Naisen pitää laihduttaa että saisi paremmin miehen ittelleen?

ööö
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No kyllä ulkonäkö monestikin voi olla se syy, minkä takia joku ei halua suhdetta aloittaa, vaikka muuten synkkaakin. Mutta jos sen takia sitten ei haluu laihduttaa, niin sittenpä voi unohtaa sen suhteenkin ja odottaa sellasta, jolle passaa koko paketti sellaisenaan.
Mun mielestä ihminen on pinnallinen jos ei toista halua jos tällä on ylipainoa. Ei silloin voi oikiasti toisesta tykätä ja tätä rakastaa. Tuossa joku mainittikin, että mitäs sitten jos vanhemmiten tulee kiloja lisää. Onko suhde sitten siinä?
No en mä kyllä vois olla ihmisen kanssa, jos sen ulkonäkö ei miellytä. Nussia nyt vuodesta toiseen toista vaan rakkaudesta, kyllä siihen ulkoista himoakin tarvitaan, pinnallista sitten kait. Ja varsinkin miehille on tärkeää se, että pitää toisen ulkonäöstä, kun seksiä harrastetaan.
Kaipa mäkin olen sitten joitakin miehiä miellyttänyt, kun kerran olen seurustellut ja elänyt avoliitossa. Mä en niin tuijota siihen ulkonäköön, kyllähän sitä ulkonäköä tulee miehissä kattottua, mutta ei se ole se pääkriteeri.
Varmasti oletkin :) Paljon eri näköisiä ihmisiä elää parisuhteessa, eivät vaan ne hoikat ja kauniit :) toiset miehet tykkää pyöreämmistä naisista, sillonhan asia on okei. Sitten jos haluu vähän komeampaa miesseuraa, kannattaa ulkonäöstään pitää huolta (paino kertoo paljon siitä, kuinka pitää huolen itestään), heil yleensä se rimakin on korkeammalla kuin ns. tavallisen näkösellä. Niin se vaan menee, ja minusta se on ihan tavallista, että valitaan kumppaniksi se "omaa tasoa" oleva.[/quot

miks pitäis haluta joku komeampi? eikö se oo just sitä pinnallisuutta??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No kyllä ulkonäkö monestikin voi olla se syy, minkä takia joku ei halua suhdetta aloittaa, vaikka muuten synkkaakin. Mutta jos sen takia sitten ei haluu laihduttaa, niin sittenpä voi unohtaa sen suhteenkin ja odottaa sellasta, jolle passaa koko paketti sellaisenaan.
Mun mielestä ihminen on pinnallinen jos ei toista halua jos tällä on ylipainoa. Ei silloin voi oikiasti toisesta tykätä ja tätä rakastaa. Tuossa joku mainittikin, että mitäs sitten jos vanhemmiten tulee kiloja lisää. Onko suhde sitten siinä?
No en mä kyllä vois olla ihmisen kanssa, jos sen ulkonäkö ei miellytä. Nussia nyt vuodesta toiseen toista vaan rakkaudesta, kyllä siihen ulkoista himoakin tarvitaan, pinnallista sitten kait. Ja varsinkin miehille on tärkeää se, että pitää toisen ulkonäöstä, kun seksiä harrastetaan.
Kaipa mäkin olen sitten joitakin miehiä miellyttänyt, kun kerran olen seurustellut ja elänyt avoliitossa. Mä en niin tuijota siihen ulkonäköön, kyllähän sitä ulkonäköä tulee miehissä kattottua, mutta ei se ole se pääkriteeri.
Varmasti oletkin :) Paljon eri näköisiä ihmisiä elää parisuhteessa, eivät vaan ne hoikat ja kauniit :) toiset miehet tykkää pyöreämmistä naisista, sillonhan asia on okei. Sitten jos haluu vähän komeampaa miesseuraa, kannattaa ulkonäöstään pitää huolta (paino kertoo paljon siitä, kuinka pitää huolen itestään), heil yleensä se rimakin on korkeammalla kuin ns. tavallisen näkösellä. Niin se vaan menee, ja minusta se on ihan tavallista, että valitaan kumppaniksi se "omaa tasoa" oleva.
miks pitäis haluta joku komeampi? eikö se oo just sitä pinnallisuutta??
Mikä siinä pinnallisuudessa on niin pahaa ja väärin? Ei se tarkoita sitä, etteikö ihminen samalla arvostaisi kovastikin sitä sisäistäkin kauneutta myös.
 

Yhteistyössä