V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt en saa unta kun mietin. Näin on, toisella tunnarilla näkyy, toisella ei. Vaadin selitystä, Insta!!!!!!Toisella "sivu"tunnuksellani näkyy, päätunnuksellani ei näy. Onkohan joku uusi Instabännin muoto. Olen shipannut liikaa sitten.
Ei kai?Sehän sanoi ihan itse että oli.
Oi, vaihtoiko se isännästä renkiin?E toivottanut H:lle myös synttärionnet!![]()
Ohoh! Ehkä haluaa tuoda itseään tykö. Niinkuin NM kin epätoivoisesti heitteli aikansa sydämiä K:n postauksiin. Nyt loppunut kokonaan.E toivottanut H:lle myös synttärionnet!![]()
Ohoh! Ehkä haluaa tuoda itseään tykö. Niinkuin NM kin epätoivoisesti heitteli aikansa sydämiä K:n postauksiin. Nyt loppunut kokonaan.
Ai heteromiehet ei kauniista naisista välitä?On, seuraavat kauniita naisia.
Kiitos vinkistä!Tuo dalys_univers on korvaamaton!
Tai sitten vaan onnitteli niin kuin muutkin vaikuttajat.Ohoh! Ehkä haluaa tuoda itseään tykö. Niinkuin NM kin epätoivoisesti heitteli aikansa sydämiä K:n postauksiin. Nyt loppunut kokonaan.
Kuvittelenko, mutta on tuolla K lla kyllä ihan tietynlainen ilme, kun B on lähistöllä. Enkä edes ole mikään shippaaja.![]()
Post by @kuutamosonaatti · 3 images
💬 1 🔁 111 ❤️ 181 · Joker Out – 10 let, reportaža s koncertawww.tumblr.com
Oon siirtyny ajattelee lähinnä tuplakoota, mut pakko sanoa että kyllähän tää yhä hittaa. Ihan sama mitä näiden ystävyyden tms sisällöks ajattelee. Kn kasvot ja katse usein pehmenee Bn kanssa ja Bsta puhuessa just tolla tavalla. Paljon hellyyttä ja välittämistä näiden välillä.Kuvittelenko, mutta on tuolla K lla kyllä ihan tietynlainen ilme, kun B on lähistöllä. Enkä edes ole mikään shippaaja.
Edelleen joku jaksaa tätäkin kokeilla, mut ei vaan lähde, sori.Kuvittelenko, mutta on tuolla K lla kyllä ihan tietynlainen ilme, kun B on lähistöllä. Enkä edes ole mikään shippaaja.
Mummot täällä on katkeria peräkammarin mummoja, joiden mielestä exille ei voi suoltaa muuta kuin paskaa ja väleissä ei voi olla.Tai sitten vaan onnitteli niin kuin muutkin vaikuttajat.
Mä en sitä näe, enkä kyl näe mitään erityistä KK kuvissakaan. Samalla tavalla K on myös muidenkin ystäviensä kanssa kuten Joostin. K:n tapa olla kavereidensa kanssa on hellä ja välittävä. K:n koko perhe on lämmin.Oon siirtyny ajattelee lähinnä tuplakoota, mut pakko sanoa että kyllähän tää yhä hittaa. Ihan sama mitä näiden ystävyyden tms sisällöks ajattelee. Kn kasvot ja katse usein pehmenee Bn kanssa ja Bsta puhuessa just tolla tavalla. Paljon hellyyttä ja välittämistä näiden välillä.
(Itkunaurunappula oli muuten varmaan hereillä myös, tämä olis varmaan hänelle mieluinen viesti reagoida)
Totta, välittävää ja lämmintä on heiän tyyli ihmisten kanssa yleisestikin. Tästä ei oo epäilystäkään.Mä en sitä näe, enkä kyl näe mitään erityistä KK kuvissakaan. Samalla tavalla K on myös muidenkin ystäviensä kanssa kuten Joostin. K:n tapa olla kavereidensa kanssa on hellä ja välittävä. K:n koko perhe on lämmin.
Tämä. Kärtsä on poikkeuksellisen lämmin persoona ja se välittyy hänen ystävyyssuhteistaan. Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä mammojen tapaa nostaa esiin joku tietty K:n ystävyys ja korostaa sitä, koska K on niin välitön ja hellä kaikkien kanssa.Mä en sitä näe, enkä kyl näe mitään erityistä KK kuvissakaan. Samalla tavalla K on myös muidenkin ystäviensä kanssa kuten Joostin. K:n tapa olla kavereidensa kanssa on hellä ja välittävä. K:n koko perhe on lämmin.
Eilen kehui Erikaa, tykkää kun on lateksia ja niin pervoTämä. Kärtsä on poikkeuksellisen lämmin persoona ja se välittyy hänen ystävyyssuhteistaan. Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä mammojen tapaa nostaa esiin joku tietty K:n ystävyys ja korostaa sitä, koska K on niin välitön ja hellä kaikkien kanssa.
Mä en shippaa, eikä mulla ole intressejä ketään tiettyä henkilöä kohtaan. On mullakin siitä huolimatta top 10 Kärtsän ihanimmat halit lista. Yllättäen musta se Bb ja K Areena hali on mun suosikki, vaikka Bb ei muuten persoonana sytytä.Totta, välittävää ja lämmintä on heiän tyyli ihmisten kanssa yleisestikin. Tästä ei oo epäilystäkään.
Itse tämän lisäks shippaan.
![]()
K on useasti sanonut, et Erika on samanlainen kuin hän. He ymmärtävät toisiaan.Eilen kehui Erikaa, tykkää kun on lateksia ja niin pervo![]()