N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Alkuperäinen kirjoittaja lila88:
minttuliih menittekö missä naimisiin? oliko kirkko häät? :heart:
onnea kovasti :heart: :heart: :hug: :flower:
Hämeenlinnan maistraatissa vihittiin 20.08.2008
ja Pappi tuli siunaamaan meidät kotiimme tai siis kotimme pihalla terassilla 23.8.2008 klo 15.30 :heart:

Kiitos.
 
lila onnea ! Tiesin että pääsisit läpi... :D ja nyt voit tulla sitten käymään meille kaupassa ja viet tota koiraakin autollas hiukan metsiin juoksemaan ja ja ... vaikka mitä. Koska tuut ? :D

minttuliih :hug: ehanat somrukset .. ja kaikki muukin.. mää haluan kans jo heti nyt naimisiin...
Jäikö kamalasti ruokaa ja juomaa sitten yli ? Aattelin kun täällä minä, nälkäisenä ja janoisena ja muutenkin, keskiviikkona mennään kuntotarkastukseen talosta ja jos kaikki menee hyvin niin torstaina kilistellään... ;)

Teillä on ollut kovat galleria keskustelut nyt päällä ja mä jäin paisti taas kaikesta enkä nähnyt kenenkään kuvia....:ashamed:

Tänään oli niin persus päivä. Ensinnäkin, aamulla ajattelin jääväni nukkumaan kun koko yö meni valvoessa, johonkin puol 6 asti, mutta sitten en enää pystynytkään jäämään hyvällä omalla tunnolla makoilemaan, tiedä sitten miks en. Juu, sitten menin autolle joka on aivan PASKA. Kuuntelin ajaessani koko matkan sellasta "tinnitys" ääntä, jota auto yleensä pitää, tai pitäsi vaan pitää silloin jos kuskin ovi on auki ja aukoo lähteä liikkeelle. Tiedä sitten mikä anturi tai muu systeemi on rikki mutta erittäin mukavaa oli. Menin miehen töihin jos se vaikka olis mua osannut auttaa, mutta ei. Rikki on ja kivat on äänet. Nyt se mies tuolla sitä rustaa, jospa sais kuntoonkin että päästään tosiaan sen pojan kanssa sinne metsään...
Juuh, myöhästyin, yllätys. En löytänyt omaa ryhmääni tai luokkaani ennenkuin olin käynyt melkein kaikki koulun luokat läpi. Sitten pääsin luokkaan niin opettaja tokasi että seuraavalla kerralla saapuisitko ajoissa tai olisinko häiritsemättä muuta luokkaa näinkin tärkeän asian kesken, kysyin ihan kauniisti arvoisalta opettaja rouvalta että kertoisiko hän, miten voin luokkaan sitten saapua, ilman että kukaan huomaa. Käski olla seuraavan kerran tulematta ollenkaan jos en ajoissa viitsi vaivaantua paikalle..... äääääääärrrrrr... :kieh: meinasin jo kiehua ihan täysin, mutta kyllä se viha siitä sitten...
Sitten, pääsin koulusta jo puol 2 ja jouduin odottelemaan koululla siihen 4 kun oli sovittu tapaaminen yhden ohjaajani kanssa. Kivaa oli sekin.
Nyt olen muuten vain ihan hermona, vaikkei enää pitäisi, kun tulin kotiin niin mies oli.... oli.... tiskannut !!!! =) jei ! Tää ei ehkä teidän mielestä kuulosta kovin ihmeelliseltä, mutta se on. Mies on ehkä hmmm... kerran ennen tätä tiskannut ihan oma tahtoisesti ilman huomautteluja ja nyt ! Ehanaaa !
Muutenkin kieltämättä on aika energinen olo vaikken viime yönä nukkunutkaan hyvin, mutta kuitenkin kun tauti alkaa parantua niin huomaa kuinka ihanaa sitä on ollakkaan taas terve!

Jaahas, oiskohan siinä ollut minun päivänä nyt ainakin tähän asti, jos menis kahtelemaan sen miehen puuhia jospa vaikka voisin olla avuksikin jotenkin.... :whistle:
 

25.8 MAANANTAI

Linneja ....................kp 35/34-54?..............yk12............1.lapsi
onlyer.......................kp 6/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 14/32..............yk 4 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 12/35.......................yk3................1.lapsi
Minttu-Marianne........kp 10/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 27/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 10/28.....................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp 7/28........................yk2...............2.lapsi
Leena86....................kp..25/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi
Minttu84.....................kp.../...............................yk1..........2.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Heidsu......................TJOTtailee.....
Pohojola...................TJOTtailee.....yk9...........1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
JJ-t
 
Minttulii mä voisin tulla jos saan ajaa sun maasturilla :D :LOL: mun on niin ikävä meen turbon kyytiin.. Huoh.

Onnea Lilalle kortista! :) Jee, se on niiin ihanaa kun saa kortin! pystyy ite kulkemaan paremmin.


Ultrassa käytiin; kaikki oli hyvin. Kätilön kiekon mukaan tänään ois 12+1, eka pää-perämitta osoitti et oiskin 12+4 ja toinen että 12+3, neuvolan aika ois 12+2 tänään.. Niin että päivä sinne tai tänne mutta minkäs noista sitten valkkais.. :D Mä päätin et meen neuvolan päivillä edelleen, eli tänään on 12+2.
Mä olin ultraan mennessä ihan varma että siellä ei oikeasti ole mitään! Tavallaan järkytyin kun tajusin et oikeasti se oli siellä, et ei ne sydänäänetkään ollut sattumaa :LOL:
Sit vauva käänsi meille selän ja se näytti ihan liskolta! Pelottavaa..

garbalo ja pikkulisko 12+2
 
Voih, ihanaa garpalo, siellä se teen "lisko" polskii :LOL:
Onnea nyt sitten vaan minttuliih rouvalle! Komiat oli kynnet!!! mun oma parturi rupee onneks pitään kynsistudiota ja sitten se laittaa sellasen suihkerusketuskopin, et mulla on helppoa ens vuonna ;D Saa vielä hieman alennusta kun ollu niin monta vuotta asiakkaana!!
Mulla oli eilen lämmöt 36,6 tänään 36,0, eli oisko tossa sit sitä lämpöjen "romahdusta"? Eli kertois oviksesta? No sitten sen näkee et alkaako nousee, olis kyl ollu aika aikasin?? Tää on kyl eka kierto kun jotain lämpöjä kyttään! :D
Ompas sulla Linneja ollu päivä! Huh! En ihmettele jos on pinna ollu kireel! Mut tänään olikin maanantai! :LOL:
Nyt pitäs mennä ruosniemeen kääpiöpinseri tapaamiseen,jänskää! (huom. ruosniemi alue porissa, jonka porilaiset tieski :LOL: )
 
Deviliah me asutaan aika lailla ruosniemen vieressä, toejoella :D Tuu tänne kääpsys kanssa sitte kattoo meitin koiria :D Neiti on varsin villillä päällä taas.. huoh. toivosti tulee rauhallinen yö kun mies on töissä koko yön :( ihan yksisseen joudun olemaan, mutta on mulla koirat ja lisko :LOL:
 
Deviliah siis meidän "lisko" mun mahassa :LOL: juttelen sille ja pistän sen kuunteleen klassista pianomusiikkii, siitä tulee seuraava mozart tai bethoven. No itse asiassa varmaankin Chopin jos mä saisin toivoa :LOL: :saint:

Meidän koiravauva on nyt 15 viikkonen täystuho, varsin suloinen sellainen :) yritän lisätä kuvaa et minkä näkönen rontti se on tällä hetkellä, mutta toi aijaa on niin hidas.. facebookista tietty näkyis :D
 

Yhteistyössä