H
Hot pants
Vieras
Olen viimeaikoina ollut usein aloitteentekijänä seksiin. Kun mietin, niin olen useammin tehnyt aloitteen kuin mies tämän suht. tuoreen seurustelusuhteen aikana. Haluan aika usein ja silloin pitää tehdä jotain sen eteen että saa, eikä odottaa toisen aloitetta. Mies on ihan hyvässä hengessä välillä maininnut että olen "seko" kun tekis jatkuvasti mieli. Nyt on alkanut jotenkin hävettää se, että olen ollut niin halukas. Ja että miehenhän se pitäisi tehdä aloite, eikä minun. On tullut sellainen olo, ettei mies haluaisi niin usein kun minä ja minä vaan pusken päälle... Sen olen ainakin huomannut että hän ei enää meinaa laueta, kun taas joskus oli vaikeampi olla tulematta liian aikaisin. Voisiko johtua yli-innokkuudestani?
Mitä mieltä miehet olette jos nainen tekee aloitteen seksiin ja vielä usein? Voiko asia joskus tosiaan vaivata ja voiko olla niin että mies ei välttämättä haluaisi niin usein? Aika harvinaiselta tuntuisi, mutta kyllä kai tällaisessa tilanteessa sekin on mahdollista.
Mitä mieltä miehet olette jos nainen tekee aloitteen seksiin ja vielä usein? Voiko asia joskus tosiaan vaivata ja voiko olla niin että mies ei välttämättä haluaisi niin usein? Aika harvinaiselta tuntuisi, mutta kyllä kai tällaisessa tilanteessa sekin on mahdollista.