[QUOTE="Huh";29155928]No kivempi tunne sillä sun turrellas tuli, kun johtaja jäi tumput suorina seisomaan ja toivoi parasta.[/QUOTE]
Onko tullut mieleenkään että inhimillistät koiria pikkusen liikaa. Eläin ei ajattele kuin ihminen. Eikä se iltapuulle käydessään jää unettomana märehtimään että Voi vitsit kun se omistaja ei nyt mua suojellutkaan. Ja sinä et tasan osaa koirien kieltä koiran puolesta niin hyvin kuin koira itse, joten antaa niiden itse hoitaa kommunikointi keskenään. Ja sylissä ollessaan tämä koira ei olisi pystynyt tekemään mitään alistumisen tms merkkejä, vaan päinvastoin eleet olis ollu (isojen koirien vinkkelistä katsoen) kukkoilun puolella ja sitten olisi voinut käydä TOSI huonosti niin ap:lle kuin hänen koirallekin. Plus että nyt tämä puudeli ei jatkossakaan yhdistä syliä vaaratilanteeseen (yleinen virhe mikä tehdään pennulla ja pikkukoiralla, otetaan syliin vaaratilateessa).
Ap, teit oikein.
Terv. nimim. Ison koiran omistaja, joka ei juokse vapaana muualla kuin aidatulla alueella, ei edes metsässä koska ei ole kiltti koira.
Ja koirat on mutenkin, kaikkien pidettävä kaupunkialueella kiinni, oli siinä pikku metsä tai ei. Piste.