N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

heh Linneja oot ihana ystävä sun ystävälle :heart: voimia sulle sen pojan kanssa! mun kummipoika oli kans pienenä sellanen ei-kauhu-mutta-ei-kaukana-siitä - tapaus :D mutta hyvin se teillä menee, oppiipahan poika ja koira molemmat toisistaan jotain uutta :LOL:

Sirpula niinku jo aikasemmin sanoin et musta on kans ihana kuulla sun oireilujas joten älä vaan jätä meitä! =)

täällä on sotkusta! miksei kukaan oo siivonnut? mur |O

Miehelle tuli eilen joku ihan ihme hepuli kaupassa, (yrittää lopettaa tupakan polttoo) :
oltiin grillii ostamassa ja vertailtiin niitten hinta/laatusuhdetta ja yhtäkkii mies lasahti et "okei mä käyn hakees sitte sen halvan" vaikken ollu ees sanonu muutakun et meil ei oo rahaa ostaa kallista.. hmm.
sit mä vaan PYSYIN TYYNENÄ :attn: siis minä, joka oon aina ekana räjähtämässä jos joku suuttuu tolleen mulle! ja mies kiukutteli oikein urakalla, yritti saada mut suuttumaan. Autossa se sit ärähti et "koita nyt suuttua, ei oo kivaa kiukutella yksin" :LOL:

garpalo ihanasti sun miehes ärähti :D Jouduin tänää ilmottaa etten tuu työpaikkahaastatteluun, koska ehdin jo saada töitä..vitsi että oli äkänen haastattelija tuli itelle ihan paha mieli ja tyhjää ku ei ollu puhe vasta ku työhaastattelusta, mutt nehän oli jo suunnitellu kaiken mun varaa..vissii työpaikkahaastattelu=töitä..outoa ku on tottunu ett pakko ravata ympäriisä hattu kouras ja miltei anella töitä, mutt täällä näin..
Voimia Linneja sen vesselin kanssa..hyvin varmaa menee ja niin ku garbalo sano oppivat koira ja poika toisistaa :D Pitäiskö itekin innostua ja pyytää kummipoikaa hoitoo se on peräti 1v ja 8kk pikku termiitti :heart:
Takoisko joku järkeä mun päähän etten voi olla raskaana ku ERITTÄIN vahva tunne on jotenkin salakavalasti päässyt nostaan päätään..aavistus johtuu siitä että oon yleesä tosi raivokas ennen tätiä ja nyt musta on tullu oikea pillitin..En itke ees mistää järkevistä asioista vaan ihan kummista..olen onnistunut itkee melkein joka pvä jo täll viikoll..mies parka..ai juu ja oon yleesä todella aamuuninen nyt musta on kehkeytynyt oikea aamuvirkku..vaikka saisin nukkua herään pirteänä viideltä jo kahville miehen kans ku se lähtee töihin ja minä jään kotii :ashamed:

garpalo niin näistä ystävistäni... Olen kyllä hyvin onnellisessa asemassa kun mulla on ainakin 8 hyvää hyvää ystävää joiden käteen antaisin elämäni, joten hyvin olen asiani hoitanut niiden suhteen... ;) noh, ehkä kaikki kuitenkin juurtaa tonne monen vuoden päähän jolloin ystävät on ollut aina se ensimmäinen.. minulla kun nuoruuden, oikeastaan teini-ikäisyyden jälkeen ei edes ole ollut omaa perhettä niin ytävistä on näin tullut minun perheeni ja ilman heitä tuskin olisin nyt tässä. Mies on tietysti tuonut taas oman elämänsä minun elämääni, mutta voisin vaikka sanoa että ilman miestä vielä pystyisin elämään jos niin joskus käy, vaikka rakastankin häntä todella, mutta ilman näitä ystäviäni olisin aika hakoteillä... :p Olipas jännästi kirjotettu, ihan kuin ystävät olisivat nyt minun elämäni, ei ihan niin, mutta suuri osa sitä, aivan kuten mieskin...
joskus huomaan kyllä ajattelevani ihan liikaa muiden asioita, varsinkin kun mies sanoo että "onkohan tuo nyt taas siten sinunkin ongelma"...
:LOL:
Mulla on vaan niin jotenkin ihana olla kun saan kertoa, AIVAN kaiken jollekin johon luotan. Kyllä se mies aina näissä asioissa on se ensimmäinen, mutta ystäville on silloin helpompi puhua kun he kuitenkin tuntevat mut todella monen vuoden takaa ja tietävät mitä olen ennen ollut ja kuinka on ennen käynyt. Miehelle kun ei viitsi aivan kaikkea kertoilla existä ym...entsisistä ... :whistle:
Ystäväni poika siis hän 4-v soitti äsken ja kysyi voidaanko tehdä pullaa kun hän tulee.. :LOL: voidaanhan me...

Vai kiukutteli se garpalon mies..... noh, hyvä ettet alentunut samaan... :D saitteko grillin kuitenkin ostettua ?

Mä vasta huomasin että tänään tulee taas matsi... hiukan hienoa pitää taas kisastudioa yllä... :LOL:

Pohjola jostain se ajatus aina loppu kierrosta ilmestyy... ;) :whistle: jos kuitenkin pidettäisiin hiukan toivoa yllä..... :p
Mulla ainakin on aina niin että mitä enemmän asiaa ajattelen sitä varmemmin raskaana ollaan.... :LOL: nyt en ole ja tiedän sen. Ehkä. en siis ole sittenkään ihan varma... :p

Pohjola oo ilonen, sä oot haluttu työntekijä! :LOL: vaikka pahalta se varmasti tuntuikin, ymmärrän. Mä oisin kans samas tilantees ihan itkuu vääntääs.

Linneja grilli saatiin, halvimpia mitä löytyi :D
jee päästään kesällä grillaamaan, ihanaa muuttaa rivariin!

:attn: kuinka monella meistä on omaa pihaa, eli moniko asuu rivarissa yms. ja kui moni asuu kerrostalossa. ihan uteliaisuuttani kyselen :saint: :D

nii mää tänne unohin kertoo :LOL: päivällä tuli ennustaja elliltä maili et "syntyy 8.10.2009 tyttö ja toinen tyttö 22.5.2013"
Huvittavaa tuommoinen!Saa nähdä pitääkö paikkansa! :LOL:

ihanaa neiti nukkuun. Jospa matsia kattoon ja lättyjä syömään samalla :wave:

garpalo täällä asutaan kerrostalossa taas..........
Muutettiinkin tänne kerrostaloon, mutta silloin kun asuin miehen kanssa eri osoittessa tuossa välillä (ei oltu erottu vaan työskenneltiin hetki ei paikkakunnilla kun kumpikaan ei voinut saada muuttoa aikaiseks työn takia) asuin sellaisessa rivari-omakotitalo yhdistelmässä... se oli ihana, oma piha ja kaikkee, mutta pakko se oli sitten miehen luo taas muuttaa kun eihän siitä erossakaan halunnut olla ja vaihtoehtoina oli tosiaan se 280km matka kattomaankin... :x Näin jälkeenpäin on hyvä olla viisas, kun ajattelee niin olisihan minun nyt kannattanut se ihana asunto pitää, koska muutettiin sitten kuitenkin puolisen vuoden jälkeen siihen lähelle eli siis tänne missä nyt asutaan... oliko sekavaa... joo... :LOL:

aurinkoinen äityli vai ennustaja.... sehän onkin hauska täti kun tuollaisia kertoo.. mäkin haluan tietää koska tulee ja tuleeko edes.... :ashamed:

Poju nukkuu.... on se niin ihana vaikka hieman villi onkin. Tuollainen 4 v kuitenkin sanoo sanottavansa jos niin on. Nukutin sen vasta siinä 10 aikoihin ja hän nousi yhtäkkiä, otti mun kädet ja laitto sormet ristiin ja pyys siunaamaan.... :D minä siinä hiukan yskin että enhän minä osaa enää mitään iltarukousta ja sönkötin siinä jotain niin poika käski mun huomenna lukea hiukan, ennen kun mennään nukkumaan niin osaan sitten sanoa taivaan isälle illalla samalla lailla kun mummukin aina sanoo... :LOL: sen jälkeen poika alkoi lausumaan jotain kilometrin mittaista iltarukousta jota mä en ikinä voi muistaa.... B) Huomenna me mennään leikkipuistoon... pojan päähän on vaan iskustunut jostain että mennään huvipuistoon...... noh, puisto kun puisto.... :LOL:

luet sille Linneja perusrukoukseni:
Levolle lasken Luojani,
armias ole suojani.
Jos vuoteeltain en nousisi,
Taivaaseen ota tykösi. aamen.
Sit viel sanot et sulle luettiin tota pienenä niin eiköhän se mee läpi vaikkei ehkä oo sama kuin mummun lausuma :D

Mä olin ratsastamassa ja hyvänen aika, nyt tuntuu että reidet ei kyllä kohtaa toisiansa hetkeen aikaan! Mä oon käynyt nyt joka päivä ratsastamassa, miten ne nyt muka yhtäkkii näin kipeiks tuli! Mä oon vaan tainnut laiskotella ja haaveilla siellä selässä .. :LOL:

mäkään en muista ilta rukousta. mut äitipuolella oli eri rukous kui mun äitillä. Mun äiti tais lausua tota samaa mitä garpalo sanoiki.Mulla on jossaki posliini taulu jossa on tuo rukous mut mä en vaan tiedä missä se taulu on :LOL:

jospa lähtisin nukkumaan.. Yöt kaikille! :wave:

Linneja. Ihanastipa teit ystävällesi, kun otit tenavan hoitoon. Toivottavasti tämä ystäväsi myös osaa arvostaa sitä! :heart: Nykyään kun on niin paljon pieniä lapsia, joilla eiole esim. oman äidin/isän (jos yh) lisäksi yhtäkään luotettavaa aikuista lähimaillakaan, jonka luokse mennä joskus yökyläilemään. Mä muistan jo sisarusteni lasten iltaruokoukset ulkoa (tosi pitkät rimpsut kanssa), ja musta on jotenkin niin mieltä lämmittävää aina niiden kanssa niitä lukea.

Meillä on kanssa melko usein minun ja miehen sisarusten lapsia hoidossa/yökylässä muuten vain. Omien sisarusteni tenavat ovat mulle kuin omia, tekisin niiden puolesta mitä vain! :heart: Myös kummitenavat ja kavereiden tenavat on meille usei nhoitoon tulleet, kaveritkin tietää että mielellään otetaan hoitoon lapsia ja niiden kanssa touhuillaan. Lasten parissa oleminen on muutenkin mulle sellaista stressinpoisto-puuhaa... :D

garbalo: Vai sellainen kauppareissu teillä... :LOL: kai sä miehellesi tokaisit, että nainenhan käyttäytyy AINA näin tyynesti kun mies alkaa kiukutella tai muutoinkin tiukan paikan tullen ? :attn: :D

Pohojola: Eihän sitä koskaan tiedä, odottelehan vain tätiä ja mikäli näyttää ettei ole tulollaan (ainakaan ajallaan) niin ei kuin testiä vain plakkariin! =) Hienoa, että sulla noin töitä tarjolla, ei ole joka alalla sama tilanne. Saako kysyä, että minkä alan ihmisiä olet?

).(: Tiedättekö, mä olen alkanut syömään kiltisti puuron joka aamu, vaikka en siitä oikein edes pidä! :eek: Se vain on varmasti masuasukille hyväksi, saa kuituja jne, sekä pitää nälän kauemman aikaa loitolla (vaikka mulla on kylläkin nälkä parin tunnin välein! :D ).
Kävin eilen ostamassa juhlamekon kesäksi, kun meillä on kolmet häät tiedossa, niin otin vähän reilumman koon, jotta mahtuisi sitten massun kohdaltakin hyvin eikä puristaisi. :saint:

Oikein hyvät viikonloput kaikille, plussarikasta sellaista vielä.... :D :whistle: :wave:

moikka! käytii jo kaupungin reissulla. Väsyhän iski sit. :ashamed:
Ollutki välillä tosi väsynyt. nytki uni maittais mut ei viitti nukkua jos yö unet menee. Pitäis tässä yhtä tehtävää saada aloitettua!en mä viel oo saanut :ashamed:

Pakko se on tänää aloittaa ku ens keskiviikkona jo oltava valmis.

no kun olis vaan siinä ilta rukous tilaneteessa tajunnut että osaanhan mä tuon levolla laske luojani... ... ... mutta menin niin lukkoon että en osannut enää mitään... :LOL: Tänään ollaan pojan kanssa oikein menty, hyvä kun syömään ehdittiin välillä... nyt se makaa mun kainalossa, peukku suussa ja kattelee aladinia... :D onhan se ihana, vaikka jotkut riiviöks haukkuukin... :whistle: :heart:
Mies ei paljon ole ehtinyt kotona olla, meidän kanssa. Korjailee pihalla omaa ja naapurin autoa, olis niin vaan ollut mukavaa olla kerrankin kaikki yhdessä ku pojukin kyselee koko ajan "missä .... on?" Mies nukku myös sohvalla... ei muka mahduta kaikki meidän tupla leveään sänkyymme ja sitten mies pelkää pyörivänsä pojan yli tai puristelevansa poikaa kun on unessa, luulleessaan sitä muks. sanoin vaan että ethän sä minuakaan koskaan öisin puristele.... :ashamed:
Mä en taas oikein ole saanut mitään selkoa miehen ajatusmaailmasta. Eilen se suuttui kauppa reissulla kun en suostunut että hän saisi ottaa kaljaa pelin kunniaks.... Ei tarvi juoda ku poika on meillä. piste. Yhtään en periks antanut.. siitä asti sen on ollu tollanen ... tyhmä... :/
Minun masuun sattuu.... nippailee koko ajan. sellasta menkka juilintaa.... erittäin ihanaa... noh, onneks ei ole ollut toivot edes korkealla tässä kuussa niin ei tule niin yllätyksenä tuo tädin kurvaaminen paikalle... |O

Mäkin haluisin tietää millä alalla Pohjola menee ? :D

Sirpula onhan sulla sellanen iso lieri hattukin sitten ? Mä ostin meinaas mun TULEVALLE kummilapseni äidille...(hyvin sanottu Ü) sellasen ison lierihatun että saa sitten kun on masu pystyssä niin istua omena puun alla iso hattu päässä aurinkoa ottamassa.... on sen masu vaan valtava. Jos en ois ultra kuvia nähny niin oisin ihan varma että siel on ainakin 6.... noh, ei sitä silti voi vielä tietää.....
;)
Jahas, se on tiski pyykki vuori mentävä tuhoamaan... jaksaa taas tehdä ruokaakin paremmin kun ei ole tiskejä.... :LOL:

Tarkoitus ois valmistua lähihoitajaksi 10/2009, mutt pientä viivästymistä valmistumiseen toivotaa ;) Ihanan kuulonen se pikku mies Linnejan hoidos..Me päästiin miehen kans yks mielisyyteen hääpäivästä *APUVA!* 31.10 2009.. Sanoin kyll ett tässähän on riski aikataulus.. 17kk ties vaikka tärppäis.. Mies sanoi "otetaa riski" Paras syy ikinä muuttaa hääpäivää siis pienokainen :heart:

Pohojola et siis halua olla raskaana kun naimisiin menette? Mä olen niin itsekäs että minä en masu pystyssä häissäni haluaisi olla. Haluan kuitenkin maistella jossain vaiheessa jotain, en nyt tarkoita kaato känniä mutta siis hillitysti jotain... :D

Onhan se ihana... taas "siunattiin" kun hänet nukutin.... luettiin joku 8 eri kirjaa kun hän kuuntelee niin hyvin kun hälle lukee niin mikäs siinä. Mä olen ihanan onnellinen kun mulla on ystävä jolla on noin ihana poika. :heart:
Mahtaisko musta tulla pojalle hyvä isä ? :LOL: ystäväni siis on edelleen täysipäiväinen yh, jolla ei ole oikeastaan ketään kelle joskus pojan antaa, ja yksi paikka olisi, mutta kun ystävä on niiiiin tarkka ja ylisuojeleva poikansa suhteen että ei ihan kenelle vain aarrettansa anna, olen kuitenkin otettu että edes minulle antoi "lainaan" :LOL:
Jos siis rupeaisin isäksi.....Ü
Jahas, itekkin ilta puuhien aika.... poika juoksutti mua kyllä niin paljon tänään että on ihme jos ei uni maistu.... :D

Hellou pitkästä aikaa!
On ollut aika pitkä tauko tänne kirjottelussa.... :ashamed: Kävin tuossa 8.5 lääkärissä ku menkat niin epäsäännölliset ja negaa vaan tulee testeissä.Määräsi 3 kuukauden terolut kuurin.Toivotaan vaan että niistä on apua!
Miulla nyt menossa kp 20
Masentaa tää läpin kevät.Lunta vaan sataa :kieh:
2 viikkoa olis töitä jäljellä sit alkaa kesäloma!!!!!Toivottavasti siihen mennessä ilmat paranee niin vois ulkoillakkin vähän enemmän (odottaa grillausilmoja vesi kielellä...).
:D

Linneja: Iso lierihattu on ostamatta - täytyykin käydä heti lisäämässä se seuraavaan kauppalistaan! :attn: ;) Hyvinkö teillä meni siellä pojan kanssa loppuun asti? Olikos äiti rentoutunut poikaa hakiessaan? :D Ihana ystävä kyllä olet, mielelläni minäkin tuollaiselle ihmiselle lapseni joskus hoitoon veisin kun olisi tarvetta. Itse en kyllä veisi lapsiani ainakaan aivan hevillä muille kuin jompaan kumpaan mummolaan tai omille sisaruksilleni hoitoon, jotenkin en luottaisi lapsiani edes miehen sisarusten hoitoon - en tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin en vain ole (ainakaan vielä ) heihin luottamusta saanut tarpeeksi haalittua.

Nyt äkkiä menen nukkumaan, mies "jonottaa" koneelle... :D
Huomenna lisää, öitä! :wave:

iltoja... mä en vieläkää nuku mut tästä alan mennä peiton alle jospa se uni joskus tulee :D Kp 28 et miteköhän tässä käy et millonkos täti saapuu.. :kieh:
noo enpä stressiä aio ottaa.

Tosiaan toivotaan et kelit lämpenis!Ärsyttää jo nää ihmet sääilmiöt et lunta sataa, vettä sataa ja aurinko paistaa millo missäki et |O

Koulutehtävääki sain aloitettua, hyvä minä!Huomenna jatkan.Iltatyöt huomen alkais jälleen. No ensviikko töitä sit jatkosta ei vielä tässä paikas tietoa mut 16.6 alkais toisessa paikassa työt.
Hyvää yötä! :wave:

Linneja siis kyllähän se mulle kävis jos oisin häis masu pystys pitäs varmaa sitte aikastaa niitä jos lähi aikoina tärppää :) Ei haittais yhtää..
Kuis moni on kokeillu omaa kohdun nipukkaa? Siis oon ite "ronkkinu" sitä täss paris loppukierros ja tänään yllätyin (ehkä turhaa?) kun ei sitä löytyny! pitäskö mun kaivaa jo testit esille vai malttasinko odottaa loppuviikkoon niin ois varmempaa eikä tarvis taas vaihteeksi huomata toivoneensa ihan turhaa :headwall: nyt äkkiä koiria käyttää ennen ku mies tulee kotii :wave:

Sirpula mene heti ostamaan! ;) ja onhan se sitten kukka mekko minä kanssa sitä käytät ? ;)

Pohojola Hyvä että käy, maha tai ei.... :D

Haluattekos kuulla. PASKIN päivä ikinä! tai tuntuu vaan.. mulle iski päivällä aivan armoton migreeni........ en pitkään aikaan ole moista sairastanu mutta tietysti tänään. Lähdin luennolta apteekin kautta ja tietysti.... ..... auto levis sinne. 28 km päähän kotoo..... noh, kerron vaikka huomenna lisää kaaoksesta, oli vaan pakko tulla ilmottamaan että hengissä olen, vaikken jaksa nyt enempiä naputtaakkaan... :/

Linneja: Tuetty, minkäs muunkaan kanssa?! :attn: ;) Voi kökkö mitä tuuria sulla siellä ollut... :headwall: Toivottavast ihuomenna uusi, parempi päivä ja uudet kujeet! :saint: Onko migreeni helpottanut yhtään? Se on kyllä viheliäinen riesa, jokusen kerran piinannut minuakin..

).(: Mulla ei mahdu mun lempifarkut kunnolla kiinni, tai siis ne puristaa mahan kohdalta! :eek:

moip.. tääl tulin käväseen. illan töissä olin, huomen taas. Kiirettä pitää ku juosta mones paikassa. asioitaki pitää huomenna hoitaa jos ehdin. Eikai tässä ku tätiä ei kuulu ja kp 29 menossa joten en testaile vielä. Enkä hätiköi. Voihan nuo pillerien vaikutus vaikuttaa elimistössä et pitenee kierto.Vaikka tosiaan pillerit jätin vapun aikaan.. tai oikeastaa 2 päivää ennen vappua. :D

mä vauvalaskureita oon tehnyt et millo LA aika olis tms. :) Mut en mä mitää ole ruvennut stressaamaan enkä ajattelemaan mitää ylimäääräisä et otan päivän kerrallaan. ;)

hyvää yötä mammat! :wave:

Niin eilinen oli aivan katastrofaalinen päivä... :kieh: tänään nyt sen verran ollut parempi päivä, että ikkunatkin sain pestyä....olen yrittäny saada miestä mun apuun siivoilemaan vaatehuonetta, mutta eihän tuo laiskimus jaksa... siel olis vaan sellasta tavaraa et en saa yksin kannettua mihinkään ja pois sieltä ne ainakin on saatava... ihan ku meidän vaatehuone ois joku hehtaari että kamaa mahtuu... :LOL: ei nyt ihan... täynnä koko luukku... onhan se nyt varmaan kahden neliön kokonen...Ü
Meille tuli tänään yllätysvieraita... noh, mun yks ystäväni jonka kanssa välit on aika kuihtuneet jo pidemmän aikaa, tuli käymään.. ihan mukava että tuli, mutta hiukan hävetti kun ei mitään tarjottavaa ollu.... :headwall:
Mies on korjaillu koko päivän auton virtalukkoa kun se nyt sitten meni ihan palasiks loppujen lopuiks... mies porasi siihen avaimen reikään valtavalla poralla KUAHEAN reiän, tiedä sitten miks... |O tänään kävin lukko sepällä teettämässä siihen lukkoon jokku hemmetin urat ? ja avaimen... ainoa ongelma vain tänään tuli sen auton kanssa että kun siinä vanhassa avaimessa on jokin siru ? joka "lukee" avaimen ja vanhassa ei, oli se vanha avain pakko teipata sinne uuden virtalukon "alle" ja tietysti, mun tuurillani se irtosi liitoksistaan kaupan pihassa ja siellä taas olin. Mies tuli sinne avaamaan koko P***AN ja teippas uudelleen.. taas mentiin... :D
Heräsin aamulla ihan tokkurassa siihen kun sain viestin ja samaan syssyyn soi puhelin, ovikello soi ja koira haukkui ihan mielettömästi... sain aamulla muutaman työ keikan lisää kun lopetan vanhan työn tässä toukokuun lopulla... tai lopetan, multa loppuu työt. Nyt alan tekemään sellasta keikka työtä, hoitelen pieniä lapsia... :heart: kerrankin jotain ihanaa.... ei enää yhdenkään mummelin ulkoilua tai pesettämistä, saunottamista, lakanoiden vaihtoa.. mitään tuollaista...
onhan se varmaan hiukan erillaisempaa kuin tää nyt oleva. Vähemmän vain rahaa.... :/ noh, katotaan kuinka käy.....
Jipsjii, menen huomenna miehen siskon kanssa sen viimoiseen ultraan.... :LOL: se tänään kyseli että olisinko halukas mukaan ja mikäs siinä... ollaan me nyt hiukan lähemmin oltu tekemisissä kuin ennen.... siitä on jopa tullut todella mukava... tai lie sitten onko tää raskauden syy, mutta on kuitenkin... B)
Sirpula menee nyt ostelemaan mamma vaatteita eikä enää pinkoile vanhoissa ... :p mä ainakin odotan oikein innolla kun sais ostaa kaikkia vaatteita ihan vaan kun ei vanhat mahdu. Ja noinkin hyvän syyn takia...... ;)
aurinkoinen äityli koskas sitten aattelit alottaa hurjan testailun ? ;)
Jos menis järjestää OMAN vaatehyllynsä nyt kuntoon kesää varten ja sen jälkeen kellistäis tuon minun tulevien lasteni isän.... :wave: viimeiset spurtit vielä ennen tätiä..... :D

Yhteistyössä