Naiset ja tatuoinnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miespoloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rehellisesti, te jotka ette pidä/arvosta ihmistä jolla on tatuointi, niin kuinka monen tuttavanne olette nähneet alasti, jotta voitte varmuudella sanoa onko sitä tatuointia vai eikö ole?

Itselläni on peräti kaksi aivan kauhistusta, siksi minulle tulee päälle uudet, ei hetken mielijohteesta, vaan yli 20 vuoden jälkeen, olen ollut typerä ja maksanut siitä.

Mä TIEDÄN että mun mies ei erikoisemmin tykkää- suhtautuu silti aika neutraalisti. Mutta kun tässä on se ongelma että se nahka jossa on kuvia on mun- niitä oli jo ennen kuin tapasin mieheni ja niitä tulee vastakin.
Edelleen olen sitä mieltä että jos henkilökemiat kohtaa niin on aika se ja sama onko tatuointeja, lävistyksiä, vääränväriset tai pituiset hiukset, BMI xx tai jotain muuta.

Näin se vain menee.

Vaikea sanoa kun ei nää niitä ja työn jälkeä. Ompelukoneen ja tykötarpeiden näkeminen tatuoituna miehellä saattaa ehkä mulle herättää spontaanin naurukohtauksen ja selitys niille olisi ihan kiva kuulla.

Mä tiedän pari tapausta jossa saunaillassa vaatteiden alta paljastuneet tatskat ovat muuttaneet työporukan suhtautumista siihen tyyppiin kenellä tatuoinnit ovat olleet, eikä suhtautuminen ollut nousujohteista positiivisessa mielessä.

onko joku sanonut että olen mies ? hei, olen 24v kahden lapsen äiti :D timppa nimi tulee siitä kun joskus yläasteella ystävä huus ihan puskista "hei timppa", siinä se selitys.

työnjälki on kyllä hyvää, toki tää lause menettää uskottavuutensa kun ite sen sanon :D mut tänne en kuvia niistä lisäile, en koe tarpeelliseksi.

[QUOTE="timppa";24593020]onko joku sanonut että olen mies ? hei, olen 24v kahden lapsen äiti :D timppa nimi tulee siitä kun joskus yläasteella ystävä huus ihan puskista "hei timppa", siinä se selitys.

työnjälki on kyllä hyvää, toki tää lause menettää uskottavuutensa kun ite sen sanon :D mut tänne en kuvia niistä lisäile, en koe tarpeelliseksi.[/QUOTE]

Alkaako tyttöjen nimet N:llä? Ei ihan yleisimpiä nimiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24592999:
Mä TIEDÄN että mun mies ei erikoisemmin tykkää- suhtautuu silti aika neutraalisti. Mutta kun tässä on se ongelma että se nahka jossa on kuvia on mun- niitä oli jo ennen kuin tapasin mieheni ja niitä tulee vastakin.
Edelleen olen sitä mieltä että jos henkilökemiat kohtaa niin on aika se ja sama onko tatuointeja, lävistyksiä, vääränväriset tai pituiset hiukset, BMI xx tai jotain muuta.

Näin se vain menee.

Tottakai näin. Haluan korostaa, että en mä ole mitenkäämn aggressiivisesti hyökännyt tatskoja vastaan. Ja olen myös todennut, että ei olisi ollut poissuljettua parisuhde tatuointien takia (todellakaan).

No nykyään olen naimissa naisen kanssa, jolla ei ole eikä tule tatskoja. Tosin on ihan hänen oma näkemys. Eikä hänkään pidä Senaatintorilla megafonilla palopuheita tatskoja vastaan.

[QUOTE="timppa";24593053]njääh, väärin meni.[/QUOTE]

Mutta noin omaperäisiä ne tatskat sitten on: Suomen populaatiossa on ainakin pari sellaista (sinä ja se mun tuntemani ihminen), joilta löytyy tuollaista kuvakombinaatiota...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24592984:
Rehellisesti, te jotka ette pidä/arvosta ihmistä jolla on tatuointi, niin kuinka monen tuttavanne olette nähneet alasti, jotta voitte varmuudella sanoa onko sitä tatuointia vai eikö ole?

Itselläni on peräti kaksi aivan kauhistusta, siksi minulle tulee päälle uudet, ei hetken mielijohteesta, vaan yli 20 vuoden jälkeen, olen ollut typerä ja maksanut siitä.

Kyllä koko lähipiiri on nähty nakuna (no ellei miehillä sitten ole uimahousujen alla..) mökki- ja kotisaunoissa. Myös kaikki ystävät. Ei tatskoja.
Yhdet kielilävistykset löytyy, mutta menevät mun kategorioinnin piiriin ;-)

[QUOTE="timppa";24593020]onko joku sanonut että olen mies ? hei, olen 24v kahden lapsen äiti :D timppa nimi tulee siitä kun joskus yläasteella ystävä huus ihan puskista "hei timppa", siinä se selitys.

työnjälki on kyllä hyvää, toki tää lause menettää uskottavuutensa kun ite sen sanon :D mut tänne en kuvia niistä lisäile, en koe tarpeelliseksi.[/QUOTE]

No, höh! Mä olin jo innostunut kuulemaan selityksen. Mielikuva mulla oli Harrikalla ajavasta isosta miehestä joka tekee harrastuksenaan ajovaatteita itselle ja tuttavilleen :D Mutta, tuskin tuollaista tyyppiä täällä palstailemassa edes olisi... :D

[QUOTE="vieras";24593075]Mutta noin omaperäisiä ne tatskat sitten on: Suomen populaatiossa on ainakin pari sellaista (sinä ja se mun tuntemani ihminen), joilta löytyy tuollaista kuvakombinaatiota...[/QUOTE]

löytyy varmasti, en ole väittänytkään että olisin Suomen ainoa ihminen joka pitää harrastuksestaan :D mutta samanlaista ei ole, kun omani on minulle piirretty. tästä maailmasta löytyy tuhansia ihmisiä joilla on sama nimi jonkun toisen kanssa tai samanlainen paita, ompa ne kyllä omaperäsiä..

Hei sivistäkää tyhmää ja kertokaa millainen on "tassut tissien päällä" -tatuointi? En oo vissiin nähny tarpeeksi tissejä kun ei soita mitään kelloja.

Itselläni ei ole tatuointeja, mutta kallistun kyllä enemmän tatuointien puolella oleviin. Ei vaan ole tullut laitettua.

Mulla on paljon kavereita, joilla tatuointeja, varmaan suurimmalla osalla on. Yhtäkään oikeesti hienoa en ole nähnyt kenelläkääön, osa jopa tökeröitä. Ei se näitä ihmisiä mun silmissä muuta huonommiksi, ja ymmärrän, että haluaa esim jostain tärkeästä asiasta itselleen pysyvän muistutuksen. Tatuoinnit nykypäivänä ei oo enää mitään statementteja (vaikka osa kuvitteleekin niin ja vamaan osa siksi niitä haluaa) mutta olen osittain ap:n kanssa samoilla linjoilla. Suurin osa kavereista, joilla tatuointeja on, on ns. alemmissa luokissa, jos näin voi edes sanoa. Suhteellisesti siis niissä on tatuoituja enemmän. Se ei tee musta parempaa tai huonompaa, mutta on se silti tosiasia. Meillä on erilaisia tavotteita ja ratkaisuja elämässä. Taustat sen sijaan ei oo niin kovin erilaisia ja piiritkin on osittain samoja.
Suurin syy silti, miksei mulla oo tatuointia on se, etten ole yhtään tarpeeksi hyvännäköistä löytänyt ja muutenkin ajatus on jotenkin niin naiivi. Mieskään ei erityisemmin niistä diggaile, joten tuskin sellasta hommaan, ellen itse suunnittele ja jostain tosi tärkeästä asiasta.

Mulla on paljon kavereita, joilla tatuointeja, varmaan suurimmalla osalla on. Yhtäkään oikeesti hienoa en ole nähnyt kenelläkääön, osa jopa tökeröitä. Ei se näitä ihmisiä mun silmissä muuta huonommiksi, ja ymmärrän, että haluaa esim jostain tärkeästä asiasta itselleen pysyvän muistutuksen. Tatuoinnit nykypäivänä ei oo enää mitään statementteja (vaikka osa kuvitteleekin niin ja vamaan osa siksi niitä haluaa) mutta olen osittain ap:n kanssa samoilla linjoilla. Suurin osa kavereista, joilla tatuointeja on, on ns. alemmissa luokissa, jos näin voi edes sanoa. Suhteellisesti siis niissä on tatuoituja enemmän. Se ei tee musta parempaa tai huonompaa, mutta on se silti tosiasia. Meillä on erilaisia tavotteita ja ratkaisuja elämässä. Taustat sen sijaan ei oo niin kovin erilaisia ja piiritkin on osittain samoja.
Suurin syy silti, miksei mulla oo tatuointia on se, etten ole yhtään tarpeeksi hyvännäköistä löytänyt ja muutenkin ajatus on jotenkin niin naiivi. Mieskään ei erityisemmin niistä diggaile, joten tuskin sellasta hommaan, ellen itse suunnittele ja jostain tosi tärkeästä asiasta.

kauneus on katsojan silmissä, ihmiset pitää eri asioita kauniina. toki jos on oikeasti huonosti tehty kuva, niin se on eri asia. ois kiva joskus kokeilla tehdä tuttavuutta ihmiseen niin että tatuoinnit on peitetty ja jos kävis niin hyvä tuuri että tää ihminen pitäis "hyvänä tyyppinä" tutustumisen jälkeen , vetäis sitten leimat esiin. mitäköhän kävis, muuttuisko mielipide ?

joku voi vaikka harrastaa jotain lajia, mitä joku muu ei tajua, mutta ei se nyt sais vaikuttaa siihen mihin "luokkaan" ihmisiä asetellaan. on totta, että varmasti tatuoituja löytyy eri ihmisten keskuudesta enemmän, mutta voin väittää että ei me tatuoidut ajatella teistä tatuoimattomista että ootte huonoja ihmisiä ja varmasti teette sitä ja tätä.

on käsittämätöntä että tänäkin päivänä on erittäin suvaitsemattomia ihmisiä, ihmisiä jotka haukkuu muita, arvostelee muiden elämää ja mollaa, vain jotta saisi itselleen paremman mielen.

Mä harkitsin yli 10 vuotta (pientä) tatuointiani. Nyt on pari vuotta ollut ja se on minulle juuri yhtä tärkeä ja kaunis kuin tekopäivänäkin. Mielessäni voin yhdistää tatuointiini sen symboliikan vuoksi kaikki elämässäni tapahtuvat merkitykselliset asiat, ja toivonkin että vanhana mummona kuvaa katsellessani mieleeni tulee vielä enemmän muisteltavaa tatuoinnista kuin vielä tällä hetkellä. Mies ei ihan innosta hihkunut aluksi silloin vuosia sitten alkuvaiheessa kun kuuli että jonain päivänä tulevaisuudessa otan tatuoinnin, mutta nyt kun kuva on ja siihen liittyy niin paljon kaikkea meille yhteistä, tatuointi on kuulemma yhtä tärkeä (ja kaunis) miehellenikin, vaikka se onkin taltioitu minun ihooni.

Hei sivistäkää tyhmää ja kertokaa millainen on "tassut tissien päällä" -tatuointi? En oo vissiin nähny tarpeeksi tissejä kun ei soita mitään kelloja.

Itselläni ei ole tatuointeja, mutta kallistun kyllä enemmän tatuointien puolella oleviin. Ei vaan ole tullut laitettua.

Kerran bussissa istui vieressä kaksi nuorta thai-naista. Toisella oli tassujen jälki-tatska (siis esim. kissan tassun jälki) ihan tissien yläpuolella, näkyi t-paidan kanssa ja sillä toisella oli isot perhoset samoissa kohdin.
Ihan hirveet.

42430.jpg

Yhteistyössä