Mulla on paljon kavereita, joilla tatuointeja, varmaan suurimmalla osalla on. Yhtäkään oikeesti hienoa en ole nähnyt kenelläkääön, osa jopa tökeröitä. Ei se näitä ihmisiä mun silmissä muuta huonommiksi, ja ymmärrän, että haluaa esim jostain tärkeästä asiasta itselleen pysyvän muistutuksen. Tatuoinnit nykypäivänä ei oo enää mitään statementteja (vaikka osa kuvitteleekin niin ja vamaan osa siksi niitä haluaa) mutta olen osittain ap:n kanssa samoilla linjoilla. Suurin osa kavereista, joilla tatuointeja on, on ns. alemmissa luokissa, jos näin voi edes sanoa. Suhteellisesti siis niissä on tatuoituja enemmän. Se ei tee musta parempaa tai huonompaa, mutta on se silti tosiasia. Meillä on erilaisia tavotteita ja ratkaisuja elämässä. Taustat sen sijaan ei oo niin kovin erilaisia ja piiritkin on osittain samoja.
Suurin syy silti, miksei mulla oo tatuointia on se, etten ole yhtään tarpeeksi hyvännäköistä löytänyt ja muutenkin ajatus on jotenkin niin naiivi. Mieskään ei erityisemmin niistä diggaile, joten tuskin sellasta hommaan, ellen itse suunnittele ja jostain tosi tärkeästä asiasta.