Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No kyllä ulkonäkö monestikin voi olla se syy, minkä takia joku ei halua suhdetta aloittaa, vaikka muuten synkkaakin. Mutta jos sen takia sitten ei haluu laihduttaa, niin sittenpä voi unohtaa sen suhteenkin ja odottaa sellasta, jolle passaa koko paketti sellaisenaan.
Mun mielestä ihminen on pinnallinen jos ei toista halua jos tällä on ylipainoa. Ei silloin voi oikiasti toisesta tykätä ja tätä rakastaa. Tuossa joku mainittikin, että mitäs sitten jos vanhemmiten tulee kiloja lisää. Onko suhde sitten siinä?
Jokaisella on jotkut kriteerit kumppanin suhteen. Ei kukaan ota "ketä tahansa".
Jotkuthan hakevat esim. vain akateemista kumppania koska ovat itsekin akateemisia.
Minun kriteerit olivat muun muassa , että mies
- on minua pidempi
- ei ole ylipainoinen
Muitakin kriteereita oli, mutta nuo nyt tässä.
Nämä siksi, että tapasin niin paljon itseni mittaisia miehiä, ja haluan käyttää korkokenkiä.
En halua olla miestä pidempi
En ole itsekään ylipainoinen, joten en halua miestä, jolla on roikkuva vatsa ja kaksi leukaa jne.
Kriteerit täyttävä mies on löytynyt.
harrastimme kuntosalia kumpikin tuohon aikaan...
mutta nyt.. no, parisuhde lihottaa. Lasten takia omaa aikaa harrastuksille ei oikein ole.
Niinpä miehellä on vatsaa. Ihan oikeasti, en olisi alkanut hänen kanssaan olemaan eikä olisi tutustunut häneen jos hänellä tuo vatsa olisi pömpöttänyt ensitapaamisella.
Koska silloin kun ei toista ihmistä tunne vielä, ensimmäinen asia mihin kiinnittää huomiota, on ulkoiset seikat.
Se ei kuitenkaan ole koko totuus ihmisetä, mutta se on se, mitä ekata katsotaan.
Minua ei haitannut tämän miehen todella huonokuntoiset vaatteet. Niitähän saa kaupasta.
Ylipaino tai hyvässä kunnossa oleva kroppa kertoi kuitenkin elämän asenteesta, suhteesta ja suhtautumisesta liikuntaan, ruokavalioon, terveyteen ja terveellisyyteen, itsekuristakin se kertoi jotain.
ja plaaplaa, mutta kyllä; rakastan miestäni yhäkin enkä ota avioeroa vaikka hänellä pömppä onkin.