näistä asioista tiedät tulleesi vanhaksi-jatka listaa

vanhus
Siitä sen lähinnä huomaa, että jos edes valvoo illalla pitkään niin siitä seuraa ihan hirveä "darra". Seuraavan päivän nuokut, lötköttelet soffalla ja odotat että lapsi nukahtaa päikkäreille jotta saisi itsekin nukahtaa. Ja jos tuohon valvomiseen on yhdistänyt viinin, niin se väsy on x 2.
 
"puuhippa"
[QUOTE="tiiu";30187873]Kun huomasin miettiväni lääkärissä onkohan tolla lääkärillä jo ajokortti vai kulkeeko se mopolla työmatkat...[/QUOTE]

Musta on niin hävytöntä, että lääkärit on ihan teinejä, missä välissä ne on noin nuorentunu?



-kun silakkapukuiset seilorit näyttää ihan 15v. jätkiltä vaikka ihan "muutama" vuosi sitten ne näytti miehiltä.
 
En tiedä onko tätä muilla, mutta se kun enää en innosta hihkuen ole ottamassa vastaan uusia IT-tai mobiilisovelluksia vaikka ennen olin melkein nörtti.

Ja se kun tuttu teini selostaa mulle "voi lol" -huokaisujen säestämänä mikä on Spotify, WhatsApp, miten Facebook toimii jne.
 
43v
[QUOTE="Miimu";30187853]Kun lääkärisi näyttää lapsesi ikäiseltä..[/QUOTE]

Jep. Olin ihan järkyttynyt, kun hammaslääkärinäni oli stadin slangia vääntävä teini-pissikseltä näyttävä naikkonen.
 
43v
[QUOTE="Kemeli";30188233]Kun Prismasta löytyy ihan kivoja vaatteita.[/QUOTE]

Sopii kuvaan. Se on nykyään yksi lempikaupoistani. Juuri ostin sieltä saapikkaat, kesällä laukkuja ja kesävaatteita, keväällä tekonahkatakin.
 
Kitinä
Kun vauvan itkun kuullessaan huokaisee helpotuksesta ettei koskaan enää.

Kun treenaa eläkeläisten kanssa samaan aikaan.

Kun juhlissa syöminen kiinnostaa enemmän kuin juominen.

Kun tietää mitkä on plussatarjoukset just nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
"Mukamaspipsa"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30187530:
ihan asiasta kolmanteen, tajusin just et olen ollut nyt jo yli puolet elämästäni äiti.

esikoinen on 21v 6kk ja itse täytän 3kk päästä 42v
Tuli tästä mieleen, kun mulla oli samanmoinen tilanne, niin laitoin tyttärelle viestin, että ajatteles, olet ollut ollut olemassa tasan puolet elämästäni.
Tytär vastasi, että "ja ajatella, että sä olet ollut olemassa koko elämäni". :D
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
"mmmm"
- ystävän kanssa päivittelet, ettei voi käydä enää tanssimassa yökerhoissa, kun nykymusiikki on niin kamalaa ja niin lujalla, ettei kuule mitään ja valoista tulee migreeni tai pahoivointia ainakin...

- olet viihteellä kummipoikasi kanssa...
 
"Anu"
Siitä, kun karvat kasvavat siellä, missä niiden ei pitäisi kasvaa ja eivät kasva siellä, missä niiden pitäisi kasvaa.. juuri eilen leikkasin eilen mieheni hiukset (+siistin orastavan kaljun!) ja samalla hiustenleikkuukoneella otin myös korvakarvatupot pois, eikä me nyt kettu vieköön olla mitään vanhoja ja kalkkiksia!!

Paitsi, että 12-vuotias tyttäreni laittoi eilen Lumiaani sähköpostin.. "äiti hei, miten sä olet tullut toimeen ilman tällaista.. ??"
 
"hmm"
eilen ukkeli oli yömyöhään töissä niin ajattelin että voisin mennä baariin. istuinkin siellä jo, mutta mielessäni pyöri juomisen, iloisen humalan, seuran ja hauskojen juttujen sijaan vain se, että kärsin vähintään kaksi päivää krapulasta tämän takia ja sunnuntai menee ihan hukkaan, kun silloin voisi vielä pestä pyykkiä ja hakea tulevan viikon ruokaostokset. lähdin takaisin kotiin torkkumaan television eteen :)
 
vvvv..
Siitä kun osaat arvostaa hyvää ja tehokasta pyykin- ja astianpesukonetta. Sijoitat niihin jopa hieman ylimääräistä, vaikka se tarkottaisikin sitä, ettet todellakaan sitten osta niitä hienoja korkeita korkoja
 
bud
Olen kyllä vasta 28v, mutta vanhaksi olen tuntenut itseni jo pari vuotta sitten, kun ostin ekat saappaani sitten ala-asteen. Nyt mulla on jo kahdet, toiset on keltaiset, pitkävartiset ja nauhalliset ja niin ihanat!! En olisi ikinä uskonut käyttäväni saappaita enää. Ne oli niin juntit. ;)
 

Yhteistyössä