Kun huomaa olevansa veemäinen tiukka täti teineille kun ei jaksa eläytyä siihen miltä tuntuu olla 15-vuotias kauhealla esittämisen ym tarpeella.
Joo. Ne on jotenkin niin kamalan ehdottomia, mustavalkoisia ja kaikkitietäviä. En jaksa kovin tarkkaan muistaa, mutta lienen itsekin ollut aikanaan sellainen - nykyään tiedän aika vähän mistään, ja siitäkään vähästä, minkä luuken tietäväni, en oo ihan satavarma.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30191081:Ikääntymisen huomaa myös siitä, että pitää nuoria ihmisiä kauhean vanhanaikasina ja jäykkiksinä.
tämä jotenkin pervolla tavalla totta, vaikkei ehkä haluisi olevankaan. voin kaiken 100%:sesti myöntää kohdallani todeksi. hammasjutut ei mene tasan yks yhteen, mutta kuitenkin lähes.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30191081:2kymppiset pätemässä vanhaksi tulemisketjussa.
Anna mun kaikki kestää.
Mä en siis pidä itseäni vieläkään oikeasti vanhana, mutta tää on hauska ikä kun huomaa että keho alkaa luhistua rytinällä (siis jos ei ole himourheilija). Kohta ei oo enää hampaitakaan, alhaalta enää etuhampaat vetämättä, mä en ois koskaan uskonut että hyvähampaisena (vain 1 reikä 22vuotiaana, kouluikäisenä ei ainottakaan) ihmisenä oisin vähän yli 40vuotiaana tilanteessa jossa alan miettiä että mullahan voi olla 5kymppisenä jo tekarit suussa, ainakin puoliksi.
Tuhero on kokoajan märkä. Oli se nuorenakin, mutta ei sentään kokoajan.
Ikääntymisen huomaa myös siitä, että pitää nuoria ihmisiä kauhean vanhanaikasina ja jäykkiksinä.
Haikeana myös muistelen vanhoja hyviä aikoja, jolloin maailma oli oikeesti kivempi paikka ainakin musiikin ja viihteen puolesta. En haluaisi olla lapsi tai nuori nyt.
Ihminen on niin vanha kuin miksi se itsensä tuntee. Hohhoojaajaa, taidanpa ottaa rollaattorini ja lähteä käyttämään koirat ulkona.En mie ole vanha, olen vain nuorena kalkkeutunut
Osui ja upposi.Alkuperäinen kirjoittaja Kitinä;30188274:Kun vauvan itkun kuullessaan huokaisee helpotuksesta ettei koskaan enää.
Kun treenaa eläkeläisten kanssa samaan aikaan.
Kun juhlissa syöminen kiinnostaa enemmän kuin juominen.
Kun tietää mitkä on plussatarjoukset just nyt.
Ne lukulasit kyllä saa sen telkan kuvan entistä huonommaksi Telkkaa pitää katsoa lukulasien yli. Läppärillä joutuu kyllä lasit kaivamaan esiin, että saisi jotain selvää, pöytäkoneella ja isolla näytöllä sentään vielä pärjää ilman. Kirjoja on turha yrittää ilman laseja lukea, sanomalehdestä menee otsikot ilman.-et näe telkkaa kunnolla, joten alennut ostamaan marketin lukulasit!