Aloite seksiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avovaimo

Vieras
Kumpi teillä yleensä tekee aloitteen seksiin,mies vai nainen?
Vaiko molemmat yhtä lailla..?

Mun ongelmani on se etten jotenkin enää kykene tekemään kunnolla aloitetta... seksiä on aika vähän ja mieheni yleensä tekee aloitteen.

Oon joskus tullut torjutuksi ja se on jotenkin jäänyt mieleen kummittelemaan,tyhmää tiedän,eihän aina voi tehdä mieli seksiä.. :/
Ollaan oltu jo aika kauan yhdessä ja seksi on ihanaa,vaikkakin harvoin sitä saa...
Mitenhän pääsisin tästä ongelmastani eroon.. :/
Ja miten voisin sen aloitten tehdä (tiedetään todella tyhmää ottaa pään vaivaa tälläisestä,kun ollaan oltu yhdessäkin jo aika hyvän aikaa,mutta mulle tää on kuitenkin ongelma,koska itsetuntokin on aika alhaalla. :/

Oisko kellään antaa jotain hyviä vinkkejä sellaiseen kivaan aloitteen tekoon?
Miten yleensä itse teet aloitteen seksiin??

Kiitos jos joku jaksaisi vastata! :wave: :)

Syttyykö miehesi alusvaatteista ym? Jos vaikka löytäisit jonkin todella sexyn, miellyttävän tuntuisen asun josta miehesi syttyisi.
(tietenkin hän syttyy sinusta eniten! :))
Sitä voisit vaikka käyttää vain silloin kun itse kaipaat seksiä eikä aloitetta kuulu/et muuten saa tehtyä aloitetta itse.Ei liian usein kuitenkaan.
Sellaista "harvinaista herkkua", jonka nähdessään mies varmasti tietää että on seksin aika..

Meillä se menee niin että mä suoraan vain piehelle sanon että haluttais, miten olisi? tai jotain vastaavaa :D
Oikeesti on pakko sanoa suorat sanat kun pieni vihjailu tms ei yksinkertaisesti mene perille!
Yleensä meilläkin mies tekee kyllä aloitteen.
Ja yhteinen suihku on meillä sitä seksiaikaa, varsinkin kun mies on suihkussa ja jos minä menen sinne yllättäen niin hänkin jo tietää että haluan seksiä.

Eilen se tässä koneella oli ja tuntui etei millään saa sitä irti ruudusta, niin istahdin sohvalle ja sanoin "kulta voisix lopettaa kohta?".
Samalla olin jalat levällään saunatakki suihkun jäljiltä auki ja hyväilin itseäni esitellen vasta-ajettua jalkoväliäni.. ;)
Kyllä mieheen vipinää tuli heti!! =)
(Tuota voisit kokeilla myös, on aika varma kikka!?)

En todellakaan tiedä onko tästä mun sekavasta selityksestä mitään apua,kerroinpahan vain miten minä teen.
:wave: <br><br>

Mies tekee useimmiten aloitteen, minä pelkään torjutuksi tulemista niin paljon että hyvin harvoin ja "kautta rantain" seksiä ehdottelen. Sen sijaan tykkään laittaa miehelle päivällä tuhmia viestejä, jotka hän onneksi illallakin vielä muistaa... Monesti suunnitellaan pitkin päivää mitä kaikkea halutaan illalla yhdessä tehdä, ja sillä tavalla minäkin uskallan aloitteen tehdä.
Tiedän kyllä, että mies tykkäisi jos minäkin tekisin useammin aloitteen, ettei hän olis aina se joka on seksiä vailla. Se vaan tuntuu jotenkin vaikealta ja vieraalta! Monesti mies kyllä arvaa jo mun suutelutyylistä, että nyt taitaa rouva haluta jotain enemmän, eli kai tavallista kiihkeämmät ja pidemmät suudelmatkin aloitukseksi lasketaan?!?!? Muutenkin mun aloitteet on tosi varovaisia: silittelyä ja miehen kyljessä kiehnäämistä, siitä voi nopeasti ja huomaamatta perääntyä jos mies ei osoita mitään syttymisen merkkejä. Pitää kai joskus kokeilla jotain tosi räväkkää, riisua töistä palaava mies jo eteisessä ja ottaa suihin kenkien keskellä haaroista avonaisiin sukkahousuihin ja korsettiin pukeutuneena... JOS kokeilen tuota, lupaan tulla kertomaan miten siinä kävi ;) !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 12:03 ANU24 kirjoitti:
Eilen se tässä koneella oli ja tuntui etei millään saa sitä irti ruudusta, niin istahdin sohvalle ja sanoin "kulta voisix lopettaa kohta?".
Samalla olin jalat levällään saunatakki suihkun jäljiltä auki ja hyväilin itseäni esitellen vasta-ajettua jalkoväliäni.. ;)
Kyllä mieheen vipinää tuli heti!! =)

Jees!!! Mahtavaa !!! Kyllä toimisi minuun 100% :p
Pitää vihjata vaimolle, senkin mielestä olen liikaa kiinni koneessa.

Mä teen alotteen lähes aina,mutta saan myös 90% pakit :(

Eli sillon harrastellaan kun mies itse ehdottaa.Kyllähän mä ymmärrän että jos ei tee mieli,niin ei tee ja tuskin se muna ajatuksen voimalla(aina :whistle: )pystyyn nousee,mutta mies ei ole edes valmis yrittään,että kasvaisko halut tekemisen myötä.
Inhottaa ajatella,että tuleeko meijän seksielämä oleen aina sitä että mä toivon että se tekis alotteen...Omilla yllättämisillä ei tunnu olevan mitään arvoo.Ja turha siis odotella että ukko edes hoitelis mua,jos itseä ei niin huvittaiskaan :ashamed: :'(
Ja mies siis tekee alotteen ehkä noin kerran kk.

Anu24:lle +++++ :flower:

kuten myös Vitviu:lle.

Miksi naiset on niinniiin herkkänahkaisia???

Me miehethän saadaan koko ajan pakkeja ja silti on pakko uskaltaa, että saa edes joskus.

;) Kiitos mies!

Minä kyllä pidän huolen ettei tarvi ilman jäädä,konstit on monet ja meidän parisuhteessa ei melkein mikään ole liian roisia :D Monet naiset eivät uskalla räväyttää kunnolla tavalla jolla joka mies joka on oikeasti seksuaalisesti terve, innostuu!

Ja jos miestä ei kiinnosta niin kyllähän tuo homma sujuu vallan hyvin itsekseenkin :wave: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 14:17 ANU24 kirjoitti:
;) Kiitos mies!

Minä kyllä pidän huolen ettei tarvi ilman jäädä,konstit on monet ja meidän parisuhteessa ei melkein mikään ole liian roisia :D Monet naiset eivät uskalla räväyttää kunnolla tavalla jolla joka mies joka on oikeasti seksuaalisesti terve, innostuu!

Ja jos miestä ei kiinnosta niin kyllähän tuo homma sujuu vallan hyvin itsekseenkin :wave:

:)

Jep, naisen ei tarvitse olla "hiirulainen" seksissä ja saavat "vaatia" siinä missä miehetkin.

Yhteistyössä