Nainen valitsee isänsä kaltaisen miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?!!?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?!!?

Vieras
Ja mies äitinsä kaltaisen naisen, siis mitä mieltä ootte tästä sanonnasta?
Mun mielestä typerin sanonta mitä oon koskaan kuullut, pitääkö teillä tämä paikkaansa?

anopin kanssa ollaan ihan eri aurinkokunnasta! sama sukupuoli muuten menee metsään :)
ja mies ja isä ei kyllä toisiaan juurikaan muistuta mutta ovat kyllä luonteeltaan ja arvoiltaa samanlaisia... että taitavat sittenkin muistuttaa :)

Minä kyllä olen valinnut (ehkä alitajuisesti) mieheksi mahdollisimman erilaisen kuin isäni. Sen sijaan huomaan välillä itsessäni niitä piirteitä mitä isässä inhoan.

No jaa. Ensireaktioni oli, että ei todellakaan pidä paikkansa mun kohdalla :D. Mutta kun asiaa tarkemmin miettii, niin onhan miehelläni ja isälläni paljonkin yhteistä. Molemmat on rehellisiä, työtäpelkäämättömiä, eivät osaa vain olla jouten. Molemmat tykkää merestä, veneilystä, kalastamisesta...Ja tottakai kumpikin rakastaa minua ihan mahdottoman paljon :saint:

Nooh, omasta miehestäni on sanottu jo kauan ennen kuin itse tajusin, että on samoja piirteitä kuin isäpuolessani.. Niitä olen itsekin huomannut. Ulkonäöllisestikin.
Minussa ja anopissa sitten ei olekaan mitään samaa.

Meillä ei ainakaan pidä paikkaansa. Varsinkaan, et mun ukko olisi isäni kaltainen. Ukko on kiltti kuin koiranpentu, isä ...äärimmäinen vastakohta :laugh: Mitä anoppiin tulee niin meissä ei ole mitään muuta yhteistä kuin sukupuoli ja kengännumero..

Minussa ja anopissa ei mielestäni ole oikein mitään samaa. Ihmisten kanssa tulemme toimeen molemmat, mutta muuten olemme luonteiltamme ja ulkonäöltämme sangen samanlaisia. Sen sijaan minussa ja miehen isässä nuorena on mielestäni ollut ajatusmaailmassa samaa. Onneksi minä olen kasvanut ajatuksissani aivan eri suuntaan kuin miehen isä, se suunta ei olisi ollut kenellekään hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!!?:
Ja mies äitinsä kaltaisen naisen, siis mitä mieltä ootte tästä sanonnasta?
Mun mielestä typerin sanonta mitä oon koskaan kuullut, pitääkö teillä tämä paikkaansa?

Ei pidä paikkaansa mieheni kohdalla ja toivon sydämeni pohjasta ettei myöskään minun kohdallani. Ehkä jotain kertoo, että mies ei tule toimeen äitinsä kanssa mutta minun kanssani tulee ja on tullut jo yli vuosikymmenen...

Paha sanoa ku en isipappaani sen kummemmin tunne noinniinku ihmisenä. Äiti mulle kyllä joskus povas että "sä tuut varmaa aikanaan hakemaan isähahmoa miehistä".. :whistle: ei tuo ukko kuitenkaa mitenkää isähahmo oo ku meidän lapsille vaan :D

Eli molemmat ovat rehellisiä, ahkeria, maalla asuvia, vakavaraisia ja kilttejä miehiä. Mutta mitä samaa on minussa ja anopissani.. No mekin olemme rehellisiä yms., mutta en ole läheskään niin kiltti ihminen kuin anoppini !! Tykkään juhlia ja matkustella, hän ei ole sellaista koskaan harrastanut, kiroilen yms. Olen "moderni nainen" ja äitinäkin ihan erilainen kuin hän oli pojalleen.

Me ollaan niin samalaisia isäni kanssa, että olisin varmaan kuristanut tuon mieheni, jos se olisi semmoinen kuin isäni :D Tullaan isäni kanssa loistavasti juttuun, niin kauan kuin ei asuta saman katon alla...
Minä en muistuta anoppiani pätkääkään, vaikka on kyllä niin ihana ihminen, ettei haittaa, vaikka vähän muistuttaisinki.. ;)

Kyllähän noista samoja piirteitä löytyy, kun hakee. Ovat samallalailla fiksuja miehiä =) Eroja myös toki on.
Mies on sanonut, ettei halua äitinsä kaltaista naista, mutta kyllä meistäkin varmaan samoja piirteitä löytyy.

ei pidä paikansa.

kovia ollaan anopin kanssa juttelemaan mutta aivan erillaisia ihmisä jos paremmin meidät tuntee,esim kuten mies.

Taas isääni en kovin hyvin tuntenut. oli alkoholisti.Muistan että huusi.

Otin miehen joka aivan erillainen.. ei huuda. eikä ryyppää. ja kohtelee ihmisiä hyvin

Yhteistyössä