset kriteerit esimerkiksi naisten ulkonäön suhteen ja he ovat vihaisia koska juuri se epärealistiset kriteerit täyttävä joukko naisia ei ole heistä kiinnostunut.

Enkä ymmärrä muutenkaan tätä miesten valitusta siitä että naisille ei kiltti kunnon mies kelpaisi. Kun nimenomaan se tavallinen kommentti naisilta on että mistä sellaisen miehen oikein löytäisi kun niitä on niin harvassa. "

Noinhan se on. Usein tuollaiset valittajat inhoavat naisia koska nämä eivät sovi heidän ihannekuvaansa, ja hakevat vain tietynlaista naista, joka taas ei halua juuri heitä.
Kyllä suvussa ja tuttavapiirissäkin nimenomaan kiltit miehet ovat suosittuja ja heidän kanssaan on perustettu perhe. Mutta nämä miehet ovat kiltteydestään huolimatta terveellä tavalla itsevarmoja eivätkä valita ja korosta kiltteyttään sanoin.

Olen kyllä samaa mieltä. Ikävä kyllä epäilykset herää heti kun lukee jonkun "kiltin" miehen valituksesta kun ei kelpaa naisille. Heti tulee mieleen, että taitaa se vika kuitenkin olla miehessä itsessään eikä se vika ole se kiltteys.

Oma avomieheni on kiltti ja kunnollinen eikä hänen ole sitä tarvinnut mainostaa. Olen jo hyvin nuorena oppinut, että komeat rentut on täysiä kusipäitä joiden kanssa ei kannata alkaa parisuhteeseen. Siitä ei tule muuta kuin pahaa mieltä ja itkua. Pahisten kanssa voi pitää vähän hauskaa sängyssä, mutta perhe perustetaan kiltin ja kunnollisen miehen kanssa. Ja kyllä, seksi kiltin ja kunnollisen miehen kanssa voi olla todella hyvää. :p

Tiedän yhden perheen, jossa toinen poika (33 v) on ns. pahis ja on ollut jatkuvasti suhteessa eri naisten kanssa yläasteiästä lähtien. Kun taas 29-vuotias veljensä joka on "kiltti" ei ole ikinä ollut edes treffeillä.

Iso ero taitaa olla siinä, että pahikset ovat itsevarmoja ja ottavat minkä löytävät.

Olen kyllä samaa mieltä. Ikävä kyllä epäilykset herää heti kun lukee jonkun "kiltin" miehen valituksesta kun ei kelpaa naisille. Heti tulee mieleen, että taitaa se vika kuitenkin olla miehessä itsessään eikä se vika ole se kiltteys.

Oma avomieheni on kiltti ja kunnollinen eikä hänen ole sitä tarvinnut mainostaa. Olen jo hyvin nuorena oppinut, että komeat rentut on täysiä kusipäitä joiden kanssa ei kannata alkaa parisuhteeseen. Siitä ei tule muuta kuin pahaa mieltä ja itkua. Pahisten kanssa voi pitää vähän hauskaa sängyssä, mutta perhe perustetaan kiltin ja kunnollisen miehen kanssa. Ja kyllä, seksi kiltin ja kunnollisen miehen kanssa voi olla todella hyvää. :p

(y)(y)

Yhteistyössä