A
avovaimo
Vieras
Kumpi teillä yleensä tekee aloitteen seksiin,mies vai nainen?
Vaiko molemmat yhtä lailla..?
Mun ongelmani on se etten jotenkin enää kykene tekemään kunnolla aloitetta... seksiä on aika vähän ja mieheni yleensä tekee aloitteen.
Oon joskus tullut torjutuksi ja se on jotenkin jäänyt mieleen kummittelemaan,tyhmää tiedän,eihän aina voi tehdä mieli seksiä.. :/
Ollaan oltu jo aika kauan yhdessä ja seksi on ihanaa,vaikkakin harvoin sitä saa...
Mitenhän pääsisin tästä ongelmastani eroon.. :/
Ja miten voisin sen aloitten tehdä (tiedetään todella tyhmää ottaa pään vaivaa tälläisestä,kun ollaan oltu yhdessäkin jo aika hyvän aikaa,mutta mulle tää on kuitenkin ongelma,koska itsetuntokin on aika alhaalla. :/
Oisko kellään antaa jotain hyviä vinkkejä sellaiseen kivaan aloitteen tekoon?
Miten yleensä itse teet aloitteen seksiin??
Kiitos jos joku jaksaisi vastata! :wave:
Vaiko molemmat yhtä lailla..?
Mun ongelmani on se etten jotenkin enää kykene tekemään kunnolla aloitetta... seksiä on aika vähän ja mieheni yleensä tekee aloitteen.
Oon joskus tullut torjutuksi ja se on jotenkin jäänyt mieleen kummittelemaan,tyhmää tiedän,eihän aina voi tehdä mieli seksiä.. :/
Ollaan oltu jo aika kauan yhdessä ja seksi on ihanaa,vaikkakin harvoin sitä saa...
Mitenhän pääsisin tästä ongelmastani eroon.. :/
Ja miten voisin sen aloitten tehdä (tiedetään todella tyhmää ottaa pään vaivaa tälläisestä,kun ollaan oltu yhdessäkin jo aika hyvän aikaa,mutta mulle tää on kuitenkin ongelma,koska itsetuntokin on aika alhaalla. :/
Oisko kellään antaa jotain hyviä vinkkejä sellaiseen kivaan aloitteen tekoon?
Miten yleensä itse teet aloitteen seksiin??
Kiitos jos joku jaksaisi vastata! :wave: