Rakastelun puutetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettäjä olosuhteiden pakosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettäjä olosuhteiden pakosta

Vieras
Kyllästyttää mies, joka ei osaa - eikä näemmä - edes halua opetella rakastelemaan.

Mieheni haluaa harrastaa kanssani seksiä melko harvakseltaan (ka. 3 krt. kuukaudessa) ja silloinkin se on niin aktikeskeistä, että turhauttaa. Olemme olleet vuosikausia yhdessä, enkä ole kertaakaan saanut mieheltäni suuseksiä tai rintojen kiihottamista. Klitoriskiihotustakin suurinpiirtein vain joululahjaksi. Hätäinen max. puolen minuutin kopelointi ja sitten lähetyssaarnaamaan.

Olen vaatinut ja itkenyt, houkutellut ja maanitellut muuhun, mutta vanha koira (41 v) ei vaan näemmä tapojaan muuta. Hän on kuulemma tyytyväinen seksiin näin. Mietin usein, onko mies homo, kun naisellisuuteni ei kiinnostu. Kuitenkin hän kiihottuu nopeasti kanssani.

Minä kaipaan hellittelyä ja kiihotusta - ja siksi löydän itseni usein vieraista sängyistä. Jokainen työmatka tai yksin tehty reissu johtaa yleensä seksiin vieraan partnerin kanssa. Olen saanut kiitosta uhkeista rinnoistani ja mehukkaasta posliinipimpsastani. Olen nauttinut, mutta eiväthän nämä irtosuhteet rakkaussuhteeseen kuuluvaa rakastelua korvaa.

Meillä on muuten mieheni kanssa hienoa yhdessä - ja harmittaa, jos muuten hyvä ihmissuhde katkeaa huonoon seksiin. Tuntuu vain, että pitäisikö miestä vaihtaa nyt, kun on vielä itse seksikäs, ettei tarvitsi rupsahtaneena ja katkerana todeta, että jäi ilman normaalia, intohimoista suhdetta.

Onko vastaavia kokemuksia? Hyviä tipsejä?

Jätä se, etsi uusi. Vanha koira ei todella edes halua oppia uusia temppuja.
Olen ollut samassa tilanteessa ja voin sanoa että vaihtamalla parani...
Kyllähän se mies kovasti rakasti minua, mutta aika omituisesti osoitti sen.

Ihmetten vain, mikä teksissä oli Höpönhöpön mielestä niin provokatiivista.

Ongelman omassa parisuhdeseksissä ei pitäisi loukata ketään ulkopuolista. Sellainen, joka on kokenut saman trauman, saattaa sen sijaan haluta purkaa omia tuntojaan. Itseäni lohduttaa ainakin, jos huomaan, etten yksin paini ongelmieni kanssa.

Ihan normaali vertaistukiryhmän kuvio - eller?

Olen 48v. Nainen ja pakko myöntää, sama ongelma. Parisuhde toimii kotona ihan hyvin.
Seksi on hyvää, mutta siitä puuttuu kiima.

Tapasin kolme vuotta sitten miehen joka pystyi riisumaan minut aseista,
löysin sen mitä halusin,tunsin miehen peeniksen sykkeen sisälläni ja orgasmin....
mitä en koe kotona.
Tapaamme kolme/neljä kertaa vuodessa.
Tänäänkin kaksi kertaa olemme tehneet sen puhelimessa,
minulla käsi ja hänellä käsi.

Minä täällä hän siellä, kumpikin elää omaa perhe elämää.
Meillä on vaan syke, kiima ja seksi.

Etsi itsellesi sielunseksikumppani.

En pidä itseäni toisena naisena, eikä hän itseään toisena miehenä.
Me vaan täytämme toisemme puutteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjä olosuhteiden pakosta:
Kyllästyttää mies, joka ei osaa - eikä näemmä - edes halua opetella rakastelemaan.

Mieheni haluaa harrastaa kanssani seksiä melko harvakseltaan (ka. 3 krt. kuukaudessa) ja silloinkin se on niin aktikeskeistä, että turhauttaa. Olemme olleet vuosikausia yhdessä, enkä ole kertaakaan saanut mieheltäni suuseksiä tai rintojen kiihottamista. Klitoriskiihotustakin suurinpiirtein vain joululahjaksi. Hätäinen max. puolen minuutin kopelointi ja sitten lähetyssaarnaamaan.

Olen vaatinut ja itkenyt, houkutellut ja maanitellut muuhun, mutta vanha koira (41 v) ei vaan näemmä tapojaan muuta. Hän on kuulemma tyytyväinen seksiin näin. Mietin usein, onko mies homo, kun naisellisuuteni ei kiinnostu. Kuitenkin hän kiihottuu nopeasti kanssani.

Minä kaipaan hellittelyä ja kiihotusta - ja siksi löydän itseni usein vieraista sängyistä. Jokainen työmatka tai yksin tehty reissu johtaa yleensä seksiin vieraan partnerin kanssa. Olen saanut kiitosta uhkeista rinnoistani ja mehukkaasta posliinipimpsastani. Olen nauttinut, mutta eiväthän nämä irtosuhteet rakkaussuhteeseen kuuluvaa rakastelua korvaa.

Meillä on muuten mieheni kanssa hienoa yhdessä - ja harmittaa, jos muuten hyvä ihmissuhde katkeaa huonoon seksiin. Tuntuu vain, että pitäisikö miestä vaihtaa nyt, kun on vielä itse seksikäs, ettei tarvitsi rupsahtaneena ja katkerana todeta, että jäi ilman normaalia, intohimoista suhdetta.

Onko vastaavia kokemuksia? Hyviä tipsejä?

Mulla miehenä samantyylinen ongelma kun jos saan 3 kertaa kuussa se on jo paljon mitä vaimo antaa.
Minä pidän taas pitkistä esileikeistä niiden jälkeen nautinto on parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan sama juttu:
Olen 48v. Nainen ja pakko myöntää, sama ongelma. Parisuhde toimii kotona ihan hyvin.

löysin sen mitä halusin,tunsin miehen peeniksen sykkeen sisälläni ja orgasmin....
mitä en koe kotona.

Kysykääpä puolisoiltanne, ovatko he samaa mieltä, ettette petä heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan sama juttu:

mitä en koe kotona.

Kertokaa kumppaneille. Keksitte vain syitä,olla kertomatta

Kysykääpä puolisoiltanne, ovatko he samaa mieltä, ettette petä heitä.

Heh, täällä oli miehen touhut niin onnettomia, että ei tulisi enää mieleenkään yrittääkään mitään seksin tapaista. Jos iskee halu, niin tuo mies saa ne kyllä nitistettyä alta aikayksikön.
Ollaan sitten asuttu saman katon alla, kunnes nyt olen lähdössä pois. Onhan sitä jotkut ihmetelleet, että miten voitte asua yhdessä jos ei ole minkäänlaista suhdetta, mutta ihmetelkööt vaan.
Itselle ei kyllä ole kertaakaan tullut mieleen, että minun suhteeni olisi tässä, käytin sitten tämän ajan muiden unelmien toteuttamiseen ja pari unelmaa sainkin toteutettua. Saapi ne ihanat intohimoiset suhteet tulla sitten kun ovat tullakseen.

Yhteistyössä