näistä asioista tiedät tulleesi vanhaksi-jatka listaa

"Riipputisurupuska"
Alkuperäinen kirjoittaja Kitinä;30188274:
Kun vauvan itkun kuullessaan huokaisee helpotuksesta ettei koskaan enää.

Kun treenaa eläkeläisten kanssa samaan aikaan.

Kun juhlissa syöminen kiinnostaa enemmän kuin juominen.

Kun tietää mitkä on plussatarjoukset just nyt.
Nämä on tosia!! =)

"Minä vain"
Siitä, kun pienenä lapsena omat vanhemmat tuntuivat ihan hirveän vanhoilta ja nyt olenkin kohta jo itse saman ikäinen kuin mitä he olivat silloin kun he tuntuivat minusta ihan hirveän vanhoilta.

- kauhistelet teinityttöjen napapaitoja & pakarat paljastavia farkkusortseja muistamatta, että pukeuduit itse samalla tavalla vuonna 1995

-sinua nuorempi dj tuijottaa yökerhossa ihmeissään, kun pyydät haddwayn "what is lovea" " tai prodigyn "no goodia"

-ennen juoksit talvipakkasilla toppahousuja karkuun, nyt juokset etsimässä niitä komeroista " 25c pakkasta! missä hitossa on miun toppahousut?!!"

-et festareilla nuku enää mistään hinnasta teltassa, vaan menet hotelliin tai kaverin sohvalle

-et voi enää korvata päivällistä kahvilla tai karkkipussilla saamatta migreeniä tai närästystä
Kun luet "näistä tiedät tulleesi vanhaksi" -listaa, ja jo eka kohdassa tajuat, ettet todellakaan ollut enää teini vuonna 1995...

Täydellisen epätäydellinen
Kun tiedät paremmin hallituksen ja eduskunnan puheenaiheet ja päätökset kuin listahitit.

Kun joudut selittämään lapsellesi ketä olivat Kekkonen tai Seppo Räty.

Kun ikäisesi ystävä tulee viihteelle ja toteaa että ei löytänyt mitään päälle pantavaa mutta tuli silti ja tajuat ettet ole itse enää vuosiin edes peiliin vilkaissut kun olet lähtenyt ulos. Ja lähdette kotiin nukkumaan siinä vaiheessa kun muut baarissa alkavat olemaan liian humalassa eli noin yhdeksän aikaan.

Kun löydät aamulla labrajonosta yhteisiä puheenaiheita harmaahapsisten mummojen ja pappojen kanssa. Yleensä liittyvät lääkitykseen ja vaivoihin.

vierassss
Kun Bruce Springsteeni alkaa kuulostamaan tosi hyvältä...
Kun oluen ostaessasi myyjä ei kysy papereita, koska todellakin näytät yli 30 -vuotiaalta...
Kun et erota toista teiniä toisesta, kaikki saman näköisiä...
Kun pomosi on sinua vähintään 10 vuotta nuorempi...
;)

Dead parrot
Kun uimarannallakin hakeudut suojaan auringolta.

Kun vuodenaikojen vaihtuessa huomaat ajattelevasi haikeasti, kuinka niin nopeasti jälleen taas meni se kesä jne.

Kun ajattelet enemmän mennyttä kuin odotat tulevaa.

Ken guru
Tosi hyviä suurin osa täällä.

Lisään, että liian pitkien yöunien (7h+) jälkeen on krapulainen olo.

Kun et edes muista milloin viimeksi nukuit puoleenpäinään tai yli.

Krapula tulee yhden, kahden siiderin jälkeen..

-Päikkärit otettava joka pv. Ja niitä rakastaa.
-Ei näe lukea enää pieniä pränttejä, vaan pitää ottaa ruokakaupasta ostetut rillit avuksi.
-Nukahtaminen nojatuoliin kesken ohjelman.
-kalja on hyvää ja sitä kuluu
-ei pysty enää juoksemaan
-öisin on käytävä kusella, yleensä 2 kertaa

Yhteistyössä