E
erakko
Vieras
Minusta tuntuu että kyllä. Meillä on yksi lapsi 4v. Hän on päivät päiväkodissa ja me miehen kanssa töissä siis. Arkena meillä ei juuri koskaan käy ketään. Viikonloppuisin nähdään joko miehen veljeä perheineen, minun siskoa ja hänen tyttöä tai sitten mummoja tai pappoja. Ehkä kerran kuussa käyn lenkillä yhden uuden tuttavuuden kanssa jolla samanikäinen lapsi kuin minulla, tytöt ovat rattailla usein mukana, olen kutsunut heidät kyllä kyläänkin, mutta katotaan kuinka tuo tulee toteutumaan. Joskus ehkä kerran kuussa miehen yksi kaveri käy meillä ja minun kauempana asuvia kavereita lapsineen lyhyellä visiitillä käy ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuussa, tai me heillä. Lisäksi miehen sisko käy poikansa kanssa ehkä kerran kuussa tai kahdessa.
Tuntuu että meillä on tosi hiljaista. Tytöllä ei vielä ole sellaisia kavereita jotka kävisivät vapaa-ajalla. Nyt olen sitäkin puolta yrittänyt vähän viritellä ja olen kutsunut yhden kaverin jonkun hoitopäivän jälkeen meille kylään. Mutta siis tuntuu että meillä ei käy KETÄÄN. Olemme kyllä niin rauhallisia, samoin lapsi, että liekkö meistä olisi monelle edes suurta iloakaan.
Minkälaista sosiaalista elämää teillä muilla on?
Tuntuu että meillä on tosi hiljaista. Tytöllä ei vielä ole sellaisia kavereita jotka kävisivät vapaa-ajalla. Nyt olen sitäkin puolta yrittänyt vähän viritellä ja olen kutsunut yhden kaverin jonkun hoitopäivän jälkeen meille kylään. Mutta siis tuntuu että meillä ei käy KETÄÄN. Olemme kyllä niin rauhallisia, samoin lapsi, että liekkö meistä olisi monelle edes suurta iloakaan.
Minkälaista sosiaalista elämää teillä muilla on?