A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Minusta on muuten aika hassua kuinka aikuiset ihmiset pitävät jotain vapun juhlintaa maailman tärkeimpänä asiana. Minua hymyilyttää kun muistelen kuinka lukioikäisenä odotettiin vappua viikkotolkulla, ja maailma kaatui jos vappuna olikin huono ilma eikä viitsinyt mennä Ruusiksen rantaan heilumaan kännissä.
Nykyään vappu merkitsee minulle juhlan tekemistä lapsille ja mukavaa vappulounasta. Outoa että aikuisille ihmisille on niin tärkeää päästä saamaan osansa vappuhulinasta vappuaattona ja pitää jotain kotibileitä. Vai minkä ikäinen ap oikein olikaan?
Mä olen 26Eipä se vappu nyt maailman tärkein asia ole, mutta se on päivä, jolloin muut opiskelijaystävät ovat liikenteessä ja perinteisesti on tapana ollut syödä ja juoda yhdessä. Se on myös aikaa, jolloin opiskelukiireet alkaa helpottaa ja näkee taas ystäviä. Tärkeä juhla meidän porukalle ja aika monelle muulle opiskelijalle.
Niin, ja mä en siis pidä mitään "kotibileitä" vaan ihan illanistujaiset kaveriporukalle, jossa jutellaan, juodaan viiniä ja syödään. Näin tekee aika monet muutkin, jopa yli lukioikäiset![]()
Mielestäni naapurisi oli ihan kohtelias kun pyynnöt esitti kauniisti. Sinä voit puolestasi olla kohtelias ja pyrkiä ystäviesi kanssa olemaan hieman hiljempaa ja lähtemään ajoissa muualle jatkoille.![]()
Niin, kuten jo sanoin, tapanamme ei ole muutenkaan metelöidä, mutta kun niistä ihmisistä lähtee ääntä kuitenkin jonkin verran aina, ilman öykkäröintiäkin, sitä normaalia keskustelun ääntä. Valitettavasti en voi tällä kertaa asiaa paljon auttaa. Jatkoille lähdemme luultavasti ennen virallista hiljaisuutta, kuten ennenkin eli kymmenen maissa. Ennen sitä ei ole oikein paikkaa minne mennä