V
"vieras"
Vieras
Voittehan olla ilmankin seksiä jos kerran tahdotte. Mitäs menitte ottamaan tatuoinnin. Enää ei heppiä heru.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmisiä, jotka menevät elämässä "go with the flow" asenteella. Otin tatskan kun huvitti, tein lapsen kun huvitti. No nyt vaihdan työpaikkaa/ alaa kun huvitti...minun mielestäni eivät harkitse ratkaisujaan, ovat hieman simppeleitä, osa lähiöbaari-porukkaa, osa keskiluokkaa, mutta pissis-osastoa (naiset). Miehet keskenkasvuisia tai raksa/ prätkä-osastoa.
Avaan sateenvarjon ;-)
Ihmisiä, jotka menevät elämässä "go with the flow" asenteella. Otin tatskan kun huvitti, tein lapsen kun huvitti. No nyt vaihdan työpaikkaa/ alaa kun huvitti...minun mielestäni eivät harkitse ratkaisujaan, ovat hieman simppeleitä, osa lähiöbaari-porukkaa, osa keskiluokkaa, mutta pissis-osastoa (naiset). Miehet keskenkasvuisia tai raksa/ prätkä-osastoa.
Avaan sateenvarjon ;-)
Avaan sateenvarjon ;-)
Avaan sateenvarjon ;-)
Juu ei. En arvosta minäkään tatskoja kenelläkään. Toistaiseksi stereotypiani tatuoiduista ihmisistä (olkoon miehiä/ naisia) on pitäneet paikkansa. Kuuluvat hieman eri yhteiskuntaluokkaan tai omaavat toisenlaisen elämänkatsomuksen. Sorry vaan....
Olisi kiva kuulla, mihin luokkaan? Itselläni on yksi pieni tatuointi. Olen akateeminen, asiantuntijatyötä tekevä uranainen. Sovinko kategoriointiisi?
(Ja tällä hetkellä olen lomalla, jos herää kysymys siitä miten tänne eksyin.![]()
Olisi kiva kuulla, mihin luokkaan? Itselläni on yksi pieni tatuointi. Olen akateeminen, asiantuntijatyötä tekevä uranainen. Sovinko kategoriointiisi?
(Ja tällä hetkellä olen lomalla, jos herää kysymys siitä miten tänne eksyin.![]()