Eikö 75 kg olekin ihan ok paino 170cm pitkälle nuorelle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sopivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis 29v nainen ja nuo mitat. Miehen mielestä tuossa on vähän liikaa ja mun mielestä ihan normaali. Tästä on keskustelu meillä tiukkaankin sävyyn. siis mikä p*rkele siinä on, että naisen pitäisi elää pelkällä porkkanalla ja olla alipainoinen.

Siis kävin lukemassa näitä kaikkia kommentteja, en todellakaan tiedä mitä pitäisi oikein sanoa..
Olen itse 171 ja painan 76kg ja olen käynyt kehonkoostumusmittauksessa. Ihanne painoni olisi testien mukaan 69kg, jolloin siis minussa ei olisi yhtään läskiä jäljellä.
Laihduin yhdessä vaiheessa paljon ja kävinkin parhaimmillaan 68.8kilossa, jolloin en syönyt juurikaan mitään. Kun söin taas normaalimmin paino pomppi 72-74kg välillä.
Mutta sen halusin tulla kertomaan että kaikkien pitäisi pitää suunsa kiinni kaikesta tästä "ihannapaino" potaskasta..jos jollakin arveluttaa oma paino niin käykää hyvät ihmiset siellä inbody-mittauksessa! Sieltä se totuus paljastuu! Se kertoo kaiken mitä ja kuinka paljon sieltä sun kropasta löytyy. Olen itsekkin ollut avustamassa testien tekemistä ja olen saanut huomata näitä kuinka hoikat "hyväkuntoiset" tyttöset ovatkin vaan pelkkää läskiä ja lihasta ei läydy melkein ollenkaan..että pointtina nyt tässä on se että jokaisen tulisi katsoa itseään eikä miltä toinen näyttää..

Ja mitä tuohon ettei kilot muka karsiinnu kävelemällä..itselläni kyllä kilot ovat karsiutuneet kävelemällä oikein hyvin ja nopsasti. Se riippuu ihan siitä kävely tyylistä, löntystääkö menemään vai käveleekö reippaasti eteenpäin. Kaikkien pitäisin etsiä itsellensä hyvä/sopiva liikuntamuoto ja ruokavalio.

Yhteistyössä