Wiivi84 ...................kp 9/30-32..............yk10...............2.toiveissa äippä 84..................kp14/29.................yk7.................3.toiveissa
rina82.....................kp16/??..................yk28...............1. toiveissa
Anna333.................kp24/45-80............. yk14..............1 toiveissa Sarah85..................kp24/28-29..............yk13.............1 toiveissa
Bayan Fare.............kp 30/32-?.................yk 8..............1 toiveissa
Haltia ....................kp 30/31-36................yk 9.............1 toiveissa
Hempukka87..........kp36/30-32.................yk 10............1 toiveissa
Tinttu.....................kp ?/?........................yk 4..............1 toiveissa
pinkviini..................kp43/28......................yk7..............1.toiveissa
Nasu86...................kp 61/30-??................yk 11............1 toiveissa
Lisäilin uusia...
Whisnefka: en usko, että esinahan tiukkuudella, tai poistamisella on vaikutusta lapsettomuuteen. Ellei siihen siis taustalle liity jotain muutakin. Ainakin yhdellä miehellä, jota aikoinani tapailin, oli lapsia ennen minua, ja hänellä ei (mielestäni, en asiaa kysynyt koskaan) ollut esinahkaa, että oli varmaan leikattu. Muuten kyllä useinkin miehen siemenneste saattaa olla huonolaatuista, eli siittiöt eivät ole kovin liikkuvia. Silloin raskautuminen voi luomusti olla vaikeampaa, mutta se tutkin mus on käsittääkseni helppo, ja siitä pystytään seulomaan niitä hyviä siittiöitä ja jotenkin laittamaan sinun kohtuusi tms, ei omakohtaist kokemusta (viellä ainakaan) Itse taas olen miettinyt, tai olemme mieheni kanssa puhuneet mahtaako sillä olla vaikutusta, että mieheni on sairauensa vuoksi joutunut elämänsä aikana yömään ajoittain paljonkin kortisonia. no olemme puhuneet että joulun alla menemme viimeistään tutkimuksiin jos mitään ei tapahdu. Huomenna olisi palkkapäivä, joten ajattelimme viimeinkin tilata netistä ovistestejä... Nyt taitaa mieskin olla taipuvainen jo kokeilemaan tikuttelua ja oviksen aikaan ajoittamista, on ennen halunnut vaan ihan rauhassa ottaa ja omalla painollaan. No nyt taitaa vauvakuume silläkin jo olla aika melkoinen, varsinkin, kun on yt lähipiirissä niin paljon surullisia uutisia, niin olisi mukava kertoa välillä niitä maailman parhaita uutisiakin. No mulla alkoi kaikki tavalliset menkkoja enteilevät oireet. Yleensä ne alkaa 2-1 viikkoa ennen kuukautisia, kylmyys, nuhan tuntu, selkä ja mahajoumotukset yms no ensiviikolle tätiä siis odotellaan.