K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuvittelenko, mutta on tuolla K lla kyllä ihan tietynlainen ilme, kun B on lähistöllä. Enkä edes ole mikään shippaaja.
Oon siirtyny ajattelee lähinnä tuplakoota, mut pakko sanoa että kyllähän tää yhä hittaa. Ihan sama mitä näiden ystävyyden tms sisällöks ajattelee. Kn kasvot ja katse usein pehmenee Bn kanssa ja Bsta puhuessa just tolla tavalla. Paljon hellyyttä ja välittämistä näiden välillä.
(Itkunaurunappula oli muuten varmaan hereillä myös, tämä olis varmaan hänelle mieluinen viesti reagoida 💕)

Oon siirtyny ajattelee lähinnä tuplakoota, mut pakko sanoa että kyllähän tää yhä hittaa. Ihan sama mitä näiden ystävyyden tms sisällöks ajattelee. Kn kasvot ja katse usein pehmenee Bn kanssa ja Bsta puhuessa just tolla tavalla. Paljon hellyyttä ja välittämistä näiden välillä.
(Itkunaurunappula oli muuten varmaan hereillä myös, tämä olis varmaan hänelle mieluinen viesti reagoida 💕)
Mä en sitä näe, enkä kyl näe mitään erityistä KK kuvissakaan. Samalla tavalla K on myös muidenkin ystäviensä kanssa kuten Joostin. K:n tapa olla kavereidensa kanssa on hellä ja välittävä. K:n koko perhe on lämmin.

Mä en sitä näe, enkä kyl näe mitään erityistä KK kuvissakaan. Samalla tavalla K on myös muidenkin ystäviensä kanssa kuten Joostin. K:n tapa olla kavereidensa kanssa on hellä ja välittävä. K:n koko perhe on lämmin.
Totta, välittävää ja lämmintä on heiän tyyli ihmisten kanssa yleisestikin. Tästä ei oo epäilystäkään.
Itse tämän lisäks shippaan.
🤝

Tämä. Kärtsä on poikkeuksellisen lämmin persoona ja se välittyy hänen ystävyyssuhteistaan. Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä mammojen tapaa nostaa esiin joku tietty K:n ystävyys ja korostaa sitä, koska K on niin välitön ja hellä kaikkien kanssa.

Totta, välittävää ja lämmintä on heiän tyyli ihmisten kanssa yleisestikin. Tästä ei oo epäilystäkään.
Itse tämän lisäks shippaan.
🤝
Mä en shippaa, eikä mulla ole intressejä ketään tiettyä henkilöä kohtaan. On mullakin siitä huolimatta top 10 Kärtsän ihanimmat halit lista. Yllättäen musta se Bb ja K Areena hali on mun suosikki, vaikka Bb ei muuten persoonana sytytä.

Yhteistyössä