Nää ihmiset on niin liikkiksiä kun myyvät rakkaita esineitään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIIVILIINA-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
On sulla ilmeisesti vaikeaa elämässä.
Taidat olla kiusattu tai kiusaaja ja purat taas tapasi mukaisesti oloasi vähän iltasella.

Huuda hei sinä noi, kun noin paatoksella niiden puolesta vauhkoot. Teet kulttuuriteon :).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
No jos noi on SUN tai jonkun muun mielestä rumilukset ja kammotukset, niin mitä se teidän napaa kaivaa jos kaikki eivät ajattele vain ulkonäköä, ja jollakulla on niille jotain käyttöä? Parempi ensin kysyä kuin nakata suoraan kaatikselle. Sitäpaitsi kärryjä voi käyttää muuhunkin kuin pelkän lapsen kuljettamiseen paikasta toiseen.

No nii-i. Noihinhan saa kätsät parvekekukkasetkin istutettua, jos tulee kuuma päivä, voi kääntää kuomun suojaksi.

apua...hervoton ajatus :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Yks suuttuu kun meitä ei kiinnosta ostaa renkaattomia rattaita lapselle. Joo nöyriä ollaan, mut joku raja siihenkin.

Miten musta vaikuttaa että aika moni suuttui jos jota kuta ei kiinnosta ns. haukkua näitä rattaita. Jostainhan se on vikistävä, vaikkapa sitten netissä olevista rattaista.

Pistäkees kuvia lapsienne rattaista niin päästään arvioimaan kuoseja.

Jep, tuntuu olevan 3 vastaan muut!

Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
No VOISIHAN sellainenkin sattua, että jollakulla olisi nimenomaan noihin kärryihin sopivat ehjät renkaat ja tuo muu osa olisi mennyt rikki. Tässäpä heille oiva tilaisuus saada kokonaiset rattaat.

HALOOOOOOO, ONKS VALOOOOO???

Sokeelle? Kuka ottaisi moisia rumiluksia nurkkiinsa vaikka saisi tukon rahaa kaupanpäällisiksi? Mieluummin lapsi kokonaan ilman kärryjä, kuin moisiin kammotuksiin.

Lukaisepa ss:n viesti tuosta ylempää, niin kuulet sinäkin järjen ääntä!

Luin jo (ikävä kyllä ) .

"Upeaa että teidän lapsilla on kaunis kuosiset rattaat, ihka uudet ja aidot, ei missään nimessä kierrätyskamaa."

Näiden kriteerien ja kyseisen linkin rattaiden väliin ei siis sovi mitään??? :whistle:

joo, minullakin on käytetyt rattaat mutta niissä on sentään renkaat! ja tulivat ihan kaupan päälle!
:D

No mutta hei, laitapa toki kuvaa näistä rattaista. Päästään katsoon missä siun nico petteris istuu, olisko jtn keltaruskeaa retroa joka muistuttaa koiranpaskaa kusiläikässä :laugh:

Oot nIIIIN tyylikäs :laugh: NOT

No, laita kuva.

No jos noi on SUN tai jonkun muun mielestä rumilukset ja kammotukset, niin mitä se teidän napaa kaivaa jos kaikki eivät ajattele vain ulkonäköä, ja jollakulla on niille jotain käyttöä? Parempi ensin kysyä kuin nakata suoraan kaatikselle. Sitäpaitsi kärryjä voi käyttää muuhunkin kuin pelkän lapsen kuljettamiseen paikasta toiseen.

No nii-i. Noihinhan saa kätsät parvekekukkasetkin istutettua, jos tulee kuuma päivä, voi kääntää kuomun suojaksi.

:laugh::laugh::laugh:

Miten musta vaikuttaa että aika moni suuttui jos jota kuta ei kiinnosta ns. haukkua näitä rattaita. Jostainhan se on vikistävä, vaikkapa sitten netissä olevista rattaista.

Ei ne meidänkään rattaat ollu kalleinta, hienointa ja kauneinta. Ihan normit perusrattaat. Mutta kyllä niissä sentää renkaat oli!

Mut en mä koskaa osannu niitä renkaita minkäänlaisena ostokriteerinä pitää.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ei ne meidänkään rattaat ollu kalleinta, hienointa ja kauneinta. Ihan normit perusrattaat. Mutta kyllä niissä sentää renkaat oli!

Mut en mä koskaa osannu niitä renkaita minkäänlaisena ostokriteerinä pitää.. :xmas:

Nyt on iltakahvit näppiksellä :laugh::laugh::laugh:

En ole taas hetkees hirnunu näin paljon :laugh:

Täällä nyt on naurettu ku alaluokkalaiset pennut rattaiden kuoseille enkä ainakaan itse ymmärrä että miten kuiva täytyy mielen ja huumorin olla, että tosissaan röhöttää kierrätyskamalle.

Onko täällä jtn 16v. yh-äitejä jotka ei eläessään ole aiemmin kierrätyskamaa nähneet....

No viekää te kaikki kama kaatikselle mutta älkää jaksako olla NOIN lapsellisia :headwall:

[

No mulla itseasiassa oli. Mut en ajatellut niitä ostaessani, et olisin erikseen alkanut kyselemään, et "onhan niissä rattaissa pyörät".

Alkuperäinen kirjoittaja juli:
Täällä nyt on naurettu ku alaluokkalaiset pennut rattaiden kuoseille enkä ainakaan itse ymmärrä että miten kuiva täytyy mielen ja huumorin olla, että tosissaan röhöttää kierrätyskamalle.

Onko täällä jtn 16v. yh-äitejä jotka ei eläessään ole aiemmin kierrätyskamaa nähneet....

No viekää te kaikki kama kaatikselle mutta älkää jaksako olla NOIN lapsellisia :headwall:

Olisko sun aika vaihtaa pinoa tai panna koko tietokone kiinni :hug:.

:D

Löysääs vähän pipoo.. :xmas:

[Täällä nyt on naurettu ku alaluokkalaiset pennut rattaiden kuoseille enkä ainakaan itse ymmärrä että miten kuiva täytyy mielen ja huumorin olla, että tosissaan röhöttää kierrätyskamalle.

No sehän tässä olikin pääsyy tälle naurunremakalle.

Yks suuttuu kun meitä ei kiinnosta ostaa renkaattomia rattaita lapselle. Joo nöyriä ollaan, mut joku raja siihenkin.

Tätä mäkin hirnuin :D.

Kauheet kilarit veti :D!

Jos teidän mieliala murtuu ja kiihtyy, kulkee kuin vuoristorataa, internetin vuoksi niin en voi todeta kuin että... on se kovaa elämä teillä.

Itse en saa kilareita netissä, netistä. (Jos minuun vihjaatte)

Kauniita unia.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
[Täällä nyt on naurettu ku alaluokkalaiset pennut rattaiden kuoseille enkä ainakaan itse ymmärrä että miten kuiva täytyy mielen ja huumorin olla, että tosissaan röhöttää kierrätyskamalle.

Juu, ihan ehdottomasti. :D

Jos teidän mieliala murtuu ja kiihtyy, kulkee kuin vuoristorataa, internetin vuoksi niin en voi todeta kuin että... on se kovaa elämä teillä.

Kauniita unia.

Jotain patoumia sulla selvästi on, kun noin koville ottaa :D!

Ei se, joka pyytää, ole tyhmä, vaan se joka maksaa.. ;)

Mutta ihan asiallinen ilmoitus.. noihinkin saattaa jollakin olla ne renkaat, esim. entiset muuten rikki.. luulisi nyt huvittavimpiakin juttuja olevan Huutiksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

miksi alkaa vänkäämään jostain kuosista ja röhöttämään sille ellei se ole edes olennainen syy koko ketjulle. olette todella lapsellisia ja hävettää puolestanne.

Kauniita unia.

Jotain patoumia sulla selvästi on, kun noin koville ottaa :D!

Mikään ei kyllä koville ota, sinulla ilmeisesti ottaa kun koet tarvetta "jankkaamiseen". Liekö sulla persoonassa jokin ongelma sitten.

Voi murut pienet, ei ollu tarkotus nyt ketään haukkua. Mua vaan hymyilytti toi ilmo. Hei tarviiko sen pipon niin kovasti kiristää..

Ja oikeesti pointti on se että, tunnearvo on jotai sellasta mitä ei voi toinen tajuta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ja lehmät lentää:
Jos nuo kierrättää haluttaisiin, niin miksi 10 e hinta??

Niimpä :whistle:...Eikö ne silloin pitäisi antaa ilmaiseksi. Miksei nämä tappele kilpaqa keskenään noista kärryistä, kun loukkaantuvat sydänjuuriaan myöden, kun joku erehtyy nauramaan sille, että rattaita kaupataan pokkana kuntoluokituksella "hyvä", vaikkei niissä ole edes pyöriä!!!

Yhteistyössä