Nainen 30 v, mies 17 v, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin erilaiset elämäntilanteet ja kokemukset... En toivoisi, että esim. oma poika sitten joskus hyppäisi suoraan lapsiperheen elämään vaikkapa lukion kakkoselta. Kuulostaa aika kamalalta.
Ikäero kuulostaisi pahalta myös toisinpäin, mitä yhteistä olisi 17-vuotiaalla tytöllä ja 30-vuotiaalla kolmen lapsen isällä?
En vaan jotenkin voi uskoa, että kestäisi alkuhuumaa pidemmälle.

Niin entäs jos seurustelu kumppani eli neito on 16 vuotias mutta juksaa ikänsä että onkin 15 vuotias ja on sitten 32 vuotiaan miehen kaa ihan omasta tahdostaan eikä kyse olisi mistään hyväksi käytöstä esim...

Jokainen, joka on elänyt nuoruuden, tietää että 17-vuotiaana rakastutaan itse rakastumisen tunteeseen eikä mikään järki riitä punnitsemaan suhteen järkevyyttä. Tossa iässä pojille riittää pelkkä seksin saaminen että kokee sitoutuvansa suhteeseen. Ja mitä tulee naiseen, niin taitaa odottaa pojalta jotakin, mihin toisen rahkeet ei yksinkertasesti iän puolesta riitä. Jos olisi minun poikani, niin olisin tosi vihainen, surullinen ja hämmentynyt - ja kyllä, edellyttäisin tältä aikuiselta kolmen lapsen äidiltä, että suhde loppuu välittömästi.

näin ahdasmielistä porukkaa tuntematta asianosaisia? Joskus voi nuori mies olla paljon ikäistään vanhemman oloinen ja kypsä vaikka tuo "täysi-ikäisyyden" mahtava ja kaikensuova rajapyykki ei ole ylittynytkään. Rakkaus ei aina katso ikää vaikka ympäristö onkin heposti tuomitsemassa nämä erilaiset suhteet tuhoon. Ihmisen ikä ei ole ratkaiseva vaan se,miten hyvin ihmiset tulevat toimeen keskenään.
Pikkuisen suvaitsevaisuutta kehiin ja antakaa rakkaudelle mahdollisuus,ei heti pidä tuomita naista kehdonryöstäjäksi=(

Tunnen parin, jolla on vastaava ikäero, vissiin enemmänkin, muta poika oli kyllä jo noin 22 kun alkoivat seurustella. Eniten mä niettisin, mitä liikkuu naisen päässä, joka kestää selasta koltiaista.

mä olin ite 17v niin rakastunu mua 4v vanhempaan mut tää kundi sano et mä olen liian nuori..sillon se tuntu TOSI pahalta...onhan niitä..joku ei oo viä 30v "täysin kypsä"..

jos poika ois mun lapsi niin oisin kyllä ihan raivona, tai jos ois toisinpäin (eli mies 30 ja tyttö 17) niin olisin sillonki ihan raivona.. mua ei ois tossa iässä voinu vähempää kiinnostaa noin vanhat miehet,vaikkakin monella kaverilla oli 15veenä yli kolmekymppisiä ukkoja..

17-vuotias on lapsi vielä, ja voiko oikeesti kolmekymppisellä naisella ja 17-vuotiaalla pojalla olla tarpeeksi yhteisiä intressejä...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
*HUOM :attn: * Kyse EI ole minusta =) vaan ihan jostain toisesta.

Minkälaisen ennusteen antaisitte suhteelle, jossa nainen on 30-vuotias kolmen lapsen yh-äiti, ja mies/poika on 17-vuotias lukiolainen joka asuu vielä kotona?

Ajattelen, että naisella ei ole kaikki ihan kohdallaan, kun noin nuoreen sekaantuu. Tosin osa tuonikäisistä on tosi kypsiä.

Jotenkin karsastan.

Varmaan tuo on ihan sama tilanne, kuin jos 30 vuotias mies tapailisi 17 vuotiasta tyttöä.
17 vuotias ei ole mikään mies vaan poika. Mutta silloin, jos ollaan oikeasti ihan vakavissaan, niin tuo voi onnistua, kunhan pääpointtina ei ole olla kehdonryöstäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja jani kolehmainen:
Niin entäs jos seurustelu kumppani eli neito on 16 vuotias mutta juksaa ikänsä että onkin 15 vuotias ja on sitten 32 vuotiaan miehen kaa ihan omasta tahdostaan eikä kyse olisi mistään hyväksi käytöstä esim...

Nyt mulla meni vähän ohi?
Mitä sä tällä tarkoitat?

tää alkaa olemaan vähän kuin että joku ei ymmärrä kun joillain on ulkomaalainen puoliso, toinen taas puoltaa aborttia mikä on taas toiselle kauhistus ym... toi ikäerojuttu on kuitenkin vaan pieni asia parisuhteessa,eli toisten kauhistelu on aivan turhaa ja lapsellista=)

Alkuperäinen kirjoittaja kompostori:
Tiedän vastaavanlaisen tapauksen, poika oli kyllä 19v ja nainen yli 3kymppinen yh. Menivät naimisiin ja edelleen ovat. Yli kymmenen vuotta liittoa takana.

Mun tuntema pari on molemmin puolin juuttunu teini-ikään ja käyttäytyy kun pennut, vakka sopassa on lapsia -vanhimmat niistä kyllä jo aikuisia.
Nytkin on toisille sanoneet et ero on valmis ja toisille että syyskuussa vasta pitää päättää lopulisesti :/ Ja nuorin pentu parkuu kun hänellä ei o kotia :(

Yhteistyössä