En osaa kyllä tosta PCOsta tarkemmin sanoa mutta eikö se ollut joku monirakkulaisuuteen liittyvä joka sit ovulointiin vaikuttaa... täältä kyl löytyy siitä tietoa ja itsekin pelkäsin sitä hetken mutta mulla ultrattiin kaikki viime KMssä tossa helmikuun puolella ja kai siellä olisi näkynyt jos jotain olisi ollut. Kuulemma ihan normalilta kaikki näytti.
Nyt leikkioireita tähän väliin mitä on:
Maha on ku jalkapallo koko ajan. Monta päivää ollu ihan turvoksissa ja selän iho on taas snadisti huonossa kunnossa (nää on ollu aikasemmissa raskauksissa mut toisaalta voi myös kummatki johtua jos aineenvaihdunnassa on nyt jotain vikaa.)
JATKUVA nälkä. Oon aivan täyttymätön. Ihan uskomatonta
Närästys. Tai sellanen hassu kurkunpolttelu, mitä ei myöskään oo ikinä.
Ja sit epäilen et mul ehkä saattais olla hiiva? mul ei oo KOSKAAN ollut aikaisemmin ainakaan et olisin ollu tietoinen joten en oo ihan varma ees niistä kaikista oireista mutta luulisin että nyt saattais olla. Ja se on lukemani mukaan tullu usealle ennenku ne on testannu plussan/plussauksen aikoihin
kohdunnapukka on vieläki tosi kova ja ylhäällä, eikä oo aiemmin ollu ikinä tollanen. tosin en siis missään nimessä oo tutustunu tähän kun muutaman viikon joten vertailukohtaa esim. just ennen viime menkkojen tilaan ei oo ollenkaan.
Sit mä kuvittelen muitaki pikkujuttuja, mut ehkä tos on noi isoimmat. Eikä röökii tee mieli, eilenki poltin vaan yhden. Mut toisaalta mul tulee muutenki aina silloin tällöin kausia jolloin ei yhtäkkiä tee mieli polttaa oikeastaan ollenkaan. Eli ei sekään mitään meinaa
Niin ja tosiaan en mä tiiä voiks se olla ees mahdollista et yhtäkkiä se oliski about sen tasan 30 päivää se kp ku tosiaan viime kierrot ollu kp50 ja kp40 jne.
Mulle saa nauraa