35+ pariskunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voisi harrastaa useammin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voisi harrastaa useammin

Vieras
Mieheni tekee harvoin aloitteen. Jos en itse tee aloitetta seksiin, saattaa mennä kuukausi jopa kaksi ilman. Mitä oikein miehen mielessä liikkuu? Käyttääkö omaa kättä salaa koska mies on kuitenkin kiinnostunut seksistä mutta vaikuttaa siltä ettei enää minun kanssa sen vertaa että tekisi aloitetta. Ja en ole lihava enkä ruma, joskus nalkutan mutta muuten ok vaimo. Missä siis vika? Miehellä on vaativa työ mutta niin on minullakin. Ja kuntoilemme päivittäin joten luulisi että hyväkuntoinen jaksaisi/haluaisi useammin. Yhdessä olemme olleet 10 vuotta.

Edellä oleva mielipide ei pidä paikkaansa. Se on varmasti totta, että halukkuus vaihtelee; siis nyt ja myöhemminkin. Se on hyväksyttävä. Ja toista ei omista, eikä varsinkaam silleen, että sitoo. Puhukaa asioista avoimesti ja käykää...

miten voi olla kiinnostunut seksistä ,mutta kuitenkaan seksi ei kiinnosta , matemaattinen ongelma kun ei muista laskea edes housuja.Kukapa sitä nyt julkisesti runkkaa. Mutta kyllä mulle vittu kelpaa kun sitä vaan ois tarjolla. nyt vähän hiljaisempaa niillä markkinoilla ja puutteessa kirjoitellaan

Yhteistyössä