N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Hahhah, en ostanu testiä! Ku apteekki oli jo kiinni :ashamed:
Mut enhän mä sitä muutenkaan olis ostanu :whistle:
Tänään maha krampannu ja pyörrytti kaupassa hirveesti, mitähän lienee.. Ja nyt hirvee hedari. Huono päivä siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Bayan Fare!
Missäpäin Suomea se tein koti olikaan,jos olis lähellä niin vois ruveta välillä lenkkeilemään yhdessä. :wave:
Kalajoella. Kummiski kaukana... :attn: Ois kyl hauskaa ku ois lenkille seuraa, ei tuo mieskään nyt ehi ku sen kaikki aika menee rakennuksella. Mulla ei oo niin hätiä sinne, ni ehtii lenkkeillä. Ja välillä oon menny sinneki kävellen (4km)... Tänään kävin sielä pyörähtään ja lähin saman tien kotii. :D Tuntuu hyvältä ku on lenkki takana!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Bayan Fare!
Missäpäin Suomea se tein koti olikaan,jos olis lähellä niin vois ruveta välillä lenkkeilemään yhdessä. :wave:
Kalajoella. Kummiski kaukana... :attn: Ois kyl hauskaa ku ois lenkille seuraa, ei tuo mieskään nyt ehi ku sen kaikki aika menee rakennuksella. Mulla ei oo niin hätiä sinne, ni ehtii lenkkeillä. Ja välillä oon menny sinneki kävellen (4km)... Tänään kävin sielä pyörähtään ja lähin saman tien kotii. :D Tuntuu hyvältä ku on lenkki takana!
Katoin missä Kalajoki on ja noh..täältä on sinne n.400km. :headwall:
 

Lauantai 30.6

Bayan Fare........kp 4/32-?.......................yk7......................1.lapsi
Ines..................kp 9/?.........................yk6......................1.lapsi
Haltia................kp 13/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Suvitus.............kp14/25-27.................. yk3......................2.lapsi
Hempukka87........kp 15/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 18/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp21/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 23/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 24/26-28.................yk2......................2.lapsi Oikukas.............kp29/30-31..............TJOT 2....................1.lapsi
Wiivi84..............kp31/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp38/34........................yk10.............. .....2.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


poistin tuosta listasta ne jotka eivät ole itsestään mitään antaneet kuulua, jos viestiä tulee niin päivitetään ja laitetaan takaisin =) mites te muut joilla kierto pitkällä, meinaatteko testata?
 
Mie oon päättäny että testaan vasta kp 30, koska menkat on olleet aina aika täsmälliset ja en sitten tiedä miksi tuo viime kierto oli noin lyhyt, mutta normaalisti ollut kp:t 28, joten en ainakaan sitä ennen viitsi testata.

Plussatuulia kaikille :heart: :hug:
 
Sunnuntai 1.7.2007

Bayan Fare........kp 5/32-?.......................yk7......................1.lapsi
Ines..................kp 10/?.........................yk6......................1.lapsi
Haltia................kp 14/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Suvitus.............kp15/25-27.................. yk3......................2.lapsi
Hempukka87........kp 16/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 19/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp22/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 24/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 25/26-28.................yk2......................2.lapsi Oikukas.............kp30/30-31..............TJOT 2....................1.lapsi
Wiivi84..............kp32/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp39/34........................yk10.............. .....2.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


 
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli -84:
Hitsin hitsi, testi tänäänkin negaa. Kummallinen kierto tiedossa. Ei oireita, kumpaankaan suuntaan. Pelottaa jos jokin onkin vinossa tuolla alhaalla. Onko kukaan tästä pinosta plussannut vasta tosi myöhäsillä kp:llä?
odota nyt viikko ja testaa uudestaan,älä panikoi.Mulla oli kierto kerran 31-33/65 eikä mitään vikaa ollu alapäässä kun tarkastettiin. :)
 
tänään ois jänskät päivät mutta en kyllä usko et mitään olis kun ei oo mitää oireita. no testin ajattelin ostaa huomenna jos ei täti sitä ennen tuu kylään...mun on pakko testata kun muuten niitä menkkoja ei näy eikä kuulu...
 
Bayan Fare: Mulla on monirakkulaiset munasarjat.. ei ole kuulemma este raskaudelle, mut pieni hidaste ainakin tuntuu olevan.. Mulla ei ole ylipainoa joten laihdutuksesta ei hyötyä mulle, mut sain metformin lääkkeen (auttaa jossain sokereissa ja kuulemma myös siinä laihduttamisessakin..) sekä sitten clomifenit ovulaation aikaansaamiseksi! Joten apuja löytyy kyllä! :hug:
 
Voi apua! mä sain haamun! JA SEN IHAN OIKEAN AJAN SISÄÄNKIN VIELÄ!! Siis herranjumala apua!! Oon töissä ja kelasin vielä että eipä tässä turhaan tarvii testejä tänään tehdä kun lauantaina tein negan ja sitten ei oo yhtään sellanen olo että olis raskaana. Sitten muistin kun selailin yks päivä näitä ikivanhoja kirjoituksiani että -05 kun tein testin niin kirjoitin tänne että melkein en käynyt edes ostamassa kun olin niin varma että negaa näyttää ja plussa se oli silti joten totesin että oloon ei aina voi luottaa ja käyn nyt ostamassa kuitenkin, ei ne niin paljon maksa (terv. testihullu).

Oon ihan hämmentynyt ja pihalla ja voi että mä toivon että toi vahvistuu!!!! viimeksi ei oikein vahvistunut ja tuulimunahan se oli sitten tammikuussa. Jännittää ihan sikana. En tiedä yhtään mitä ajatella :LOL: :LOL: :D :wave:
 
Oikukas
Nyt ei muuta kun tosi paljon peukkuja pystyyn siulle ja tarrasukkia matkaan =)
:heart: :heart: :hug:

PS. Täällä ei vieläkään oireita, mutta ei tätiäkään....saa nähdä miten asian laita huomenna... :/
 
Ei vieläkään mitään. Kierto jo aikas pitkällä, mutta tätiä ei vaan näy. Täytyy kipaista apteekkiin noutamaan pari testiä varuiks. En kyllä uskalla elätellä enää edes toiveita, kun eilinen testi oli negaa. Luulisi että jo näin pitkällä sais ees haamun jos jotain viivan tynkää on saadakseen. Eilen olin jo ihan varma että täti tulee, kun jomotti niin menkkamaisesti alavatsaa illalla, pienen pieni ruskea täpläkin taisi löytyä (ellen kuvitellut sitä). Alkais jo, että pääsis uuteen yritykseen ja pois tästä epätietoisuudesta.

Oikukkaalle paljon onnea!!
 
onnea Oikukas!! :flower:

pahoittelut tädin vierailun alkamisesta!! :hug:

minulla ei mitään uutta! mitä nyt valkovuotoo tulee kun kaatamalla(voisko olla mahdollinen raskausoire,kun en muista yhtään esikosta. laskin kpt sillo väärin ja tiesin ilman testiä olevani raskaana??).
kp on kai se 23?eli ens maanantaina pitäs alkaa menkkojen.
mulla olis yhdet juhlat lauantaina ja varmaan alkomahoolia otan. pitäsköhän testata varulta??
 

Yhteistyössä