I
ILL
Vieras
Tuntuu, ettei tässä tiedä vielä mistään mitään, koska/vaikka olen 24-vuotias nainen (ja suhteita ja seksiä takana). Senpä takia kysäsen täältä, kun on joukossa kokeneita...
Miten asia siis nyt onkaan, kun nainen tekee aloitteen:
a) iskiessään/ esim. pyytäessä miestä kahville?
b) tehdessään aloitteen seksiin kun
1. juttu on vasta alussa/ yhden illan juttu tai kun
2. ollaan jo parisuhteessa?
Vähemmästäkin tässä on jo sekaisin:
kun kyse on iskemisestä/ treffeille pyytämisestä, niin olen ymmärtänyt, että naisena ei kannata paljon aloitetta tehdä. Muuten on liian ""hyökkäävä"" ...
kun haluaa nopean tuttavuuden jälkeen seksiä (kyllä, joskus/usein haluaa), niin nainen on lortto tai muuten vaan ""helppo"".
Toisaalta miehet tuntuu kuitenkin valittavan, kun parisuhteessa nainen ""ei ikinä tee aloitetta seksiin""... Milloin sitten voi aloittaa aloitteiden tekemisen (olematta päällekäyvä, painostava, helppo tai ei-vaikeasti tavoiteltava)?
En vaan enää tajua...
Miten asia siis nyt onkaan, kun nainen tekee aloitteen:
a) iskiessään/ esim. pyytäessä miestä kahville?
b) tehdessään aloitteen seksiin kun
1. juttu on vasta alussa/ yhden illan juttu tai kun
2. ollaan jo parisuhteessa?
Vähemmästäkin tässä on jo sekaisin:
kun kyse on iskemisestä/ treffeille pyytämisestä, niin olen ymmärtänyt, että naisena ei kannata paljon aloitetta tehdä. Muuten on liian ""hyökkäävä"" ...
kun haluaa nopean tuttavuuden jälkeen seksiä (kyllä, joskus/usein haluaa), niin nainen on lortto tai muuten vaan ""helppo"".
Toisaalta miehet tuntuu kuitenkin valittavan, kun parisuhteessa nainen ""ei ikinä tee aloitetta seksiin""... Milloin sitten voi aloittaa aloitteiden tekemisen (olematta päällekäyvä, painostava, helppo tai ei-vaikeasti tavoiteltava)?
En vaan enää tajua...