Naisen pitää laihduttaa että saisi paremmin miehen ittelleen?

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Varmasti oletkin :) Paljon eri näköisiä ihmisiä elää parisuhteessa, eivät vaan ne hoikat ja kauniit :) toiset miehet tykkää pyöreämmistä naisista, sillonhan asia on okei. Sitten jos haluu vähän komeampaa miesseuraa, kannattaa ulkonäöstään pitää huolta (paino kertoo paljon siitä, kuinka pitää huolen itestään), heil yleensä se rimakin on korkeammalla kuin ns. tavallisen näkösellä. Niin se vaan menee, ja minusta se on ihan tavallista, että valitaan kumppaniksi se "omaa tasoa" oleva.
No on kyllä komistuksiakin tarttunut matkaan. :whistle: Tai no mun mielestä komeita, tiedä sitten onko joidenkin toisten mielestä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Varmasti oletkin :) Paljon eri näköisiä ihmisiä elää parisuhteessa, eivät vaan ne hoikat ja kauniit :) toiset miehet tykkää pyöreämmistä naisista, sillonhan asia on okei. Sitten jos haluu vähän komeampaa miesseuraa, kannattaa ulkonäöstään pitää huolta (paino kertoo paljon siitä, kuinka pitää huolen itestään), heil yleensä se rimakin on korkeammalla kuin ns. tavallisen näkösellä. Niin se vaan menee, ja minusta se on ihan tavallista, että valitaan kumppaniksi se "omaa tasoa" oleva.
No on kyllä komistuksiakin tarttunut matkaan. :whistle: Tai no mun mielestä komeita, tiedä sitten onko joidenkin toisten mielestä. :D
Mut kauneus/komeus on aina katsojan silmässä :) Onneks me ihmiset ollaan niin erilaisia ja erinäköisiä, jokaiselle löytyy jotakin, joka miellyttää :p
 
Ei miesten takii kannata laihduttaa, ne keksii kuitenkin jonkun muun syyn...mikä mättää ;) Enkä mie suostu lihomaan vaikka murun mielest liian laiha oonkin ja persettä pitäs ol enempi....saapi kelvata näin...juuh ja isommat tissit ois kuulemma kans hyvä....noh turhamaisena lupasin hankkii silikonit ku meen töihin :)
 
vieras
Ei pidä laihduttaa, mutta aivan varmasti tulet hoikempana huomaamaan, että tarjonta lisääntyy. Pääasia on, että tuntee itse olonsa hyväksi. Oli kokoa xl tai xs. Laihduttaminen täytyy lähteä joistain muista syistä kuin toisen miellyttämisestä.
 
Casper
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuollainen asia tuli eilen esille yhdessä ketjussa ja mä olen kyllä sitä mieltä, että tuo ei ole syy laihtua. Aloin miettiä sellaista, että jos eräs mies ei huomaa mua nyt ylipainoisena, mutta normaalipainoisena kyllä huomaa, niin ei se mies ole mua varten. Mä en haluaisi niin pinnallista miestä. Mun on kelvattava sellaisena kuin mä olen ja sama on kyllä muittenkin naisten kohdalla.

Siitä laihduttamisesta sen verran vielä, että kyllä se pitää tehdä oman ittensä takia eikä muitten. Niin mä ainakin teen.

Ihan yleistä keskustelua haluan tästä eikä mun asioihin takertumista.
Oikeessa olet ei miehen tähden laihduteta. Mitä jos huoliskin sut laihana ja sitten hieman lihoisit takasin, niin jättäiskö sitten. Ei noin pinnallista kaveria kannata edes katsella. Kyllä minun tuntemani lihavat ovat miehen saaneet, ei se ole ollut kiloista kiinni.
 
muuta
Itse en ylipainoista miestä katselisi, saatika ottaisi. Saattaisin hoikempana sitten katsellakin enemmän, jos omaan makuun olisi. Varmaan osin pinnallistakin, mutta ihan siitä terveys syystä. En halua miestä, joka ei halua elää terveellisesti ja huolehtia itsestään. Pieni pyöristyminen ihan sama, mutta en halua ihmistä joka vaarantaa käytöksellään oman terveytensä. Tämä muuten koskee ihan muitakin juttuja kuin vain painoa. Olen valmis tekemään paljon toisen puolesta, mutta en itse aiheutettujen sairauksien kohdalla.
 
Riippuu nyt tietysti ensin siitä alkupainosta. Jos haluaa hurmata tissimiehen, ei tarvitse. Jos peppumiehen, laihduttamisesta saattaa olla apua. Sitten onkin enää kysymys, että kumpia on enempi, niin tiedetään mitä tarjonnalle tapahtuu.
 
Läski ukko
Miksi näistä jauhamaan . Kaikki saakelin 120 kiloset plösöthän on AINA automaattisesti sisäisesti kauniita . Sehän se on tärkeintä ! Samalla tavalla kaikki pienimunaset osaa aina käyttää sitä vehjettään ...ihan automaattisena olettamuksena. Voi juma !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Läski ukko:
Miksi näistä jauhamaan . Kaikki saakelin 120 kiloset plösöthän on AINA automaattisesti sisäisesti kauniita . Sehän se on tärkeintä ! Samalla tavalla kaikki pienimunaset osaa aina käyttää sitä vehjettään ...ihan automaattisena olettamuksena. Voi juma !
Oookeiiiii. :whistle:
 
ei pidä laihduttaa senvuoksi.
hyvä syy pudottaa painoa on terveys ja oma tyytyväisyys.
ylipainoiseen ihmiseen rakastuu yhtälailla kun normaalipainoiseen.
se että saako hyvän miehen ei liity mitenkään painoon eikä muutenkaan ulkonäköön,kyllä niitä idiootteja on hoikilla yhtälailla kun isommillakin tytöillä..samoten kun hoikilla on komeita ja rumia miehiä yhtälailla kun isommillakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Läski ukko:
Miksi näistä jauhamaan . Kaikki saakelin 120 kiloset plösöthän on AINA automaattisesti sisäisesti kauniita . Sehän se on tärkeintä ! Samalla tavalla kaikki pienimunaset osaa aina käyttää sitä vehjettään ...ihan automaattisena olettamuksena. Voi juma !
jos miehellä on liian pieni muna ei sillä tee mitään vaikka osaiskin käyttää sitä.
:D
 
Läski Ukko
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
jos miehellä on liian pieni muna ei sillä tee mitään vaikka osaiskin käyttää sitä.
:D
Aivan totta ! Eikä myöskään sillä 120 kilosella valaalla tee mitään , vaikka kuinka olisi sisäisesti kaunis
 
minäpä kerron
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No kyllä ulkonäkö monestikin voi olla se syy, minkä takia joku ei halua suhdetta aloittaa, vaikka muuten synkkaakin. Mutta jos sen takia sitten ei haluu laihduttaa, niin sittenpä voi unohtaa sen suhteenkin ja odottaa sellasta, jolle passaa koko paketti sellaisenaan.
Mun mielestä ihminen on pinnallinen jos ei toista halua jos tällä on ylipainoa. Ei silloin voi oikiasti toisesta tykätä ja tätä rakastaa. Tuossa joku mainittikin, että mitäs sitten jos vanhemmiten tulee kiloja lisää. Onko suhde sitten siinä?

Jokaisella on jotkut kriteerit kumppanin suhteen. Ei kukaan ota "ketä tahansa".

Jotkuthan hakevat esim. vain akateemista kumppania koska ovat itsekin akateemisia.

Minun kriteerit olivat muun muassa , että mies
- on minua pidempi
- ei ole ylipainoinen

Muitakin kriteereita oli, mutta nuo nyt tässä.
Nämä siksi, että tapasin niin paljon itseni mittaisia miehiä, ja haluan käyttää korkokenkiä.
En halua olla miestä pidempi
En ole itsekään ylipainoinen, joten en halua miestä, jolla on roikkuva vatsa ja kaksi leukaa jne.

Kriteerit täyttävä mies on löytynyt.
harrastimme kuntosalia kumpikin tuohon aikaan...
mutta nyt.. no, parisuhde lihottaa. Lasten takia omaa aikaa harrastuksille ei oikein ole.
Niinpä miehellä on vatsaa. Ihan oikeasti, en olisi alkanut hänen kanssaan olemaan eikä olisi tutustunut häneen jos hänellä tuo vatsa olisi pömpöttänyt ensitapaamisella.

Koska silloin kun ei toista ihmistä tunne vielä, ensimmäinen asia mihin kiinnittää huomiota, on ulkoiset seikat.
Se ei kuitenkaan ole koko totuus ihmisetä, mutta se on se, mitä ekata katsotaan.

Minua ei haitannut tämän miehen todella huonokuntoiset vaatteet. Niitähän saa kaupasta.
Ylipaino tai hyvässä kunnossa oleva kroppa kertoi kuitenkin elämän asenteesta, suhteesta ja suhtautumisesta liikuntaan, ruokavalioon, terveyteen ja terveellisyyteen, itsekuristakin se kertoi jotain.

ja plaaplaa, mutta kyllä; rakastan miestäni yhäkin enkä ota avioeroa vaikka hänellä pömppä onkin.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Läski Ukko:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
jos miehellä on liian pieni muna ei sillä tee mitään vaikka osaiskin käyttää sitä.
:D
Aivan totta ! Eikä myöskään sillä 120 kilosella valaalla tee mitään , vaikka kuinka olisi sisäisesti kaunis
Voisko mitenkään olla mahdollista että joku nainen vois rakastaa miestään vaikka sillä olis pelkkä toukka jalkojen välissä? Ja että joku mies vois rakastaa naistaan, vaikka naisella olis reilusti ylipainoa?

 
HUHHEI
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Läski Ukko:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
jos miehellä on liian pieni muna ei sillä tee mitään vaikka osaiskin käyttää sitä.
:D
Aivan totta ! Eikä myöskään sillä 120 kilosella valaalla tee mitään , vaikka kuinka olisi sisäisesti kaunis
Voisko mitenkään olla mahdollista että joku nainen vois rakastaa miestään vaikka sillä olis pelkkä toukka jalkojen välissä? Ja että joku mies vois rakastaa naistaan, vaikka naisella olis reilusti ylipainoa?
Voi olla sillä muuten KAIKKI ylipainoiset naiset ja pienim. miehet olis sinkkuja, ja näinhän ei ole.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Läski Ukko:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
jos miehellä on liian pieni muna ei sillä tee mitään vaikka osaiskin käyttää sitä.
:D
Aivan totta ! Eikä myöskään sillä 120 kilosella valaalla tee mitään , vaikka kuinka olisi sisäisesti kaunis
Voisko mitenkään olla mahdollista että joku nainen vois rakastaa miestään vaikka sillä olis pelkkä toukka jalkojen välissä? Ja että joku mies vois rakastaa naistaan, vaikka naisella olis reilusti ylipainoa?
tottakai voi rakastaa. mä en ole koskaan seurustellut miehenkanssa jolla ois niin pieni penis,mutta joskus aikoinaan satuin samaan sänkyyn sellaisenkanssa.. enkä ois suhteeseen ruvennut. on se kuitenkin tärkeetä että seksi sujuu ja tuntuu..
mutta jos nyt vaikka miehelläni sattuis elin surkastuun niin en mä sitä ikinä jättäis sentakia. tai jos ei ois jossainveiheessa enää pelikunnossa,sit vaan keksii jotain muuta =)
 

Yhteistyössä