V
vierailija
Vieras
Onneksi ei oo enää ollu niitä ällöttäviä mahanpullisteluja kun Käärijä sai laihduttettua. Ja ei Häärijäkin sais häipyä nevadaan vääntämästä naamaansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä vtusta te näitä tempaatte. Porukka kiitehti weekend festivaaleille eikä todellakaan lennättäneet tuota apinaaEli oisko se lahja sit ihan vaan toi lento.
Ei ole häipymässä yhtään mihkään, hah hah.Onneksi ei oo enää ollu niitä ällöttäviä mahanpullisteluja kun Käärijä sai laihduttettua. Ja ei Häärijäkin sais häipyä nevadaan vääntämästä naamaansa.
No en ole ite ehtinyt kattoo niitä Häärijän reelsejä. Minun lähde on jodel.Mistä vtusta te näitä tempaatte. Porukka kiitehti weekend festivaaleille eikä todellakaan lennättäneet tuota apinaa
Ois mageeta kun ei lähtis ulkomaanrundille. Pidän peukkuja!Ei ole häipymässä yhtään mihkään, hah hah.
Ei K sinua kuuntele, vaan tekee kuinka itse tykkää. Lakkaa jo länkyttämästä. H on tärkeä osa crewta ja porukat tykkää hänestä. Näkihän sen noista tämän päivän stooreistakin, joita crew postaili.Onneksi ei oo enää ollu niitä ällöttäviä mahanpullisteluja kun Käärijä sai laihduttettua. Ja ei Häärijäkin sais häipyä nevadaan vääntämästä naamaansa.
Apina löytyy sun peilistä.Mistä vtusta te näitä tempaatte. Porukka kiitehti weekend festivaaleille eikä todellakaan lennättäneet tuota apinaa
Ei sinne Weekendeille tarvittu muita kuin K, KK ja Jesse. Muut tuli mukana ja samalla juhlittiin Häärijää. Samalla se oli lahja hänelle.Mistä vtusta te näitä tempaatte. Porukka kiitehti weekend festivaaleille eikä todellakaan lennättäneet tuota apinaa
Mikä "se"Ei sinne Weekendeille tarvittu muita kuin K, KK ja Jesse. Muut tuli mukana ja samalla juhlittiin Häärijää. Samalla se oli lahja hänelle.
Täysin turha lisäke suurimmassa osassa showta. Viimeksi kun Käärijä rundas ilman sitä, niin porukka kiinnitti huomiota, miten Käärikä nousee paremmin esille. Toivottavasti jää taas kotiin hoitamaan nassikkaansa ulkomaanrundin ajaksiEi K sinua kuuntele, vaan tekee kuinka itse tykkää. Lakkaa jo länkyttämästä. H on tärkeä osa crewta ja porukat tykkää hänestä. Näkihän sen noista tämän päivän stooreistakin, joita crew postaili.
Mulla on kyllä kiinnostus B n seurusteluihin kadonnut täysin. Ainoa järjellisen tuntuinen ihastus on ollut se muinainen Melania.Tuollaisistahan B tykkää exänsä ja aiempien seuraamiensa influjen perusteella.
No Jep. Melaniaa en kyllä edes muistaMulla on kyllä kiinnostus B n seurusteluihin kadonnut täysin. Ainoa järjellisen tuntuinen ihastus on ollut se muinainen Melania.
No milloin muka on ollut poissa? Ihan satunnaisesti jonkun kerran. Eikä tuollaista "porukkaa" ole kuin muutama sekopää. Härtsä on osa K:n showta niin kauan kuin hän niin päättää.Täysin turha lisäke suurimmassa osassa showta. Viimeksi kun Käärijä rundas ilman sitä, niin porukka kiinnitti huomiota, miten Käärikä nousee paremmin esille. Toivottavasti jää taas kotiin hoitamaan nassikkaansa ulkomaanrundin ajaksi