Nää ihmiset on niin liikkiksiä kun myyvät rakkaita esineitään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIIVILIINA-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yrittänyttä ei laiteta. Ihan oikeasti jollain voi olla rattaisiin sopivat renkaat.
Ymmärsin kyllä, että naurettiin pikku vialle, että renkaat puuttuu. Se ois muakin huvittanut, jos tuotetta ei olisi mainostettu parvekerattaina.
Eihän siellä parvekkeella kai kukaan puki päästä päähän, että ihan sama, vaikka ei renkaita :)

Ja mun mielestä nuo oli ihan nätit rattaat. Mutta mä en pidäkään nykyajan retrojutuista. Itse olin olemassa sinä retroaikana ja sen koommin meillä ei ole retroa näkynyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Voi murut pienet, ei ollu tarkotus nyt ketään haukkua. Mua vaan hymyilytti toi ilmo. Hei tarviiko sen pipon niin kovasti kiristää..

Ja oikeesti pointti on se että, tunnearvo on jotai sellasta mitä ei voi toinen tajuta ;)

Minua taas huvittaa ihan suunnattomasti miten jotkut täällä puolustuvat linkin rattaita kuin suurempaakin kansallismonumenttia ja suorastaan loukkaantuvat verisesti toisten kirjoituksista.

Niiih...Voihan noita käyttää PALJON muuhunkin, kuin lapsen siirtelyyn paikasta a, paikkaan b. Näinkin joku ilmaisi :D.
Käyttövinkkejä pinoon! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikään ei kyllä koville ota, sinulla ilmeisesti ottaa kun koet tarvetta "jankkaamiseen". Liekö sulla persoonassa jokin ongelma sitten.

Itse jankutat ihan samallalailla :(. Pata kattilaa soimaa!

No voi snif ja nyyh :(

Niimpä :D. eipystyluovuttamaan...ei vaan pysty.
Kaivelepa se rikka ensin omasta silmästäsi ja keskity vasta sitten naapurin silmään ;).

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Voi murut pienet, ei ollu tarkotus nyt ketään haukkua. Mua vaan hymyilytti toi ilmo. Hei tarviiko sen pipon niin kovasti kiristää..

Ja oikeesti pointti on se että, tunnearvo on jotai sellasta mitä ei voi toinen tajuta ;)

Minua taas huvittaa ihan suunnattomasti miten jotkut täällä puolustuvat linkin rattaita kuin suurempaakin kansallismonumenttia ja suorastaan loukkaantuvat verisesti toisten kirjoituksista.

Niiih...Voihan noita käyttää PALJON muuhunkin, kuin lapsen siirtelyyn paikasta a, paikkaan b. Näinkin joku ilmaisi :D.
Käyttövinkkejä pinoon! :laugh:

Hullulla halvat huvit?

Mikään ei kyllä koville ota, sinulla ilmeisesti ottaa kun koet tarvetta "jankkaamiseen". Liekö sulla persoonassa jokin ongelma sitten.

Itse jankutat ihan samallalailla :(. Pata kattilaa soimaa!

No voi snif ja nyyh :(

Niimpä :D. eipystyluovuttamaan...ei vaan pysty.
Kaivelepa se rikka ensin omasta silmästäsi ja keskity vasta sitten naapurin silmään ;).

Mut mitä jos mulla ei ole silmää, eikä naapurillakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Yrittänyttä ei laiteta. Ihan oikeasti jollain voi olla rattaisiin sopivat renkaat.
Ymmärsin kyllä, että naurettiin pikku vialle, että renkaat puuttuu. Se ois muakin huvittanut, jos tuotetta ei olisi mainostettu parvekerattaina.
Eihän siellä parvekkeella kai kukaan puki päästä päähän, että ihan sama, vaikka ei renkaita :)

Ja mun mielestä nuo oli ihan nätit rattaat. Mutta mä en pidäkään nykyajan retrojutuista. Itse olin olemassa sinä retroaikana ja sen koommin meillä ei ole retroa näkynyt :D

Samalla periaatteella voit nostaa nojatuolin parvekkeelle ja laittaa lapsen siihen päikkkäreille. Kai niiden parvekerattaidenkin olisi hyvä liikkua edes muutaman metrin...Tai siis liikkuuhan nuokin, kun vaan tuuppaajalla on voimaa :D...

Ajattelinkin sinun olevan näkövammainen :).

Ajattelit mutta mihin päätökseen tulit?
Aiempihan oli vain "jossittelua"- mitä JOS mulla ei ole silmää... ajattelit tästä ettei ole? Ajattele loppuun :)

Toisin sanoen, sinun on mahdoton päätellä olenko näkövammainen vai enkö, voit tietysti ajatella asiaa vaikka miten pitkään.

Ajattelinkin sinun olevan näkövammainen :).

Ajattelit mutta mihin päätökseen tulit?
Aiempihan oli vain "jossittelua"- mitä JOS mulla ei ole silmää... ajattelit tästä ettei ole? Ajattele loppuun :)

Toisin sanoen, sinun on mahdoton päätellä olenko näkövammainen vai enkö, voit tietysti ajatella asiaa vaikka miten pitkään.

jankutijankutijankutijankuti

jankjankjank

Hyvää yötä saatanansairas = ss.

En jaksa jankata yksinkertaisen ihmisen kanssa tämän enempää ¤muisk¤

Toivon mukaan keksit huomenna jotain järjellisempää tekemistä tylsään elämääsi :).

Alkuperäinen kirjoittaja viuuuhs:
Alkuperäinen kirjoittaja pimeitä on kaikenlaisia:
Alkuperäinen kirjoittaja viuuuhs:
Alkuperäinen kirjoittaja viuuuuhs:
Hullulla halvat huvit?

sinulla?

Tuskin. Just maksoin 5000e eeeerittäiiiiiin nautinnollisesta huvista =P

???

?????????????????itelles...
lentokenttä odottaa jälleen =P

Mitä sinun tämän ketjun kommentointisi liittyy yhtään mihinkään? :o