V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä kuinka he haluaisivat naisen tekevän aloitteen!!
Itse olen monesti tullut torjutuksi, joten aloitteentekointo on lopahtanut. Välillä mietityttää onko syy minussa vai aloitteentekotavassa.
Onko hyviä kokemuksia? Tai naisilla omakohtaisia onnistumisia aloitteen teosta?
Hyviä kokemuksia on, mutta tosin liian harvoin.Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä kuinka he haluaisivat naisen tekevän aloitteen!!
Itse olen monesti tullut torjutuksi, joten aloitteentekointo on lopahtanut. Välillä mietityttää onko syy minussa vai aloitteentekotavassa.
Onko hyviä kokemuksia? Tai naisilla omakohtaisia onnistumisia aloitteen teosta?
Varmasti se noinkin voi olla, sillä tahto seksistä nauttimiseen pitää lähteä itsestä käsin.Seksi saattaa naisesta tuntua samalta kun jos joku tunkis väkisin liian suurta sormea sieraimeen. Olis hauska nähdä mies, joka jaksais vuoskaudet tehdä alotetta, että joku aiheuttais sellasta kipua eikä sais siitä mitään mielihyvää itselleen.
Kylläpä on helppohoitoinen mies.Meillä toimii visuaalisuus, tietynlainen pukeutuminen (ei tarvi olla mitään varsinaisi seksivetimiä) ehkä hieman läpikuultavaa. Myös tuoksut toimivat.
Joskus ohikulkiessa puraisen hellästi huulesta tai korvastaKyllä se mies sieltä kohta perässä tulee...tai heti kun tilaisuus on
![]()
Kylläpä on helppohoitoinen mies.
Ei kai se nyt kovin vaarallista ole, jos urheiluruudulle jää kakkoseksi.Niin... myönnän olevani aika onnellinen nainen
Siitä huolimatta olen joskus jäänyt toiseksi urheiluruudulle. Ja mies on jäänyt toiseksi hyvälle kirjalleSellaisia me ihmiset, naiset ja miehet, ollaan.
Meillä suhteessa ehkä parhaana kantimena tietynlainen leikillisyys joka on kestänyt vuosia ja kulutusta.
Kun kysyy melkein keneltä tahansa miestuttavalta mikä on parisuhteessa pielessä tai miksi se voi huonosti, tulee kuin yhdestä suusta. Nainen ei tee koskaan aloitetta seksiin, nainen ei siis koskaan tunnu haluavan seksiä. Jokaisesta miehestä melkein järjestäin tämä on suhteen pahimpia kompastuskiviä. nainen voi antaa kun mies tekee aloitteen, nainen voi valittaa ettei nyt, väsyttää jne. mutta hyvin harvoin pidemmässä suhteessa nainen tekee aloitteen seksiin, siis jos ei oteta mukaan sääliseksiä jolloin nainen tekee rutiininomaisesti jotain kutittamista jossa nähdään haluaako mies seksiä, eli pitääkö antaa ettei se näytä naamaa.
Sama tulee esiin oli mies mikä komistus tahansa ja kävi hänellä millainen flaksi tahansa muuten elämässä, eli saanti olisi varmaa muualla.
Antaahan nainen suhteen alussa kun kaikki on jännää ja mies halutaan pitää lieassa, mutta pidemmässä vakisuhteessa tuntuu olevan järjestäin niin että mies tuntee ettei nainen halua häntä seksuaalisesti. Jokainen kaunispoikakin oli Ville Valo, George Clooney, Brad Pitt, Johnny Depp tulee vähitellen tavikseksi kun tätä näkee koko ajan ja kaikki jännitys, salaperäisyys ja fantasia häipyy, joka naisille tuntuu olevan kaikki kaiksessa kiimaan tulemisessa. Sen sijaan miehelle yleensä kelpaa sama pillu, suu ja anaali pitkäänkin jos varsi pysyy suht koht ennallaan.
Olen ollut vaimon kanssa yhdessä yli 25 vuotta. Vaimo ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta. Mä olen aika kyllästynyt vonkaamiseen.
Mikä teillä naisilla siinä aloitteen teossa on niin vaikeeta.
Olen ollut vaimon kanssa yhdessä yli 25 vuotta. Vaimo ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta. Mä olen aika kyllästynyt vonkaamiseen.
Mikä teillä naisilla siinä aloitteen teossa on niin vaikeeta.
Kun kysyy melkein keneltä tahansa miestuttavalta mikä on parisuhteessa pielessä tai miksi se voi huonosti, tulee kuin yhdestä suusta. Nainen ei tee koskaan aloitetta seksiin, nainen ei siis koskaan tunnu haluavan seksiä. Jokaisesta miehestä melkein järjestäin tämä on suhteen pahimpia kompastuskiviä. nainen voi antaa kun mies tekee aloitteen, nainen voi valittaa ettei nyt, väsyttää jne. mutta hyvin harvoin pidemmässä suhteessa nainen tekee aloitteen seksiin, siis jos ei oteta mukaan sääliseksiä jolloin nainen tekee rutiininomaisesti jotain kutittamista jossa nähdään haluaako mies seksiä, eli pitääkö antaa ettei se näytä naamaa.
Sama tulee esiin oli mies mikä komistus tahansa ja kävi hänellä millainen flaksi tahansa muuten elämässä, eli saanti olisi varmaa muualla.
Antaahan nainen suhteen alussa kun kaikki on jännää ja mies halutaan pitää lieassa, mutta pidemmässä vakisuhteessa tuntuu olevan järjestäin niin että mies tuntee ettei nainen halua häntä seksuaalisesti. Jokainen kaunispoikakin oli Ville Valo, George Clooney, Brad Pitt, Johnny Depp tulee vähitellen tavikseksi kun tätä näkee koko ajan ja kaikki jännitys, salaperäisyys ja fantasia häipyy, joka naisille tuntuu olevan kaikki kaiksessa kiimaan tulemisessa. Sen sijaan miehelle yleensä kelpaa sama pillu, suu ja anaali pitkäänkin jos varsi pysyy suht koht ennallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka naiset ei sitä..;10549600:Eihän tossa ole mitään ihmeteltävää, Suomalainen nainenhan on muutenkin aika passiivinen sänkyhommissa, eli ei siellä sängyssä tapahdu paljoa muutakaan, naisen aloitteesta. Ja tästä on ihan turha väitellä ettei tämä ole yleistä.
Olen ollut reilusti yli kahden sadan naisen kanssa ja niistä kokemuksista voin sanoa että aika toimettomia ne ovat siellä sängyssä.
Sitten jos vertaan ulkomaalaisiin naisiin niin kyyti onkin jo ihan erinlaista. Siinä mies on se ottava puoli ja nainen määrää tahdit. Miehen ei tarvitse kovinkaan paljon sanoa mitään kun nainen jo tietää kaiken mitä tehdään. Olenkin sitä monesti ihmetellyt että miten näin suuri ero voi olla naisissa ja käyvätkö ulkolaiset naiset jossain vaiheessa jonkin seksikurssin vai mistä oppivat kaikki salat. Hyvin nuoretkin jo tietävät sänkyhommista enempi kuin Suomalainen varttunut, vai opetetaanko heille sitä koulussa, tuskin kuitenkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka naiset ei sitä..;10549600:Eihän tossa ole mitään ihmeteltävää, Suomalainen nainenhan on muutenkin aika passiivinen sänkyhommissa, eli ei siellä sängyssä tapahdu paljoa muutakaan, naisen aloitteesta. Ja tästä on ihan turha väitellä ettei tämä ole yleistä.
Olen ollut reilusti yli kahden sadan naisen kanssa ja niistä kokemuksista voin sanoa että aika toimettomia ne ovat siellä sängyssä.
Sitten jos vertaan ulkomaalaisiin naisiin niin kyyti onkin jo ihan erinlaista. Siinä mies on se ottava puoli ja nainen määrää tahdit. Miehen ei tarvitse kovinkaan paljon sanoa mitään kun nainen jo tietää kaiken mitä tehdään. Olenkin sitä monesti ihmetellyt että miten näin suuri ero voi olla naisissa ja käyvätkö ulkolaiset naiset jossain vaiheessa jonkin seksikurssin vai mistä oppivat kaikki salat. Hyvin nuoretkin jo tietävät sänkyhommista enempi kuin Suomalainen varttunut, vai opetetaanko heille sitä koulussa, tuskin kuitenkaan?
Se on ihan turha väittää että jollekkin on joskus tullut pakit tai jotain muuta, josta on jäänyt sitten traumoja. Yhtä hyvin miehelekkin tulee pakkeja mutta siitä otetaan opiksi eikä vetäydytä. Ei ulkomaalaiset naisetkaan vetäydy vaan aina opitaan uutta.
Suomalaisen naisen on vaan niin helppo syyllistää joka asiasta miestä ja että mies on tehnyt minusta tämmöisen. Sehän ei taas pidä ollenkaan , paikkaansa vaan jokainen ihminen päättää omasta elämästä, mutta kun se on helpointa syyttää toista.
Yksia asia mikä tekee Suomalaisesta naisesta niin haavoittuvan on heidän oma asenne. Heidän pitää olla täydellisiä ja jos sitten joskus asiat eivät menekkään niin kuin on suunniteltu niin sitä sitten murehditaan loppu ikä ja syytellään muita. Kuitenkin totuus on että he ITSE ovat sen pettymyksen itselleen aiheuttanut, koska eivät ole olleetkaan täydellisiä....kuulostaako tutulta, no ei tietenkään....miehessähän se vika aina on.