N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Linneja :Kiitos.. mie ilmottelen kiertopäivät sitte tarkemmin kun varsinainen yritys alkaa.. nyt siis kp 23 ja ekoja luomumenkkoja odotellaa ja saa nähä venyykö kierto miten.. ennen pillereitä oli 26-27pv. Toivottavasti alkas ajallaa nii pääsis yrittää oikee tosissaa :D

lila88 Onnea tulevaan inssiin :) Toivotaa et menee läpi!
 
tervetulo vaan munkin puolesta minttu84 ja lila88:lle. Täällä alkaa nut tjottailu kun täst ei muuten tule mitään. Olin koko viikon varma plussassa. Eilen testasin negan ja täti kurvas vähän ajan päästä paikalle:kieh: Otti niin pannuun että meinasin haljeta , mutt nyt tosiaa tjoittailu alkaa eli enää en ala miettiin mun kp lukuja. Helpottaa huomattavasti mun omaa olemistani :) Näillä eväillä alkais yk. 9 B)
 
lila88
Alkuperäinen kirjoittaja Pohojola:
tervetulo vaan munkin puolesta minttu84 ja lila88:lle. Täällä alkaa nut tjottailu kun täst ei muuten tule mitään. Olin koko viikon varma plussassa. Eilen testasin negan ja täti kurvas vähän ajan päästä paikalle:kieh: Otti niin pannuun että meinasin haljeta , mutt nyt tosiaa tjoittailu alkaa eli enää en ala miettiin mun kp lukuja. Helpottaa huomattavasti mun omaa olemistani :) Näillä eväillä alkais yk. 9 B)
Minähän oon ollu täällä jo toista kuukautta :D mut kiitti kumminki :flower:
 
Pohojola mä olen sinuu jo hiukan miettinytkin että mikäs mahtaa olla tilanne kun samat on kp:t, tai oli... mutta vai kurvasi se täti teille... noo höh. Mulle on känyt kans noin, että ensin testataan ja sitten melkein samassa se täti tulee. ärsyttäväää..Siirränkö sut sitten tjottailu osioon ?

heidsu kuinka tjottailu sujuu ? Olen itekkin monesti aatellu alottaa tjottailun, mutta en ole ainakaan vielä, kun en siihen kuitenkaan pysty. Väkisinkin lasken päiviä...

Flunssa lähtee ihan selvästi helpottamaan. iiihanaaa. Kohta maistan ja haistan kaiken ! ja kuulen kaiken ! :D eilen illalla otin antibiootin taas, ja huono olo tuli siitäkin. Olin olkkarin lattialla ja sitten oli ihan pakko nousta sohvalle huilimaan.. en onneks oksentanut, mutta läheltä piti. Heräsin sohvalta sitten siinä puol 6 aikaan .... mies vieressä... :D vaihdettiin aamuyöstä/aamulla sänkyä, mutta eihän nyt enää uni siinä vaiheessa tullut... Nukahdin tuossa 10 aikaan uudelleen, ja nyt heräsin...
pakko mennä aamupalalle, ihan kamalan kamala näläkä !
 
Pohojola :Kiitos =) Ja pahoittelut negasta :hug:

Mie meinasin jos tilaisin raskaustestejä jo valmiiks netistä :D Oon vähä malttamaton :ashamed: Tietääks kukaa onks niis kuinka pitkä toimitus aika ja kannattaisko ennemin tilata puikko vai liuska testejä? Vaik onks suurta merkitystä? Sori ku kyselen vähä tyhmiä, mut oon vähä ihalla näistä :ashamed:
 
Minttu kotitesti.fi, mahottoman halpoja ja mulla ollu postilaatikossa aina seuraavana päivänä, jos siis maksanu ennen klo 16. Ja ite oon tilaillu sieltä liuska ovis-, ja r-testejä, ja kai ne on toiminu :LOL: ainakin ne ovistestit! r-testit ei varmaan ku ei oo viel kertaakaan plussaa näyttäny! :LOL:
Voi,voi..tässähän ne kp:t kasvaa, jotenkin tuntuu et aika menee paljon nopeemmin, kiitos koulun! On vihdoinkin muuta mietittävää kun tää kuumeilu..ja onneks on taas sosiaalinen elämä :LOL:
Niin ja tervetuloa vaan uusille minunkin puolestani! :flower:
mitäs sille garpalolle kuuluu???
 
minttu84 kotitesti.fi.stä olen minäkin tilannut, mutta vaan raskaustestejä... oli kans juu seuraavaks päiväks jo laatikossa ja joskus kesti sen 2 päivää, mutta nopeaa oli. Ja halpaa. Olen sieltä aina tilaillut liuska testejä, mutta enempi ite ainakin tykkään puikko testeistä. Ne kasetti testit on ainakin ihan suohon meneviä. Ainakin mun käytössäni... :ashamed:

Mulla os vielä yks testi...... pitäiskös testata.... en millään halua enkä uskalla kun nega se kuitenkin on... :ashamed:
 
Deviliah täällä mä käyn joka päivä melkein lukemassa teitä, en vaan uskalla kommentoida kauheasti ettette pure mua.. :ashamed: :LOL:

Huomenna eka ultra, muuten ihan samaa. Pahoinvointi kai hieman helpottanut, eilen just kylläkin oksensin taas mutta viikko meni kuitenkin ilman et oksensin kertaakaan. peukkuja et
se loppuis kokonaan jo! :kieh: Maha kasvaa, eilen kun olin baarimikkona niin työpaita kyllä jo pömpötti silleen ku oisin ollut hyvällä jouluaterialla vähän pidempään :LOL:

Pakko hehkuttaa tännekkin: Mä ajoin ekat kiihdytyskisani :D :attn: Oltiin isoveljen autolla harjotuskisoissa ja mä sain kokeilla kans. Se oli aivan mahtavaa! Matka oli 450 metrii ja mun aika oli 15,8 sekuntia. Loppunopeus 160km/h.. :p Aivan mieletön tunne kun ne vaihteet saa vaihdettua just oikeilla kierroksilla et tulee oikein huippuvauhti, kun toi autokin kiihty ihan kivasti.. Nollasta sataan meni varmaan 6 sekuntia.. :D
Meen lapsesta taitaa kyllä näillä fiiliksillä tulla joku rallikuski.. :LOL: Tai sit äidistä ainakin..
Isä vaan totes et oli viimeinen kerta kun raskaana ollessani teen tollasta, et vuoden päästä saat tehä uusiks :D Eli heti ens kesänä taas isoveljen matkaan.. :LOL:

Koiruuksia vaivaa nyt kyllä kaikki: pikkukoiraa puri ampiainen huuleen. Pakotin sen väkisin ottaan puolikkaan kyytabun, toinen puolikas tippu taistelun tiimellyksessä lattialle. Samantien kun pikkukoira pääsi vapaaks eli nielasi sen puolikkaansa, se hyökkäs syömään lattialta sen pudonneen tabun. Naisen logiikka.. :D Tietää ens kerralla ku sitä puree amppi et tiputtaa kyytabun vahingossa lattialle ni neiti vetelee sen kyllä.
Iso koiruus joutuu nyt tiukalle kuurille: sillä on virtsakiviä tulossa. Ei enää mitään muuta kuukauden aikana ku sellasii tiettyi raksui ja vettä. Ei luita, ei kotiruokaa, ei ruoanjämiä, ei koulutusnappuloita, ei MITÄÄN. Huoh. Tais jäädä meidän ekat tokokisat ja koirakoulu väliin, jossei se nyt rakastu noihin uusiin nappuloihin. Kun ei sitä saa motivoitua sit mitenkään tekemään mitään.. Harmi. Mut toisaalta, mä ehdi tokokisoihin vielä sit ku vauvaki syntyy. Mies hoitaa sen aikaa :LOL:

Kiva että tänne on tullut pinoon paljon uusia ihmisiä!
Linneja koitas laittaa kuvia talosta heti :D Tosi ihanaa että löysitte unelmakodin! Mistäpäin täältä se on, uskallatko kertoa.. :LOL:

Minttulii onnea häiden johdosta :) Toivosti hääpäivä meni hyvin. Kai sä jotenkin sait maasturin yhdistettyä mukaan? Mä just ihailin meen hääkuvia missä ollaan maasturin vieressä.. :LOL:

Lila paljon onnea inssiin, hyvin se menee! :)

Deviliah mitä kouluu sä kävitkään? Mullakin alkaa maanantaina, vähän jännittää jo!

Nyt tän täytyy mennä syömään ja sit lähden turkuun kaverin luo kylään ku pääsen pummilla kun toinen kaveri aloittaa huomenna oikeustieteen opinnot siellä :)

garbalo ja vauhtinappula 12+1
 
Laitetaan siis samalla JJ-t plussanneisiin... onnea hälle.. =) :flower:

garpalo en mie ussalla vielä sanoa mitään talon sijainnista, kun ei vielä ole saatu talo papereita kuntoon... :D
Vai on ultran aika... laitakkos kuvan sitten masuasukista ? :D
Mäkin haluisin päästä joskus jonnekin radalle kiihdyttelemään... Oma kottero on aina niin koetuksella mun kans, ettei siihen kiihdytykseen ratoja tarvita..
:LOL:
Niin juu, meillä jäi joskus juttu kesken, missä baarissa olet hommissa ? :whistle: ;)

Mä en millään jaksa nyt vaivautua tekemään mitään huomisen koulupäivän eteen. Ehkä parempikin että otan huilatakseni vielä tämän päivän sinkku elämää 3. tuotantokauden kera, ja huomenna sitten ihan tietämättömänä mistään painelen kouluun. |O
Hitto että mua ärsyttää, ihan kun oisin syönyt viikon suolasilakoita, kun koko ajan janottaa niin perhanasti, ja sen takia myös vessassa käynti on koko ajan mielessä. Mistä ihmeestä tää kamala janotus voi johtua... pakko taas hakea tuo 1,5l pullo täyteen jotain nestettä että jaksaa maata... :saint:
 
Linneja Saa kysellä :) . Aattelin testailla kun on kp28 jos maltan siihen asti odottaa. Testi on jo kaapis odottamas. Kerran testasin jo mut oli negatiivinen..turhan aikasin testasin mut oon vaa nii malttamaton. En edes kehdannu miehelle kertoo. Niin siis koulu alkaa tosiaan húomenna *jännittää*. Alotan vasta opiskelee sairaanhoitajaks. Opiskelua siis ainakin seuraavat 3,5v. jos ei pieni käärö ilhduta meitä aiemmin ni sit on kyl pakko pitää taukoo opiskelusta. Mites sulla..aiotko testailla millon?

Minttu84 tervetuloa jakamaan hyvät ja huonot asiat tänne minunkin puolesta.
 
Leena mä yleensä olen aika kova testailemaan, mutta nyt ihme ja kumma en ole vielä tehnyt yhtäkään testiä, vaikka kaapissa yks ois kummittelemas.. Eli et ole ainut joka testailee mieheltä tietämättömissä... :D
Niin kun en tieta koska alkaisin tän kovan testi rumpani... teksi mieli testata jo huomenna, mutta kun tiedän jo tuloksen, paitsi että...

Tossa tunti sitten iski paha olo, joka jatkuu ja jatkuu vaan... mun piti suihkuunkin raahautua jo ajat sitten mutta en ainakaan ihan heti mene kun olo on tämä. Voi tosin johtua ihan tästä kuuristakin, jos se tekee pahan olon, vaikka eilen illalla olen viimeks pillerini ottanut, mutta nooh, aika näyttää.. nyt alkaa ihan pakostikkin nuo toiveet olemaan taas niin korkealla että pudottakaa nyt jo joku mut alas täältä... :ashamed:
 
Kiitos testi asiaan vastanneille :) Täytynee varmaa laittaa sit sieltä kotitestit.fi r-testit tilaukseen ;) :whistle:

Leena86 Tsemppiä opiskelun alkuun.. Mieki opiskelen sairaanhoitajaksi, opinnot onneks kyl jo loppu suoralla ja ihan oon alasta tykänny.. nii paljon eri työ mahdollisuuksia ja töitäki pitäs näil näkymin riittää :D

Linneja Mitäs sie opiskelet? Paljonkos on viel koulua jälellä?
 
garpalo jos tänne eri rupee tulee kuvia vauvvasta ja muutenki kuulumisia, mä käyn kaikki porin baarit läpi ja vedän turpaan kaikkia jotka vähänkin näyttää paksuna olevilta :LOL: Mie opiskelen porin ammattiopistos.. :) Kyllähän sulta kohta ne pahoinvoinnit loppuu,eikös se ollu enne rv15 ku ne pakkaa loppuilee..vai miten mä nyt jostain luin. Pojat yritti tossa äsken viritellä mun skootterii ja nyt oon ihan pettyny kun nei löytäny jotain prikkaa sielt mis se yleens on..tai sit siel ei oo sellasta :D emt.. et täältäkin löytyy tällanen vauhtihirmu! Mulle mikään 45km/h riitä!! :LOL:
 
garbalo Kiitos, juhlat meni erittäin erittäin hyvin. Kaikilla oli hauskaa, ruoat ei loppunut kesken ja kakkua ym oli myös riittämiin asti. Mies syönyt tänään mokkapaloja ja minä vaahtokarkkeja.. :snotty:

Eilinen päivähän alkoi sillä että Pappi siunasi meidät. Puhe oli ihana ja vieraatkin sai nauraa yhdessä kohtaa. Itku tuli mutta onneksi ei ripsiväri levinnyt.
Stressiä ei ollut, tai en ainakaan sisäistänyt, mutta jännitti kyllä. Jännitys laukes kun olimme sanoneet Tahdon. Yhden virren verran laulettiin, Pappi säesti kitaralla ja lauloi oikein kuuluvasti :D

Lahjoja tuli todella paljon. Saatiin vaikka mitä erilaista ja kaunista, ja rahaa tuli 1700? :eek:

Meininki oli rentoa ja olimme juhlavaatteet päällä ilta 21 asti kunnes oli sellaiset vieraat lähtenyt jotka ei iltaa jäänyt viettämään. Hääkuvat onnistu hyvin. Meidän päivämme siis oli täydellinen :)

Tässä pari kuvaa mitä itse napsasin.. tänään :LOL:



Hääkarkkeja olin tehnyt ja meillekin jäi siitä kolme! Kaikissa oli eri runo mutta kaksi suklaasydäntä.





Tuollainen oli kakun keskimmäinen taso. Pyydettiin tutulta kondiittorilta hääkakku. Toiveena oli vain että saisimme linnamaisen kakun. Ja hääparista oli toiveena vain että miehen käsi on naisen olkapäillä :) Ja tuo koriste on tehty siitä jostain mitä ei voi syödä eli on ikuinen.





Ja pakkohan mun on näyttää kynnet ja sormukset ;) :LOL:


Todella paljon kehuja sai mun hääpuku ja kuinka hyvin sopi kravatti yhteen minun puvun kanssa, miehellä oli liituraitapuku. Ja mun kynnet! :LOL: :wave:


Ei kukaan haluaisi tulla parantamaan maailmaa huomenna illalla mun kanssa kun boolia jäi ainakin 6litraa :D Oluet, siiderit ja lonkerot oli helpompi juoda tölkistä. Yritettiin miehen isosiskon kanssa kahdestaan tyhjentää sitä boolilaatikkoa mutta eihän me jaksettu. Aamuyöllä 4aikaan loppui juhlat.. 2 pariskuntaa lähti meiltä vasta tänään 12-13 aikaan. Mentiin miehen kanssa nukkumaan krapulaa pois ja herättiin 20.00 tienvarsikylttejä hakemaan.

Mutta siis täydellistä oli!! Olemme tyytyväisiä. :heart:
Ja koko päivä on videokameralla. :headwall: :LOL:
 



Tässä on muuten vielä Papin puhe ja virsi mikä meillä oli! :D
Onneksi pappi ei sentäs kertonut missä me ollaan tavattu... :whistle:
Mutta kertoi kumminkin ensitapaamisesta.


Klikatkaa ihmeessä kuvia jos haluatte nähdä ne kunnolla.. :heart:


Ja nyt nukkumaan takas...
 
lila88
Alkuperäinen kirjoittaja minttuliih:
garbalo Kiitos, juhlat meni erittäin erittäin hyvin. Kaikilla oli hauskaa, ruoat ei loppunut kesken ja kakkua ym oli myös riittämiin asti. Mies syönyt tänään mokkapaloja ja minä vaahtokarkkeja.. :snotty:

Eilinen päivähän alkoi sillä että Pappi siunasi meidät. Puhe oli ihana ja vieraatkin sai nauraa yhdessä kohtaa. Itku tuli mutta onneksi ei ripsiväri levinnyt.
Stressiä ei ollut, tai en ainakaan sisäistänyt, mutta jännitti kyllä. Jännitys laukes kun olimme sanoneet Tahdon. Yhden virren verran laulettiin, Pappi säesti kitaralla ja lauloi oikein kuuluvasti :D

Lahjoja tuli todella paljon. Saatiin vaikka mitä erilaista ja kaunista, ja rahaa tuli 1700? :eek:

Meininki oli rentoa ja olimme juhlavaatteet päällä ilta 21 asti kunnes oli sellaiset vieraat lähtenyt jotka ei iltaa jäänyt viettämään. Hääkuvat onnistu hyvin. Meidän päivämme siis oli täydellinen :)

Tässä pari kuvaa mitä itse napsasin.. tänään :LOL:



Hääkarkkeja olin tehnyt ja meillekin jäi siitä kolme! Kaikissa oli eri runo mutta kaksi suklaasydäntä.





Tuollainen oli kakun keskimmäinen taso. Pyydettiin tutulta kondiittorilta hääkakku. Toiveena oli vain että saisimme linnamaisen kakun. Ja hääparista oli toiveena vain että miehen käsi on naisen olkapäillä :) Ja tuo koriste on tehty siitä jostain mitä ei voi syödä eli on ikuinen.





Ja pakkohan mun on näyttää kynnet ja sormukset ;) :LOL:


Todella paljon kehuja sai mun hääpuku ja kuinka hyvin sopi kravatti yhteen minun puvun kanssa, miehellä oli liituraitapuku. Ja mun kynnet! :LOL: :wave:


Ei kukaan haluaisi tulla parantamaan maailmaa huomenna illalla mun kanssa kun boolia jäi ainakin 6litraa :D Oluet, siiderit ja lonkerot oli helpompi juoda tölkistä. Yritettiin miehen isosiskon kanssa kahdestaan tyhjentää sitä boolilaatikkoa mutta eihän me jaksettu. Aamuyöllä 4aikaan loppui juhlat.. 2 pariskuntaa lähti meiltä vasta tänään 12-13 aikaan. Mentiin miehen kanssa nukkumaan krapulaa pois ja herättiin 20.00 tienvarsikylttejä hakemaan.

Mutta siis täydellistä oli!! Olemme tyytyväisiä. :heart:
Ja koko päivä on videokameralla. :headwall: :LOL:
tuossa tuo etummainen sormus: mulla on saman lainen peukalossa :p
 
lila88
Alkuperäinen kirjoittaja minttuliih:
Siunattu morsian heräsi vasta! :LOL: |O Mies ollut töissä aamu 5 lähtien.. :ashamed:

lila88 Onnea ajokortin saannista! :hug: :flower:

Ja tuo etummainen sormus on mun kihlasormus ja tuo leveempi on sitten vihkisormus. :heart:
juu tosi nätti on, tuommonen hieno jatko :p

mun sormuksesta on kuva irc galleriassa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lila88:
Alkuperäinen kirjoittaja minttuliih:
Siunattu morsian heräsi vasta! :LOL: |O Mies ollut töissä aamu 5 lähtien.. :ashamed:

lila88 Onnea ajokortin saannista! :hug: :flower:

Ja tuo etummainen sormus on mun kihlasormus ja tuo leveempi on sitten vihkisormus. :heart:
juu tosi nätti on, tuommonen hieno jatko :p

mun sormuksesta on kuva irc galleriassa :)
nicci sinne?
 

Yhteistyössä