N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Onnenhalaus alisalle plussasta :flower:

Tsemppiä yöperhoselle!

Täällä on päästy jo clomeihin saakka. Tiistai ja keskiviikko on pistospäiviä, torstaina ultra. Toivon tosi, tosi, tosi kovasti, että siellä ei olis liikaa rakkuloita, vaan just sopivasti.
Tänään on minun siskon vauvan kastajaiset. Itkua luvassa. Pitää tsempata. Kuten huomaatte, erittäin sekavia ajatuksia. Pitänee painua nukkumaan..
 
kiitos murppa.! :)

tätiä ei vielä näy eikä kuulu.. mutta onhan tässä vielä päivä ja ilta aikaa..illalla ja yöllä oli todella etovaa oloa ja masua nipisteli.... joko tämä nyt on sitä jotain tai sitten on vatsatauti tulossa.!! tiedä häntä.

YP :wave:
 
murpalle kovasti tsemppiä tulevaan ultraan, toivottavasti saat ihania uutisia ja pääsette suunnitelmien mukaan jatkamaan hoitoa :)

Anu Jep, parasta tullakin perässä ;) Ottakaa oikein kunnon kiri :)

YP Sulla tosi jännät paikat, iiiiiks! :) Tuuhan heti infoon miten käy, millon testaat?? :whistle:
 
Kyllä... Harjootukset on jo alotettu!!!! Ja mä niin toivon et olis seuraavakin normi kierto.. saattaa vaikuttaa kun mullahan todettiin pcota hiukan.. niin olen tiputtanut painoa kolmisen kiloa, käyn salilla 3x/viikko ja jokapäivä kunnon lenkki. Ku mun kaveri joka paino jotain 67kg niin kierto ok.. mutta jos paino nousi 70kg niin turha toivo et menkat olis tullu.. Eli se ei oo loppuviimein välttämättä paljosta kii!!! ja sillä oli myös tuo monirakkulahomma...
 
anu, ois tosi mahtava homma, jos kierto pysyis aisoissa, ja parastahan toki ois se, että saisitte pikkuisen ihmisenalun aluille :)
ei mulla ole testejä, enkä muutenkaan uskaltais vielä :D vatsa on ihan löysällä ja alaselkään sattuu, joko nää on mulle uusia menkkaoireita tai sit tää on sitä itteään.. toivotaan, että se täti nyt vaan pysyis poissa.! :)
 
Anu, tuo on kyllä ihan totta tuo pco:n ja painon yhteys, ja ettei se välttämättä oo paljosta kiinni. Mulla se raja meni vissiin 57-58 kilossa. Olenki oikea järjen jättiläinen, ku päästin painon nousemaan 64 kiloon, taitaa olla vähä yliki. Nyt on taas matkaa siihen toivoonkaan että mitään tapahtuis. :kieh:

Tärppionnea toivottelen kaikille! :wave:
 
täällä täti on pysyny poissa... ainakin toistaseks.! ihme ja kumma.! on aina tullu niin ajallaan. tissit on aivan jumalattoman kipeet :eek: ja eilen illalla oli kauhee vilu, vaikka olin kahen peiton alla.. masussa tuntuu edelleen ihmeellisiä tuntemuksia ja paha olo vaivaa.! katsotaan, tuleeko täti tänään......

iloista alkanutta viikkoa.!!! :)

YP :wave:
 
anu, toivottavasti olen :D ollaanhan tässä jo hetki yritettykin lasta... ihan luomulla ollaan menty.! tein itteni kans sopimuksen, et jos ei nyt oo tärpänny ni sit me mennään kyllä käymään lääkärissä ja katsotaan, josko päästäis johonki tutkimuksiin.! ollaan kuitenki jo yli vuos yritetty...

JES.! huomenna mennään kattoo rivari kolmioo, saunallista :) meit on siinä kaks kyselijää, eli saa nähä kuinka käy.! se ois niiiiin ihana... oma sauna ja oma piha (aidattu), pääsis tästä vähän isompaan ja ku noi naapuritki on niin k.päitä, et ei oo tosikaan.!!
 
Heippa! Pääsiskö listalle? Oon nyt pari kk vaan taustaillut ja lukenut teidän muiden tekstejä, aikaisemmin olin hyvinkin aktiivinen palstalainen. Eli yritystä syksystä 06, km 12/08 ja taas yritys päällä. lääkärissä käyty ja lääkäri meinas et voi hyvinkin nopeasti alkaa uusi raskaus kun km takana mut jos ei tärppää kesään mennessä niin pääsemme hoitoihin, kun kuitenkin yritystä kauan takana ja painoakin on tiputettu 20kg. Niin ja kp ei tietoakaan, varmaan jtn 20-25(?)/30 ja ovis takana hyvin hyödynnettynä B) mut eips sen kummempii, kovasti tsemppiä tähän ketjuun kaikille :heart: :heart:
 
Onnea Alisa Plussasta :) ihanaa, että joku tässä pinossa plussaa :heart: Kuullostaa kyllä kovasti siltä, että yöperhonen plussaa kohta perässä. peukut pystyssä =)

Tervetuloa takaisin kuvioihin hempukka muistan kyllä sut oikein hyvin, mukava, että olet taas täällä meidän pinossa mukana :) aikka toivottavammin tietty pian taas odotuspuolella. Meillä onkin monilla täällä nykyään keskenmeno takana, itselläkin tuulimuna, jonka seurauksena raskaus keskeytettiin 11/08.

ON: huomenna olisi meillä sitten alkion siirto, jos alkiot selviää sulatuksesta, eikä niitä jatkoviljellä. On näissä koeputkihoidoissa kyllä niin monta muuttuvaa tekijää, että vielä ei kyllä ola kovasti uskoa onnistumiseen, mutta ehkä se sitten pian taas jostain toivokin löytyy. Jos alkiota selviää 2 niin niitä jatkoviljellään, jotta nähdään kumpi on parempi, koska lääkäri haluaisi siirtää meille edelleen vain yhden hyvän alkion.
 
Voi Yp testaa jo :whistle: :whistle: Jännää!!

Haltia Minkälaisen plussan sait sillon ku sulla oli toi tuulimuna? Oliko ihan tasapaksut ja vahvat viivat/selkee plussa? Oliko minkälaisia oireita? Ite täällä panikoin, että tää on tietenkin joku tuulimuna :/ Tsemppiä ja plussatuulia tulevaan hoitoon! :)
 
Alisa Tuli ihan selkeää, vahvaa plussaa... Veritestitkin näytti pitkään hyvältä, hcg-nousi, ja lääkärit sanoi, että ei kannata olla huolissaan. Mutta mulla oli testauksen aikaan veristä vuotoa, joka sitten loppui. Oireet oli muuten normaalit raskausoireet, rinnat kasvoi, oli arat, pahoinvointia, väsymystä jne. Varhais ultrassa huomatiin, että ei ollut sykettä. Sikiö oli siis kuollut joskus n viikolla 5, mutta ei ollut mennyt kesken, vaan istukka oli edelleen kiinni ja kehityi.. Ei sun kannata olla kuitenkaan huolissasi. Jos mitään oireita ei ole, niin todennäköisempää kuin tuulimuna, on ehdottomasti se, että raskaus on aivan normali. Yritä nauttia odotusajasta :) Toivottavasti me täältä tullaan pian perässä ;)

Yöperhonen Kyllä sun oireet mun mielestä kertoo raskaudesta hyvin voimakkaasti. Toivottavasti täti pysyy poissa. Testaaminen ehkä helpottaisi oloa, tietää ainakin mitä odottaa. Toisaalta tiedän, ettei se negan näkeminenkään kivaa ole.
 
Hempukka: Tervetuloa takaisin! :) Hienon työn olet tehny, kun 20 kiloa painoa pudottanu! Missä ajassa sait pudotettua? :) Mulla painonpudotusprojekti päällä, 6-8kg ois ehdoton minimi, mielellään kyllä 12-15kg pois, oon kyllä ollu aivan liian laiska tässä touhussa.

Haltia: Tsemppiä siirtoon! Toivottavasti kaikki sujuu niinkuin pitää! =)
 
Tervetuloa takaisin hempukka87! Lisäsin sut listalle. Hienoa, että teillä on suunnitelmat noinkin selkeät jatkon kannalta. Tsemppiä, että kevään aikana tärppäis!

Elä sinä hättäile yöperhonen :) Mieli kehittää kaikenlaisia ajatuksia. Ole vaan (tai ainaki koeta olla) rauhallisin mielin siihen keskiviikkoon, jolloin siis testaat, eikös niin? :)

Oon todella onnellinen sinun puolesta haltia että olette päässeet PASissa noinkin pitkälle. Nyt sitten vaan peukut taivaisiin asti pystyyn, että alkiot selviäisi sulatuksesta ja saisitte hyvälaatuisen matkalaisen huomenna mukaan!

Täällä aloitellaan huomenna pistokset taas.. Tänää oli massu tosi sekasin, luin että olis clomien haittavaikutuksia.. Jännä, ei siitä mitään haittavaikutuksia viimeksi tullu... Tai sitte sitä vaan jännittää niin ÄLYTTÖMÄSTI että "oireetki" tulee siinä sivussa :LOL:
 
Onnea alisa84 plussasta.

yöperhonen toivotaan että plussa tulisi tädin sijasta ja mulla ainakin esikkoa odottaessa enenku tein testin niin joka aamu ja päivä oli niin selvät tätioireet että. ja plussan jälkeen myös.


omalle kohdalleni saisi päivittää että kp4/28-29 ja yk siis jo 13 :( lääkäri aika olisi varattu huhtikuun alussa jotenka jos sillon selviäisi jotain eli positiivisin mielin eteenpäin.

 

Yhteistyössä