N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
ja negahan se sieltä tupsahti. viime kuussa jo uhkailin jättää teijät mut nyt jätän oikeesti ja meillä ei enää mietitä lapsen tekoa vaan meillä harrastetaan oikein hyvää seksiä.... :LOL: :kieh: ettäs tiiätte.

ja viikonloppuna löydän itteni hangosta juhlimasta ja seuraavana viikonloppuna isän 50v juhlista...että näin
 
Keskiviikko 4.7.2007

Bayan Fare........kp 8/32-?.......................yk7......................1.lapsi
Ines..................kp 13/?.........................yk6......................1.lapsi
Haltia................kp 17/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Suvitus.............kp18/25-27.................. yk3......................2.lapsi
Hempukka87........kp 19/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 22/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp25/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 27/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 28/26-28.................yk2......................2.lapsi Wiivi84..............kp35/30-32..................yk8....................2.lapsi
Äityli-84............kp3/34-40........................yk11...............2.lapsi


Plussanneet


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
 
Tänään tein toisen testin aconilla, ihan selkeä iso viiva :heart: paljon vahvempi kuin toissapäivänen, onneksi onkin. Hcghän kaksinkertaistuu joka toinen päivä joten jos olisi ollut yhtä haalea niin kaikki ei olis kunnossa :( viime tammikuussa mun haamu ei tahtonut vahvistua melkein ollenkaan, tosi vähän viikossa jolloin tiesin ettei kaikki oo kunnossa todellakaan ja TMhän se olikin. :kieh: Nyt syyskuiset on jo viikoilla 30 :|

Mutta oon älyttömän onnellinen tästä!! Ihan hiton epäuskoinen olo! Mietin ettei tunnu yhtään raskaana olevalta, mutta mä kyl syön kuin hevonen, IHAN KOKO AJAN :D ja väsyttää aivan sairaasti. Ja oon ihan hiton turvoksissa, aivan ku olis jollain rv 20 :LOL: himmee turvotus kyl oikeesti. Ihanaa

:heart: :heart: :heart: :D
 



Keskiviikko 4.7.2007

Bayan Fare........kp 8/32-?.......................yk7......................1.lapsi
Ines..................kp 13/?........................yk6......................1.lapsi
Haltia................kp 17/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Suvitus.............kp18/25-27.................. yk3......................2.lapsi
Hempukka87........kp 19/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 22/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp25/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 27/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 28/26-28.................yk2......................2.lapsi Wiivi84..............kp35/30-32..................yk8....................2.l apsi
Äityli-84............kp3/34-40........................yk11............ ...2.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas


:flower:
 

Torstai 5.7.2007

Riquli.................kp 3/26........................yk3......................2.lapsi
Äityli-84............kp 4/34-40........................yk11...............2.lapsi
Bayan Fare........kp 9/32-?.......................yk7....................1.lapsi
Ines..................kp 14/?........................yk6......................1.lapsi
Whisnefka.........kp 16/26-32.................yk7......................1.lapsi
Haltia................kp 18/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Suvitus.............kp19/25-27.................. yk3......................2.lapsi
Hempukka87........kp 20/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 23/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp26/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 28/31-33.................yk11.....................1.lapsi Wiivi84..............kp36/30-32..................yk8....................2.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas


Päivitys =)

TOSI PALJON ONNEA OIKUKAS :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
hittolainen enhän mä teitä voi hylkää ennen kun kuukautiset on alkanu...millonkohan ne tulee sieltä
Peukkuja pidetään sun jännäilyyn..d :) b
3 pv sulla myöhässä..Aiotko testata ensi viikolla tai viikonloppuna? :xmas:
siis mähän testasin jo negan ja päätin taas kerran että lopetan tän palstailun ainakin kuukaudeks mutta totesin etten voi jättää teitä ennen kun menkat on alkanu (pitää pientä toivetta yllä vaikka kuitenki ihan turhaan ) ;) :ashamed:
 
jaiks,nyt jännittää! mullon ihan sellainen olo,että nyt oon raskaana!
eilen tuli pyyhkiessä limaa jossa punaisia viiruja! vain sen yhden kerran,eli nyt ei mitään. kp on 26/29. voisko olla kiinnittymisvuotoa? rinnatkin ehkä pikkuisen arantuntuiset kun hyppii ja mahassa tuntuu painetta. välillä ihan menkkamaiset tuntemuksetkin,mitä ei minulla ole ennenkuin vuodan =)
voih,kunpa tää olisi totta :heart:
 
Hei!
Olen kauan lukenut teidän viestejä, mutta yllätys nyt vasta uskaltauduin mukaan! Voisin aluksi hieman kertoa itsestäni.... Olen kohta 23 vuotta nainen. asumme avopuolison kanssa yhdessä ja perheenlisäystä ollaan yritetty jo jonkin aikaa... mutta ei tärppää niin ei tärppää... :( Yksi pieni karvavauva meillä on (kissa) mutta tahtois jo ihan omankin :) yk 7 menossa kp 16/ 26-31 ja ensimmäinen siis toiveissa... helpottaa jotenkin käydä lukemassa täällä, kun ei mies ymmärrä kovin tätä naisen panikointia... vaikka eihän se yhtään helpommaksi tulekkaan sillä :)
 
mä haluisin mahtua teille nyt, ihanaa mies on vihdoin ja viimein sanonut suoraan että kyllä vauva on enemmän kun tervetullut.... ja se helpotti...
viime kierto oli toosi pitkä. nyt menossa kp. 23/78... ovulaatio tapahtuu mulle noin kp58... itse oon 19 koht 20 ja mies kohta 21... molemilla vakituiset työpaikat ja 3huonellinen tosi ISO asunto, joten vauva mahtuu mainiosti ))))
mulla kuumetta ollut yli vuos... oon jossain vaiheessa ollut mukana kaikessa ja sit pidin taukoo ja nyt oon valmis palamaan...
plussatuulia kaikille :heart: :heart:
 
uusille tervetuloa!

kp1 :eek: ikinä,ei ikinä oo mun kierto ollu näin lyhyt! 26 päivää |O
mikähän mättää?? mietin jo varhaisen keskenmenon mahdollisuutta,mutta oliskohan..
surettaa ja suututtaa!
taidan jättäytyä taka-alalle ensi kierron ajaksi. 4 kierto jo lähtee.. tuleekohan meille ikuna sitä pikku kakkosta! olis pitäny alkaa aiemmin yrittämään,kun menee vissiin taas vähintään puoli vuotta niinku esikoisessakin!
oltas haluttu pieni ikäero,mutta joku päätti toisin! :'(
lähen rypemään itsesäälissä!

paljon plussausonnea teille muille! :hug:
 
perhoinen84
voisko mutkin lisätä mukaan :wave:
Olen kohta 23v itse ja mies 25v.Meillä on poika 06/04 ja tyttö 08/06 ja nyt haaveilen siitä kolmannesta joka toivottavasti ois mallia -08 =)
Kp tällä hetkellä 49/31.
 
Perjantai 6.7.

Hissu.................kp 1/29-34...................yk4..................... .2.lapsi
Riquli.................kp 4/26........................yk3......................2.lapsi
Äityli-84............kp 5/34-40........................yk11...............2.lapsi
Bayan Fare........kp 10/32-?.......................yk7....................1.lapsi
Ines..................kp 15/?........................yk6......................1.lapsi
Whisnefka.........kp 17/26-32.................yk7......................1.lapsi
Haltia................kp 19/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Suvitus.............kp 20/25-27.................. yk3......................2.lapsi
Hempukka87........kp 21/30........................yk9...................1.lapsi
Anna333..............kp 23/78.......................yk 1....................1. lapsi
Äippä84.............kp 24/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Mimmali............kp 29/31-33.................yk11.....................1.lapsi Wiivi84..............kp37/30-32..................yk8....................2.l apsi
Perhoinen84.........kp 49/31....................yk 1....................3. lapsi
Nea85..................................................................................


Plussanneet :flower:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas



Nea85, oisko tietoja?
Anna333, oletin että yk 1 ja 1. lapsi, onko oikein?
Perhoinen84, oletin myös että yk 1. Pitääkö paikkansa? :)
 
Terse vaan kaikille :wave:
Ja onnittelut plussista :flower:

Ei pystykään niin tiuhaan kirjottelee tässä koneella kun mies lomalla..
Hänellä etuajo-oikeus tähän :kieh:

No nyt mies lähti mökillä käymään ja jäätiin tytön kans kaksin ja pitäis siivota.. Mikshän siivous ei ikinä ota onnistuakseen kun mies kotona?
 
oisko vielä mahdollista että tulis plussa.... kiertopäivä 33/30-32 testasin negan , nyt kiertopäivä 37/30-32 ja menkkoja ei näy mutta ei oo oikein mitään muitakaan oireita, niin osko vielä mahdollista että tulis plussa?
 

Lauantai 7.7.

Hissu.................kp 2/29-34...................yk4.....................2.lapsi
Riquli.................kp 5/26........................yk3.....................2.lapsi
Äityli-84............kp 6/34-40....................yk11................2.lapsi
Bayan Fare........kp 11/32-?....................yk7.....................1.lapsi
Ines..................kp 16/?........................yk6......................1.lapsi
Whisnefka.........kp 18/26-32.................yk7......................1.lapsi
Haltia................kp 20/31-36..................yk8.....................1.lapsi
Suvitus.............kp 21/25-27..................yk3....................2.lapsi
Hempukka87......kp 22/30......................yk9.....................1.lapsi
Anna333............kp 24/78.....................yk 13..................1.lapsi
Äippä84.............kp 25/28-30................yk5.....................3.lapsi
Mimmali............kp 30/31-33.................yk11.....................1.lapsi Wiivi84.............kp 38/30-32.................yk8....................2.lapsi
Perhoinen84.......kp 50/31....................yk 1....................3.lapsi
Nea85................kp 39/34....................yk 1....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
 

Yhteistyössä